Citat:
Uporabnik LatkaGravas pravi:
Pri kritičnih situacijah - torej zaviranje na polno, hitri manevri izogibanja, morda celo lovljenje avtomobila zaradi zdrsa sprednjega ali zadnjega dela - v vseh teh primerih moraš stisniti sklopko (samo v prvem še zavoro). Tako da če je avto v prostem teku ni prav nič narobe - in po primernem klancu na AC gre 130 in več; ko gre manj, daš v prestavo in dodaš plin.
če avta nimaš v leru se lahko polovici teh situacij izognes, (pri hitrem manevru izogivanja jaz dodam plin)... sem pa vesel da ti skozi ovinke da ti zdrsuje avto vozis v leru...niti malo se več ne čudim vsem nesposobnežem, ki jih vidivam na cesti, ki ne zanjo speljevat, uporabljat zmigavcev (verjetno prevec avto pozere takrat), počasnetov ki tovornjake prehitevajo z 90 km/h ker jadrajo...
sami strokovnjaki za vožnjo