Avtomatski menjalnik in zaviranje z motorjem

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.338
4.916
113
Saj ni samo zarad bremz, na ta način tudi manjšaš porabo, minimalno, pa kljub temu da mi sedaj ni treba
pritiskat na pedal za sklopko, bi rad še manj stiskal bremzo, lažje je dat v manual in potem na dol šaltat...

Ko sem imel ročni menjalnik sem večino zaviral z motorjem, šele čisto na koncu sem pritisnil na bremzo..
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Sami mehkužci na Alterju, ko iz Ljubelja dol v Avstrijo ne uspejo avta obvladovat. A mamo kakšnega tapravga dedca na Alterju, kateri ima kamper z avtomatikom, da napiše, kako se vozi 4 tone iz Ljubelja dol?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Močno zaviranje z motorjem ni smiselno (razen na dolgih strmih spustih) ker po mojem mnenju skrajšuje življensko dobo motorja in menjalnika. Zavorne ploščice in diski so potrošna roba, manjalnika in motorja pa ne moreš kar zamenjat. Po mojih izkušnjah DSG lepo šalta navzdol pri zmernih klancih tudi zmerno zavira, medtem ko pri zelo strmih spustih za moje pojme preveč nabija v obrate, zato ga ponavadi ročno povozim v višjo prestavo.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Močno zaviranje z motorjem ni smiselno (razen na dolgih strmih spustih) ker po mojem mnenju skrajšuje življensko dobo motorja in menjalnika. Zavorne ploščice in diski so potrošna roba, manjalnika in motorja pa ne moreš kar zamenjat. Po mojih izkušnjah DSG lepo šalta navzdol pri zmernih klancih tudi zmerno zavira, medtem ko pri zelo strmih spustih za moje pojme preveč nabija v obrate, zato ga ponavadi ročno povozim v višjo prestavo.
To najbrž pišeš za avto. Vprašanje je bilo, kako se pelje 4T kišta z avtomatikom iz Ljubelja dol. Še posebej adrenalinsko je najbrž, če je na podhranjenem podvozju s 15 colskimi gumami.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Močno zaviranje z motorjem ni smiselno (razen na dolgih strmih spustih) ker po mojem mnenju skrajšuje življensko dobo motorja in menjalnika. Zavorne ploščice in diski so potrošna roba, manjalnika in motorja pa ne moreš kar zamenjat. Po mojih izkušnjah DSG lepo šalta navzdol pri zmernih klancih tudi zmerno zavira, medtem ko pri zelo strmih spustih za moje pojme preveč nabija v obrate, zato ga ponavadi ročno povozim v višjo prestavo.
Prvi stavek: ne, ta strah nima osnove.

Drugi: ne. Pregrel boš zavore in takrat bo pedal postal mehak in ZAVORE NE BODO VEČ DELOVALE. Ne odkrivaj amerike. Ne.

Tretji: ne. (Če boš imel srečo boš pregrel zavore in samo sebe spravil v trugo. Z manj sreče še koga zraven.)

