A lohk prosim mal obrazlošiš zakaj je Passat GTE polizdelek. Partnerka menja šiht in bi blo tole idealna zamenjava za dizelaša. Pa še prikolico bi lahko na morje vlekel.
Kdaj pa kdaj je treba pustiti teorijo, na koncu je bolj pomembno kako se to obnese v praksi. To pa težko, da boš dobil kaj dosti informcaij v Slo, bo treba kakšen nemški forum odpret in malo prebrat in ocenit kako je z zanesljivostjo in degradacijo baterije. Je pa res da je tale pogon (motor, menjalnik električni sklop) enak od leta 2015 dalje, vmes so edino baterijo povečali, ne vem točno kateri letnik (2020?). Z manjšo baterijo je doseg 35-40 km, kar pomeni da če polniš samo doma čez noč boš na leto naredil max 13.000 km na elektriko, kar te bo prišlo ca. 300 €, z bencinom boš pa težko šel pod 1,5 l, ker hibrid pač pomeni, da bencinski motor občasno mora lavfat tudi, če imaš polno baterijo.
Spritmonitor pravi da je povprečje pri 4 l/100 km.
Za vleko prikolice se pa seznam konkurentov hitro zoža, BMW 225xe ne omogoča vleke prikolice, Mini Countryman verjetno tudi ker je isti pogon. Mitsubishi Outlander so bile neke pritožbe nad degradacijo, ne vem sicer če upravičene. Jeep Compass 4xe bi bil morda tudi za pogledat, ampak je čisto svež pogon in bi bilo dobro počakat kako se obnese. Je pa to zelo podoben pogon kot Passat GTE, tudi velikost baterije in poraba. Razlika je da ima dodaten elektromotor na zadnji osi za štirikolesni pogon in menjalnik je bolj klasičen avtomat.
Kia Niro lahko vleče 1300 kg, če je to dovolj, tehnično zelo podoben Passatu. Je pa bolj
učinkovit, ampak ima tudi manj moči.
Toyota RAV4/Suzuki Across plug-in , ampak se rabljeni začnejo pri 45k €. Navaden hibridni RAV4 pa za vleko prikolice mora biti AWD-i, ker FWD lahko vleče samo 800 kg. Je pa poraba 6+ l/100 km