Je pa Tesla potem tem modelom spremenila krivuljo polnjenja na DC in to kar bistveno.
Če so prej polnili z 110kw skoraj do 70%, se je sedaj to spremenilo in z 110 polni le na začetku. Čez oko je formula: 110 - SoC, pomeni tam pri 50% že pade hitrost na 60kw. Tesla pravi, da bodo na tak način baterije zdržale veliko dlje, kot so na začetku.
Je pa okvara relativno nedolžna, odvisno kako pogledaš, v skoraj vseh primerih odpove samo ena celica, oz ena baterija, izmed 7000 in potem, tudi če je avto izven garancije, lahko to uredijo mojstri (Tesle ne, ker tam menjajo samo celotno baterijo) za nekaj tisočakov, recimo omenjena EVClinic iz zagreba.
Če koga zanima nakup takega rabljenega modela, je IMO najboljša izbira late 2015, ali 2016 model 70D. 70D je model z 75kwh baterijo, kjer je zadnjih 5kwh BMS zaklenjeno (mislim da se še vedno lahko preko aplikacije dokupi odklep te kapacitete in potem avto postane 75D.). 70D ima tudi nekoliko manj močna motorja kar se pozna na teži in je avto 200kg lažji od recimo S85 modela. Kar pomeni tudi nižjo porabo in 70D naredi skoraj toliko km kot S85/85D. S tem, da če ostane baterija locked na 70kwh, nikoli uporabnik ne nafila do 100% kar spet podaljša življensko dobo. Nižja teža pa tudi blagodejno vpliva na obrabo pnevmatik. Cena teh modelov je slabih 40k € pa tudi pretirano velike kilometrine nimajo...Pospeški in končna je sicer potem nekoliko slabše, kar pomeni 5.4 do 100 in "samo" 225kmh. Recimo model 85D ima 4.4 do 100 in pa 250 končno.
In če potem človek gleda, koliko recimo pride rabljena Kona, ni računice zakaj ne bi vzel raje Teslo.