MG ZS mnenja?

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.456
1.627
113
Kot zgleda že dolgo nisi kupoval novih avtomobilov.... Med korono so se cene odpeljale v višave.
Kar je sedaj 20k€, je bilo leta 2019 od 12k€ do 15k€. Jaz sem za svojo Dacio lani dal 20 500€

Sem, ampak sem mislil, da se cene normalizirajo nazaj dol. Nekaj panojev sem že videl za KIA in Hyundai za 17k€. Vprašanje kakšna oprema in pod kakšnimi pogoji.

Tukaj piše Stonic recimo 17k€, Ceed 18k€. https://www.kia.si/akcija
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.829
1.676
113
Iskajoč brata
akcijam žal ne verjamem, še posebej takim "že od:"
Ker ko prideš v salon, po 10 min izveš, da so pogoji za tako ceno, pa razna financiranja, pa oprani avtomobili,....

Jaz sem dobil ceno, se malo pogajal, dobil malo popusta, pa še 2,3 ugodnosti zraven in to je to.
Dacia so bile takrat toliko iskane, da mu "hodijo" iz salona... Pa je bilo to leta 06 2023, že dobro po koroni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.510
1.927
113
na temni strani lune
Evo, ju3 bo en teden kar imam Dusterja.

Cca 700km kasneje morda par vtisov:

Meni sta oblika in notranjost top. Jbg, stvar osebnih preferenc. Je plastičen ampak se ne trudi rinit kamor ne spada. Noben del armaturke ni tak, da bi zbujal občutek cenenosti. Kako bo na dolgi rok ne vem. Odlagalnih površin in predalčkov je dovolj.

Dokaj enostavno je najti pravilen in udoben položaj za volanom. Ni bombončkov kot je električno nastavljiv sedež ipd., ampak se da shajati. Blago in oblika sedežev, sta za začetek super. Ampak zopet, stvar osebnih preferenc. Ko sem se v MGja vsedel, mi je občutek govoril, da to ni to. Razloga ne vem, občutek pač. Lahko da bi mu moral dati več časa... Kdo bi vedel.

Prostora spredaj in zadaj je dovolj. Ko si nastavim voznikov sedež, se lahko udobno namestim tudi na zadnji klopi. Pa sem visok 189cm. Še par cm lufta ostane pri kolenih. Prtljažnik je OK. Sem vzel par teh YouClip kljukic (ene 12€ komad) in pridejo fajn prav za obesit vreče iz trgovine. Dvojno dno je tudi TOP. Gumi korito pa must have (okoli 130€, ne vem sedaj iz glave).

Dodatne opreme kar jo je je OK. Infotainment je prek AndroidAuto, tako da.... Kul je da je brezžično povezljiv, pa da avto premore brezžično polnjenje.
Vse te novodobne Bruselj pripomočke se da izklopit z pritiskom na 1 gumb. Dacia omogoča vklop personaliziranega programa z 2x pritiskom na gumb levo od volana. Personaliziran program pa omogoča označiti katere "pomoči" želiš oz ne želiš videti in poslušati.
Branje znakov, nadzor razdalje, avtomatsko preklapljanje dolge kratke luči, brisalci ipd., deluje OK. Vsaj jaz kakih pretiranih felerjev nisem zaznal. Kartica prostoročno odklene in zaklene avto na cca 2m razdalje. Mi je pa fajn, da v kolikor imaš ključ v žepu in odpreš haubo, pa stopiš pred avto, le tega zaklene....ko sedaj o Romunih na avtocestah poslušaš.... Hehehe.

Vožnja je prijetna. Motor dovolj prožen za 130km. V neke obrate ga nisem gnal, pa dinamika v ovinkih se tudi nisem šel. Po cca 500km relacije (regionalka in ene 200km avtoceste) in 200km mesta in primestja (od semaforja do semaforja), potovalni računalnik kaže porabo 6,3 l/100km. Morda se bi dalo še kaj izboljšati.

Šum v kabini ni moteč oz je skorajda nezaznaven v kolikor poslušaš radio oz glasbo na normalni/pogovorni jakosti.

Fajn je, ker ima fizična stikala za vse pomembnejše funkcije prezračevanja, gretja stekel ipd. To danes ni več samoumevno....

Sam sem hudo zadovoljen. Kako bo v naprej ne vem, upamo na najboljše. Čeprav večina lastnikov Dusterjev je kar navdušenih. Zamera do novega je samo motorizacija.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Evo, ju3 bo en teden kar imam Dusterja.