Pojdi do inštruktorja, ki te je učil in mu povej, da te je naučil premalo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.761
113
Močno zaviranje z motorjem ni smiselno (razen na dolgih strmih spustih) ker po mojem mnenju skrajšuje življensko dobo motorja in menjalnika. Zavorne ploščice in diski so potrošna roba, manjalnika in motorja pa ne moreš kar zamenjat. Po mojih izkušnjah DSG lepo šalta navzdol pri zmernih klancih tudi zmerno zavira, medtem ko pri zelo strmih spustih za moje pojme preveč nabija v obrate, zato ga ponavadi ročno povozim v višjo prestavo.
Zakaj bi krajšalo življenjsko dobo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Verjetno bi morali razčlenit za kater tip motorja gre..pri benciranju bremzat z motorjem je cca. BV početje, dizel zna pošteno 'zadrževat' že ob nižjih vrtljajih.
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Če se motor in menjalnik vrtita na višjih obratih pod večjo obremenitvijo, to sigurno skrajšuje življensko dobo. Vsak mehanski sklop, ima večjo obrabo delov na višjih obratih, kot na nižjih to je jasno. Če bi se jaz vsak dan vozil čez dolge spuste, preventivno rajši ne bi preveč turiral motorja v obrate. Seveda pa vsak pameten voznik vsaj malenkost zavira z motorjem da ne pregreje zavor. Sem hotel povedati da ni najbolje zavirati samo s turiranjem motorja v visoke obrate in za vsako ceno šparat na ploščicah in diskih, ker so potrošna roba
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.761
113
Pri višjih obratih navzdol motor ni kaj dosti obremenjen. Zagotovo precej manj kot pri istih obratih navzgor.
Jaz se klimo nažgem do konca in malo odprem okna da ne zebe :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.894
9.476
113
To najbrž pišeš za avto. Vprašanje je bilo, kako se pelje 4T kišta z avtomatikom iz Ljubelja dol. Še posebej adrenalinsko je najbrž, če je na podhranjenem podvozju s 15 colskimi gumami.
Že 3,5 tonsko drvarnico z navadnim menjalnikom na light šasiji je zanimivo peljat z Ljubelja sploh na Avstrijsko stran tud če veš kaj delaš, še posebno zanimivo pa zna bit, če si as in ti ni jasn, da moraš peljat dol z enako prestavo kot gor. Kako bi šlo brez zaviranja motorja in 7,5m kravo, po možnosti s skuterjem obešenim zadaj si niti ne upam zamislit.
Kot sem pa že pred časom napisal, moj 6 stopenjski aisin v C5tki čist solidno zavira z motorjem brez da bi ga pretilkal v M.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Če se motor in menjalnik vrtita na višjih obratih pod večjo obremenitvijo, to sigurno skrajšuje življensko dobo. Vsak mehanski sklop, ima večjo obrabo delov na višjih obratih, kot na nižjih to je jasno. Če bi se jaz vsak dan vozil čez dolge spuste, preventivno rajši ne bi preveč turiral motorja v obrate. Seveda pa vsak pameten voznik vsaj malenkost zavira z motorjem da ne pregreje zavor. Sem hotel povedati da ni najbolje zavirati samo s turiranjem motorja v visoke obrate in za vsako ceno šparat na ploščicah in diskih, ker so potrošna roba
Te ko se normalno voziš tudi ne daš gasa, da nebi bil preveč obremenjen menjalnik in motor?
Ker namreč pri zaviranju z motorjem je pogonski sklop dooooosti majn obremenjen kot pa pri dajanju gasa. Eksplozija v cilindru ma večjo silo kot pa stisnit tisto malo zraka kaj ga je treba pri zaviranju z motorjem.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Če se motor in menjalnik vrtita na višjih obratih pod večjo obremenitvijo, to sigurno skrajšuje življensko dobo. Vsak mehanski sklop, ima večjo obrabo delov na višjih obratih, kot na nižjih to je jasno. Če bi se jaz vsak dan vozil čez dolge spuste, preventivno rajši ne bi preveč turiral motorja v obrate. Seveda pa vsak pameten voznik vsaj malenkost zavira z motorjem da ne pregreje zavor. Sem hotel povedati da ni najbolje zavirati samo s turiranjem motorja v visoke obrate in za vsako ceno šparat na ploščicah in diskih, ker so potrošna roba
Dejansko imaš težave z bralnim razumevanjem. Eden tistih, ki ne razume besede "ne"?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Te ko se normalno voziš tudi ne daš gasa, da nebi bil preveč obremenjen menjalnik in motor?
Ker namreč pri zaviranju z motorjem je pogonski sklop dooooosti majn obremenjen kot pa pri dajanju gasa. Eksplozija v cilindru ma večjo silo kot pa stisnit tisto malo zraka kaj ga je treba pri zaviranju z motorjem.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Že 3,5 tonsko drvarnico z navadnim menjalnikom na light šasiji je zanimivo peljat z Ljubelja sploh na Avstrijsko stran tud če veš kaj delaš, še posebno zanimivo pa zna bit, če si as in ti ni jasn, da moraš peljat dol z enako prestavo kot gor. Kako bi šlo brez zaviranja motorja in 7,5m kravo, po možnosti s skuterjem obešenim zadaj si niti ne upam zamislit.
Kot sem pa že pred časom napisal, moj 6 stopenjski aisin v C5tki čist solidno zavira z motorjem brez da bi ga pretilkal v M.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Meni je povsem jasno kako prideš dol iz Ljubelja s 4T kravo. Večkrat tudi čez Pavličevo sedlo dol na avstrijsko stran, je še težje. Pa dostikrat iz Turracherja dol po 24% klancu, pa nikol nisem zakuril bremz. Pa skuter zadej tudi ni problem. Tvoja teorija s katero brzino gor, s tisto dol tudi ne drži vedno, sploh je razlika pri 2.8 ali pa 2.3 motorju z isto močjo.
Smešno mi je, ko je govora o osebnem avtu.
Še vedno pa nimamo uporabniške izkušnje kamperja z avtomatikom.