Ne se ustrašit blagega hibrida. To je samo izboljšava start-stop sistema. Vgrajen elektromotorček omogoča, da se motor izklopi že pri jadranju in med zaviranjem. Malo pomaga tudi pri ponovnem zagonu motorja. To je pa že vse, kar omogoča.3. Škoda Octavija (Golf). 1,5 super bencinski motor, vendar v kombinaciji z DSGjem samo kot blagi hibrid. Torej vzamem ročno kvačkalico, ali spet NO go
blagi hibrid je tipično tist avto, k ma namesto alternatorja generator/motor, ki pomaga flikat to kar ICE ne zmore, deluje pa preko 48V li-ion baterije. Sepravi star&stop z nekaj dodatki. Daleč od pravega hibrida.A blagi hibrid so mišljeni avti z 48V akumulatorjem, ali navadni hibridi z manjšo baterijo in elektromotorjem?
Temu se reče po domače "kr neki"blagi hibrid je tipično tist avto, k ma namesto alternatorja generator/motor, ki pomaga flikat to kar ICE ne zmore, deluje pa preko 48V li-ion baterije. Sepravi star&stop z nekaj dodatki. Daleč od pravega hibrida.
ti kr neki dodatki so v zadnjih 20 letih naredil to, da ti solidno močan bencinar ne pije vec 10 litrov, ampak 5-6. Little by little, but it adds up.Temu se reče po domače "kr neki"
Furas trenutni avto naprej. Ko crkne, dojadi, kupiš Passata.Pismo so tole avtoindustrijo uničli do kraja. Jaz imam prikolico brez zavore z skupno težo 750kg. In res ne vem kateri avto bo naslednji, seveda za cano 30k ali malo čez ter karavan obvezno.
1. Toyota Corola, vleka prikolice samo do 450Kg. - NO go
2. Astra, P308, Plugin hibrid čez 40k eur, dodaš še nepreverjeno tehnologijo in je NO go. 1,2 trivaljni motor NO go. Ostane 1,5 dizel, pogojno, čeprav celo življenje vozim bencinarja in bi ga rad še dalje.
3. Škoda Octavija (Golf). 1,5 super bencinski motor, vendar v kombinaciji z DSGjem samo kot blagi hibrid. Torej vzamem ročno kvačkalico, ali spet NO go. Ostane še opcija 2.0 TDi. Spet nastane vprašanje, čemu tak velik motor z tako malimi konji, pa še dizel povrhu. Kam je šel 1,6TDi?
Da ne omenjam da imajo nekateri ogrevan volan in sprednji sedež samo v najvišji opremi, ki je cenovno že spet pretirana. Pa če že kupiš najvišjo stopnjo opreme, imajo pa vsi 18 colske gume. Ja lepo zgledajo samo presek 40 in naše ceste, se vprašaš zakaj bi človek moral trpet v lastnem vozilu če ni treba.
Ostane še kaka 4ta opcija?
opcija 3 je po mojem optimalna. Če prikolico vlečeš, vzameš dizla npr octavio in je to to. Če ti je 115 konj dovolj, je nov 2.0TDI s 115 konji odličen motor.Pismo so tole avtoindustrijo uničli do kraja. Jaz imam prikolico brez zavore z skupno težo 750kg. In res ne vem kateri avto bo naslednji, seveda za cano 30k ali malo čez ter karavan obvezno.
1. Toyota Corola, vleka prikolice samo do 450Kg. - NO go
2. Astra, P308, Plugin hibrid čez 40k eur, dodaš še nepreverjeno tehnologijo in je NO go. 1,2 trivaljni motor NO go. Ostane 1,5 dizel, pogojno, čeprav celo življenje vozim bencinarja in bi ga rad še dalje.
3. Škoda Octavija (Golf). 1,5 super bencinski motor, vendar v kombinaciji z DSGjem samo kot blagi hibrid. Torej vzamem ročno kvačkalico, ali spet NO go. Ostane še opcija 2.0 TDi. Spet nastane vprašanje, čemu tak velik motor z tako malimi konji, pa še dizel povrhu. Kam je šel 1,6TDi?
Da ne omenjam da imajo nekateri ogrevan volan in sprednji sedež samo v najvišji opremi, ki je cenovno že spet pretirana. Pa če že kupiš najvišjo stopnjo opreme, imajo pa vsi 18 colske gume. Ja lepo zgledajo samo presek 40 in naše ceste, se vprašaš zakaj bi človek moral trpet v lastnem vozilu če ni treba.
Ostane še kaka 4ta opcija?
Če odgovarjaš mojim željam, potem je eden glavnih pogojev karavan, kar pa Mazda ni.e tsi se baterija pod prednjim zicom vžiga, dsg je za hurac. Izogni se tega. Moje mišlenje. Za isti denar Mazda 3/CX30 150 ali 186 KM , cx 30 z 4x4
ti kr neki dodatki so v zadnjih 20 letih naredil to, da ti solidno močan bencinar ne pije vec 10 litrov, ampak 5-6. Little by little, but it adds up.
Seveda pomaga, saj se motor tudi pri hitrosti 50km/h velikokrat izklopi in avto deluje na tisti mali elektromotor.Ja ampak ne blagi hibrid. On pri vožnji praktično nima kaj pomagati.