Cca 700km kasneje morda par vtisov:

Meni sta oblika in notranjost top. Jbg, stvar osebnih preferenc. Je plastičen ampak se ne trudi rinit kamor ne spada. Noben del armaturke ni tak, da bi zbujal občutek cenenosti. Kako bo na dolgi rok ne vem. Odlagalnih površin in predalčkov je dovolj.

Dokaj enostavno je najti pravilen in udoben položaj za volanom. Ni bombončkov kot je električno nastavljiv sedež ipd., ampak se da shajati. Blago in oblika sedežev, sta za začetek super. Ampak zopet, stvar osebnih preferenc. Ko sem se v MGja vsedel, mi je občutek govoril, da to ni to. Razloga ne vem, občutek pač. Lahko da bi mu moral dati več časa... Kdo bi vedel.

Prostora spredaj in zadaj je dovolj. Ko si nastavim voznikov sedež, se lahko udobno namestim tudi na zadnji klopi. Pa sem visok 189cm. Še par cm lufta ostane pri kolenih. Prtljažnik je OK. Sem vzel par teh YouClip kljukic (ene 12€ komad) in pridejo fajn prav za obesit vreče iz trgovine. Dvojno dno je tudi TOP. Gumi korito pa must have (okoli 130€, ne vem sedaj iz glave).

Dodatne opreme kar jo je je OK. Infotainment je prek AndroidAuto, tako da.... Kul je da je brezžično povezljiv, pa da avto premore brezžično polnjenje.
Vse te novodobne Bruselj pripomočke se da izklopit z pritiskom na 1 gumb. Dacia omogoča vklop personaliziranega programa z 2x pritiskom na gumb levo od volana. Personaliziran program pa omogoča označiti katere "pomoči" želiš oz ne želiš videti in poslušati.
Branje znakov, nadzor razdalje, avtomatsko preklapljanje dolge kratke luči, brisalci ipd., deluje OK. Vsaj jaz kakih pretiranih felerjev nisem zaznal. Kartica prostoročno odklene in zaklene avto na cca 2m razdalje. Mi je pa fajn, da v kolikor imaš ključ v žepu in odpreš haubo, pa stopiš pred avto, le tega zaklene....ko sedaj o Romunih na avtocestah poslušaš.... Hehehe.

Vožnja je prijetna. Motor dovolj prožen za 130km. V neke obrate ga nisem gnal, pa dinamika v ovinkih se tudi nisem šel. Po cca 500km relacije (regionalka in ene 200km avtoceste) in 200km mesta in primestja (od semaforja do semaforja), potovalni računalnik kaže porabo 6,3 l/100km. Morda se bi dalo še kaj izboljšati.

Šum v kabini ni moteč oz je skorajda nezaznaven v kolikor poslušaš radio oz glasbo na normalni/pogovorni jakosti.

Fajn je, ker ima fizična stikala za vse pomembnejše funkcije prezračevanja, gretja stekel ipd. To danes ni več samoumevno....

Sam sem hudo zadovoljen. Kako bo v naprej ne vem, upamo na najboljše. Čeprav večina lastnikov Dusterjev je kar navdušenih. Zamera do novega je samo motorizacija.
Meni zgleda top, ga je eden v ulici sedaj kupil v neki bež/peščeni barvi, res je všečna oblika. Precej lepši kot MG. Srečno in veliko kilometrov brez okvar.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.720
6.606
113
vrhunski je

samo še otrest se morajo strahu, da bo dražjim renojem in nissanom v zelje lezel in 4x4 pogonu dodat avtomatika
 
  • Všeč mi je
Reactions: Trigger

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.965
16.091
113
Evo, ju3 bo en teden kar imam Dusterja.

Cca 700km kasneje morda par vtisov:

Meni sta oblika in notranjost top. Jbg, stvar osebnih preferenc. Je plastičen ampak se ne trudi rinit kamor ne spada. Noben del armaturke ni tak, da bi zbujal občutek cenenosti. Kako bo na dolgi rok ne vem. Odlagalnih površin in predalčkov je dovolj.

Dokaj enostavno je najti pravilen in udoben položaj za volanom. Ni bombončkov kot je električno nastavljiv sedež ipd., ampak se da shajati. Blago in oblika sedežev, sta za začetek super. Ampak zopet, stvar osebnih preferenc. Ko sem se v MGja vsedel, mi je občutek govoril, da to ni to. Razloga ne vem, občutek pač. Lahko da bi mu moral dati več časa... Kdo bi vedel.

