Zaviranje z menjalnikom (prestavami)

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Ne, že od nekdaj v rondo prihajam v prestavi brez sklopke tako da me ustavlja motor, ampak rečeno mi je blo da se s
tem motor uničuje oz. da to ni dobro, pa da vidim kaj alter znalci porečejo, da ne uničujem karjole pač...
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Kako lahko stojiš, če zaviraš oz. kako lahko zaviraš, če stojiš?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Ne, že od nekdaj v rondo prihajam v prestavi brez sklopke tako da me ustavlja motor, ampak rečeno mi je blo da se s
tem motor uničuje oz. da to ni dobro, pa da vidim kaj alter znalci porečejo, da ne uničujem karjole pač...

Ma to je bedarija, motor se uničuje z vsakim obratom ki ga naredi ... lahko se seveda voziš tako kot po jajcih in vsakič ko ne rabiš vlečne sile motorja še stisneš sklopko pa bo najbolj za motor! Ampak potem trpijo pa ostale komponente ...

Sam recimo zaviram z zavorami samo ko je nuja, drugače po poznani cesti vedno prilagodim hitrost z gasom in prestavami tako da se vozim optimalno. Tudi s stališča porabe je to bolje. Po klancih večinoma zaviram z motorjem, zavore so samo dodaten element.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Ne, že od nekdaj v rondo prihajam v prestavi brez sklopke tako da me ustavlja motor, ampak rečeno mi je blo da se s
tem motor uničuje oz. da to ni dobro, pa da vidim kaj alter znalci porečejo, da ne uničujem karjole pač...

Ma to je bedarija, motor se uničuje z vsakim obratom ki ga naredi ... lahko se seveda voziš tako kot po jajcih in vsakič ko ne rabiš vlečne sile motorja še stisneš sklopko pa bo najbolj za motor! Ampak potem trpijo pa ostale komponente ...

Sam recimo zaviram z zavorami samo ko je nuja, drugače po poznani cesti vedno prilagodim hitrost z gasom in prestavami tako da se vozim optimalno. Tudi s stališča porabe je to bolje. Po klancih večinoma zaviram z motorjem, zavore so samo dodaten element.


Enako. Sam načeloma bremzam z bremzo zelo malo, večinoma vse z motorjem, gledam cesto naprej kaj se dogaja, tako da če se mi
ne mudi sem večinoma na motorju, prej spuščam gas, tako da pri meni se vse tri lučke zadaj redko vidijo
smile-1.gif
Pomoje z novimi
bremzami bi lahko delal do 100k km
smile-1.gif
nažalost nobenega avta ne vozim več kot 30k km, tako da tudi tu načeloma je vseeno
kako vozim
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Sicer ne vem ali gre za dizel ali bencin..ker prvi malo bolj bremza.

Samo jaz če vozim npr. 60 km/h v IV. prestavi enostavno zgolj pustim gas. KO padejo obrati tik predno začnejo moriti motor (dobrih 1.000) stisnem sklopko in pobremzam do konca z zavorami (Oz. zgolj še bolj pritisnem).

Ne vidim razloga da bi vmes še prestavljal niže (dodatno delo + obremenjevanje skoplke).
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Ne, že od nekdaj v rondo prihajam v prestavi brez sklopke tako da me ustavlja motor, ampak rečeno mi je blo da se s
tem motor uničuje oz. da to ni dobro, pa da vidim kaj alter znalci porečejo, da ne uničujem karjole pač...

Da se nismo mi malo narobe razumeli. Razlika je če to delaš lepo z občutkom ali pa tako kot ti, ko te skoraj skozi vetrboransko vrže ko navzdol menjaš.
grin1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
sej je prav, si mu pokazal kdo je šef, čez 2 meseca boš kanto itak prodal.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Na kaki podlagi lahko vse komponente v avtu delujejo brez porabe kapljice bencina?
Mehanske stvari ti gonijo kolesa (saj se vrtijo, a ne?)

Električne pa alternator (se vrti, glej prvo točko).

Sicer pa probaj enkrat s praznim tankom. Kaj misliš da se bo po 100 metrih klanca (recimo da si startal z nula tri bencina) ustavil, kot da bi sidro vrgel?
 
Nazadnje urejeno:

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
ksz...
Sem našel star posnetek, kjer se lepo vidi, da tudi rally legenda Ari Vatanen preskakuje prestave (pri 3:35).
p.s.: pri 1:34 sta pa komaj most zadela.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
shocked-1.gif

Ti mater ej, koliko to leti na posnetku? 150+ km/h? Če bi ga zadela verjetno ne bi nič ostalo od avta.
Damn ej, velka jajca...
stupid-1.gif
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Tole je proper Alter metoda: v 5. brzini spusti gas 50 metrov prej in upočasni brez zavor iz 60 km/h na 30 km/h, prestavi v 3. prestavo (z vmesnim gasom) in pelji čez krožno s 30 km/h, pospeši v 3. prestavi od 30 km/h do 60 km/h in prestavi v 5. prestavo ter furaj dalje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
Tole je proper Alter metoda: v 5. brzini spusti gas 50 metrov prej in upočasni brez zavor iz 60 km/h na 30 km/h, prestavi v 3. prestavo (z vmesnim gasom) in pelji čez krožno s 30 km/h, pospeši v 3. prestavi od 30 km/h do 60 km/h in prestavi v 5. prestavo ter furaj dalje.

ne-ne-1.gif


Jst vsa prazna krožna zvozim v 5 prestavi, tako kot 90% vseh ostalih poti. 4., 2. prestava sta samo pri zaviranju in pospeševanju, nimata pa funkcij vozne prestave (nikoli ne vozim v njih). 1. je samo za speljevanje, pa še to v klanec! Menjanje navzdol obvezno z vmesnim gasom!
zmaga.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Me prav zanima, kako izgleda speljevanje v tretji prestavi pri TDIju
evil.gif
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.170
489
83
V tretji težko, v drugi pa gre. To se mi je glih na izpitni vožnji zgodilo, da sem v drugi speljal, potem pa hočel prešaltat pa vidim, da že mam v drugi :-D Neke je sicer jamral na koncu ocenjevalec, ampak ni blo blema, je reko ok.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
nisem bral vsega sem pa prepričan da so odgovori neznansko dobri.v glavnem pojemek je boljši z bremzanjem s prestavami ali motorjem kakoli pač temu rečeš.se pravi se ustaviš hitreje ker maš ene 150 kil več za sukat s kolesi ko pa da se vrtijo v prazno.če to delaš pogosto je fajn međugas pipnit vmes da na kuplungi prišparaš par 100 km na daljši rok.

to da neki orto bencinar ali dizel (ne mi hodit naprej z nekimi superduper folksvagni z 600 oznakami za varčnost pri šasiji) ne daje več vžiga pri pojemku je neumnost.dok se loputa odpira pa senzorje berejo pozicije bo bencin še vedno šou v sistem.ecu ne ve da si ti v pojemku na klanci dol in da ti gravitacija pomaga sukat kolesa pa glavno gred.in zdaj argumenti-pelaj se enkrat po bregu dol pa bremzaj in če teorija o nedovajanju goriva drži avto ne bo pljucno ko crkne.se pravi bi mogo crknit lagano ne pa da še pol dvakrat iskra mimo useka.aja mogoče se pa v zadnjem momentu spomni da jo treba bencin dovajat pa iskro dat!:D ne se hecat za ene bi blo bolje da ostanejo na lego tehniks