Od kje ta info?1. Toyota Corola, vleka prikolice samo do 450Kg. - NO go
Gldeam Brink in ima 1300kg Corolla
Od kje ta info?1. Toyota Corola, vleka prikolice samo do 450Kg. - NO go
Od kje ta info?
Gldeam Brink in ima 1300kg Corolla
Še vedno je to mišljeno za prikolico z zavorami (čeprav ne piše in si lahko s tem papirjem samo na wcju,,, saj veš kaj...). Jaz imam prikolo brez zavor.evo problem rešen.
daš Brink (čeprav original je itak Brink) ali Auto HAK gor. Homologacija za 1300kg.
Sekiram se bolj kot na to, kako se bom ustavil, kot kako se bom peljal.Ne se sekirat, naložiš in pelješ, kdo te bo pa tehtal
Po moje je bolj problem v pogonu kot pa v bremzah. Da ne bi preobremenil na nek način elektromotorja. Samo razmišljam... čeprav sam vklopi takoj bencinski motor v kolikor avto ugotovi, da je elektro motor prešvoh. Ne vem.. na glas razmišljam..Ok, Get it... niti skapiral nisem da gre za kljuko. Glede vleke in omejitev pa se bojim, da se nanašajo na zavorni sistem avtomobila, bolj kot na nosilnost kljuke. Vsaj jaz si tako zamišljam. Ker v končni fazi lahko gor montiram bilokako aftermarket vlečno kljuko, pa bodo proizvajalčevi podatki še vedno enaki.
Mimogrede, po novem letu bo cena na javnih polnilnih postajah zrasla na 0,39 EUR/kWh, na hitrih kar na 0,49 EUR/kWh, kar pomeni, da se mi ne bo vec splacalo polniti na javnih polnilnih postajah in se bo ceneje voziti na bencin. Polnjenje doma bo se vedno najcenejse
Kar se tega tice, je Ampera se vedno top avto. Tudi ce bodo elektricni avti prepovedani zaradi varcevanja elektrike, se lahko Ampera se vedno vozi le na hibridni nacin.
Real world voznja pac ni 99% fure po AC, vsaj za vecino ljudi. Pa tudi tam bo mild hibrid pomagal; namreč k bos zaviral, bo nekaj zavorne moci odnesu generator, nafilal baterijo, katero energijo bos porabu kasnej. Slednje ze pocnejo nekateri start&stop avtomobili ze nekaj casa tudi z obicajnimi agm akkuji.Ja ampak ne blagi hibrid. On pri vožnji praktično nima kaj pomagati.
ja že, ampak to prinese zmanjšanje porabe na drugi decimalki... Ker tiste 0,5kWh kolikor je baterije ni prav veliko. In razen bolj gladkega start/stop na testni vožnji nisem opazil. Seveda je pa druga zgodba pravi ali priključni hibrid.Real world voznja pac ni 99% fure po AC, vsaj za vecino ljudi. Pa tudi tam bo mild hibrid pomagal; namreč k bos zaviral, bo nekaj zavorne moci odnesu generator, nafilal baterijo, katero energijo bos porabu kasnej. Slednje ze pocnejo nekateri start&stop avtomobili ze nekaj casa tudi z obicajnimi agm akkuji.
MHEV sistem pač ne tehta 400 kil...No ja, dodatna teza komponent pa povisa porabo.
Sem imel P508 RXH hibrida torej in je bila poraba visja kot 508 z 1.6 dizlekom, ker je bil moj cca 400kg tezji
Nimas zadnjega pogona na 1.6No ja, dodatna teza komponent pa povisa porabo.
Sem imel P508 RXH hibrida torej in je bila poraba visja kot 508 z 1.6 dizlekom, ker je bil moj cca 400kg tezji