Prostora spredaj in zadaj je dovolj. Ko si nastavim voznikov sedež, se lahko udobno namestim tudi na zadnji klopi. Pa sem visok 189cm. Še par cm lufta ostane pri kolenih. Prtljažnik je OK. Sem vzel par teh YouClip kljukic (ene 12€ komad) in pridejo fajn prav za obesit vreče iz trgovine. Dvojno dno je tudi TOP. Gumi korito pa must have (okoli 130€, ne vem sedaj iz glave).

Dodatne opreme kar jo je je OK. Infotainment je prek AndroidAuto, tako da.... Kul je da je brezžično povezljiv, pa da avto premore brezžično polnjenje.
Vse te novodobne Bruselj pripomočke se da izklopit z pritiskom na 1 gumb. Dacia omogoča vklop personaliziranega programa z 2x pritiskom na gumb levo od volana. Personaliziran program pa omogoča označiti katere "pomoči" želiš oz ne želiš videti in poslušati.
Branje znakov, nadzor razdalje, avtomatsko preklapljanje dolge kratke luči, brisalci ipd., deluje OK. Vsaj jaz kakih pretiranih felerjev nisem zaznal. Kartica prostoročno odklene in zaklene avto na cca 2m razdalje. Mi je pa fajn, da v kolikor imaš ključ v žepu in odpreš haubo, pa stopiš pred avto, le tega zaklene....ko sedaj o Romunih na avtocestah poslušaš.... Hehehe.

Vožnja je prijetna. Motor dovolj prožen za 130km. V neke obrate ga nisem gnal, pa dinamika v ovinkih se tudi nisem šel. Po cca 500km relacije (regionalka in ene 200km avtoceste) in 200km mesta in primestja (od semaforja do semaforja), potovalni računalnik kaže porabo 6,3 l/100km. Morda se bi dalo še kaj izboljšati.

Šum v kabini ni moteč oz je skorajda nezaznaven v kolikor poslušaš radio oz glasbo na normalni/pogovorni jakosti.

Fajn je, ker ima fizična stikala za vse pomembnejše funkcije prezračevanja, gretja stekel ipd. To danes ni več samoumevno....

Sam sem hudo zadovoljen. Kako bo v naprej ne vem, upamo na najboljše. Čeprav večina lastnikov Dusterjev je kar navdušenih. Zamera do novega je samo motorizacija.
Tole se bere kot zelo dober price/performance nakup, čestitke. Kako je pa kaj z varnostjo pri teh novejših dusterjih? Verjetno je tudi to napredovalo v zadnjih letih?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Trigger in koliko

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.965
16.091
113
samo še otrest se morajo strahu, da bo dražjim renojem in nissanom v zelje lezel in 4x4 pogonu dodat avtomatika
Morda pa s tem igrajo na mehaniko "stare šole" zaradi manj možnosti za okvare in dodatne stroške na dolgi rok? Sicer pa mislim, da sem v manjšini, ko to rečem ampak jaz vidim pri takemu cenejšemu (glede na celoten spekter ponudbe trga) in vsestranskem vozilu ročni menjalnik kot plus in ne kot minus.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in jendomen

hermann

Guru
19. mar 2014
9.720
6.606
113
Morda pa s tem igrajo na mehaniko "stare šole" zaradi manj možnosti za okvare in dodatne stroške na dolgi rok? Sicer pa mislim, da sem v manjšini, ko to rečem ampak jaz vidim pri takemu cenejšemu (glede na celoten spekter ponudbe trga) in vsestranskem vozilu ročni menjalnik kot plus in ne kot minus.
Ma kakšna mehanika stare šole, če so notri sami sodobni pogonski sklopi vključno s kompliciranim hibridom z avtomatskim menjalnikom. Nič bolj komplicirano ni dodat obstoječemu navadnemu 4x4 dusterju avtromatski menjalnik.

Pač odločitev je kakršna je pa verjetno vejo tudi kaj zanima njihove kupce.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.965
16.091
113
Ma kakšna mehanika stare šole, če so notri sami sodobni pogonski sklopi vključno s kompliciranim hibridom z avtomatskim menjalnikom. Nič bolj komplicirano ni dodat obstoječemu navadnemu 4x4 dusterju avtromatski menjalnik.

Pač odločitev je kakršna je pa verjetno vejo tudi kaj zanima njihove kupce.
Saj sem dal v narekovaje no, pisano je bilo pa iz vidika, da so ročni menjalniki, ki jih je folk bil v preteklosti bolj vajen, načeloma vseeno le bolj enostavni in cenejši za popravila kot pa avtomatski menjalniki. Vezano na nek klasičen motor in ne novodobne hibridne scene, kar je vsaj pred časom še vedno bila opcija pri Dacii.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.720
6.606
113
Priznam, da jaz tudi čez svoje oči gledam kaj me pri avtu zanima. In duster mi je bil vedno všeč, ker je čisto zadosti avta. Ročnemu menjalniku pa pridem blizu samo še, če ga vozi kdo drug
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.861
-1.026
113
145 km SZ od Opatije
LOL, sem že mislil vprašat, na podlagi česa je to napisano, mogoče izkušenj :rolleyes: , pa vidim, da paše na prispevek nad tvojim ... ja, ingliš is not maj jezik ...

On topic: Trigger naj ti dobro služi, tudi meni je oblika zadnjega všeč, prej niti ne, sploh prve generacije so ble ... oh ... "no commento"
Sicer pa smo se pred leti zmrdovali tudi nad Škodami, danes pa ... :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Trigger

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.965
16.091
113
Priznam, da jaz tudi čez svoje oči gledam kaj me pri avtu zanima. In duster mi je bil vedno všeč, ker je čisto zadosti avta. Ročnemu menjalniku pa pridem blizu samo še, če ga vozi kdo drug
Zanimivo. Jaz pa še vedno brez problema furam kvačkalice, prav z užitkom v bistvu in mi v bistvu še malo slabo postane, če samo pomislim, da bi bil avtomatik. So pa to res običajno bolj posebna vozila iz takšnega ali drugačnega pogleda in ne ravno neki povprečni daily-driverji, pri dailyjih pa popolnoma razumem in tudi podpiram uporabo avtomatikov, sploh v gnečah in v kombinaciji z uporabo radarskega tempomata.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.861
-1.026
113
145 km SZ od Opatije
Zanimivo. Jaz pa še vedno brez problema furam kvačkalice, prav z užitkom v bistvu in mi v bistvu še malo slabo postane, če samo pomislim, da bi bil avtomatik. So pa to res običajno bolj posebna vozila in ne ravno daily-driverji, pri dailyjih pa popolnoma razumem in tudi podpiram uporabo avtomatikov, sploh v gnečah in v kombinaciji z uporabo radarskega tempomata.
Ejga, prjatu, dej se ti raje z zavarovanji ukvarjaj, to ti gre odlično :nazdravje:

Kar se tiče avtomatskih menjalnikov, pa ... raje odnehaj :evil:
 
  • Haha
Reactions: Matey

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.510
1.927
113
na temni strani lune
Tole se bere kot zelo dober price/performance nakup, čestitke. Kako je pa kaj z varnostjo pri teh novejših dusterjih? Verjetno je tudi to napredovalo v zadnjih letih?

The passenger compartment of the Duster remained stable in the frontal offset test. Dummy numbers showed good protection of theknees and femurs of both the driver and passenger. Dacia demonstrated that a similar level of protection would be provided to occupantsof different sizes and to those sitting in different positions. The driver’s chest protection was rated as weak, based on dummy readings ofcompression during the test. Analysis of the deceleration of the impact trolley during the test, and analysis of the deformable barrier afterthe test, revealed that the Duster would be a benign impact partner in a frontal collision. In the full-width rigid barrier test, protection wasrated as marginal for the chest of the driver and rear passenger, based on dummy readings of compression. In both the side barrier testand the more severe side pole impact, protection of all critical body areas was good and the Duster scored maximum points in this part ofthe assessment. Dacia did not provide evidence to demonstrate the degree to which the Duster would control excursion (the extent towhich a body is thrown to the other side of the vehicle when it is hit from the far side). In addition, the Duster has no countermeasure tomitigate head to head contact between the front seat occupants, so far-side protection was rated as poor. Tests on the front seats andhead restraints demonstrated good protection against whiplash injuries in the event of a rear-end collision. A geometric analysis of therear seats also indicated good whiplash protection. The Duster has an advanced eCall system which alerts the emergency services in theevent of a crash. Dacia demonstrated that the doors could be opened in the event of power being lost due to vehicle submergence. TheDuster has a system to prevent secondary impacts after the car has been in a collision.

Tole so napisali pri Ncapu.

Dobil je več točk kot Tiguan oz enako kot Kodiaq. Recimo pri head on. Je pa danes boljši kot večina avtov izpred 5+ let nazaj.

Nekaj * poberejo razni manjkoti kakih airbagov na različnih mestih po avtu, pa nekaj je manjka pri varnosti pešcev in kolesarjev.

Povzeto po forumih, tako da ne me ravno za besedo držati...

Ostalim pa hvala za čestitke. Se bom potrudil obveščati soforumaše in soforumašice v primeru dobrih in slabih izkušenj.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.338
6.875
113
Torej še vedno ne boš šel na najboljši avto ever - MG? Pa tako sem polagal upanje nate :(