MTL stil vožnje

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
Citat:
Uporabnik LatkaGravas pravi:
Pri kritičnih situacijah - torej zaviranje na polno, hitri manevri izogibanja, morda celo lovljenje avtomobila zaradi zdrsa sprednjega ali zadnjega dela - v vseh teh primerih moraš stisniti sklopko (samo v prvem še zavoro). Tako da če je avto v prostem teku ni prav nič narobe - in po primernem klancu na AC gre 130 in več; ko gre manj, daš v prestavo in dodaš plin.

če avta nimaš v leru se lahko polovici teh situacij izognes, (pri hitrem manevru izogivanja jaz dodam plin)... sem pa vesel da ti skozi ovinke da ti zdrsuje avto vozis v leru...niti malo se več ne čudim vsem nesposobnežem, ki jih vidivam na cesti, ki ne zanjo speljevat, uporabljat zmigavcev (verjetno prevec avto pozere takrat), počasnetov ki tovornjake prehitevajo z 90 km/h ker jadrajo...

sami strokovnjaki za vožnjo
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ne, to je normalna vožnja.
Koliko pa to vidiš na cesti? Mogoče opisano dela največ 10 % voznikov. Vse ostalo mečka za popizdit.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Samo [cenzura] lahko reče, da ga v kritični situaciji reši plin. Avto brez pogona je najbolj stabilen in varen avto.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.335
760
113
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik LatkaGravas pravi:
Pri kritičnih situacijah - torej zaviranje na polno, hitri manevri izogibanja, morda celo lovljenje avtomobila zaradi zdrsa sprednjega ali zadnjega dela - v vseh teh primerih moraš stisniti sklopko (samo v prvem še zavoro). Tako da če je avto v prostem teku ni prav nič narobe - in po primernem klancu na AC gre 130 in več; ko gre manj, daš v prestavo in dodaš plin.

če avta nimaš v leru se lahko polovici teh situacij izognes, (pri hitrem manevru izogivanja jaz dodam plin)... sem pa vesel da ti skozi ovinke da ti zdrsuje avto vozis v leru...niti malo se več ne čudim vsem nesposobnežem, ki jih vidivam na cesti, ki ne zanjo speljevat, uporabljat zmigavcev (verjetno prevec avto pozere takrat), počasnetov ki tovornjake prehitevajo z 90 km/h ker jadrajo...

sami strokovnjaki za vožnjo
Pri 100-130km/h v leru na avtocesti ti more pa avto res zdrsevati v ovinkih... ker tam so vedno vsaj 90 stopinjski
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Samo [cenzura] lahko reče, da ga v kritični situaciji reši plin. Avto brez pogona je najbolj stabilen in varen avto.

Ja, za povprečnega voznika. Ne velja pa (niti približno) v vseh primerih. Poln plin zna biti lep izhod v sili, če to obvladaš.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.591
14.268
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Samo [cenzura] lahko reče, da ga v kritični situaciji reši plin. Avto brez pogona je najbolj stabilen in varen avto.

hysterical-1.gif
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Samo [cenzura] lahko reče, da ga v kritični situaciji reši plin. Avto brez pogona je najbolj stabilen in varen avto.

Ja, za povprečnega voznika. Ne velja pa (niti približno) v vseh primerih. Poln plin zna biti lep izhod v sili, če to obvladaš.

Ja, govorimo o povprečnih voznikih - takih, katere učijo na CVV Vransko. Tam učijo tako - in je dobro za 95% voznikov; tiste s pravimi dirkaškimi izkušnjami zanemarimo.
In v kritičnih situacijah lepo obvladati plin? Ne rečem, da ni nemogoče - a govorimo o nepričakovanih(!) kritičnih situacijah; ne situacijah kjer zavestno pritiskaš čez ovinke in kakšen zdrs celo pričakuješ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.259
5.818
113
pri taščici
Za tiste ki morajo po Vrhniski klancu navzdol držati gas, ker bi se sicer sred klanca ustavili. Naj pregledajo malo zavore. Kanta (glede na obliko v v primerjavi z vašimi super športnimi vozili) v od traffica gre takole <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HP6rCizaNXM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:MTL recimo, da ima nad avtom isto kontrolo c leru ali brez lera, ko pa je jasno da imas dosti manj nadzora nad avtom ce nimas v brzini...obcutek je povsem drugacen..no res pa je da pri 90 ni vazno al v leru al brez
Nekaj strani nazaj sem že (tebe ali morda koga drugega, ne da se mi gledat) prosil za dejstva o tem baje občutno boljšem nadzoru avtomobila v prestavi. Še vedno jih nisem videl, razen seveda subjektivnih občutkov nekaterih... Pa ne trdim, da je nadzor isti. Samo ne vidim neke hude razlike. Možno pa, da je to res zato, ker se peljem 100 km/h
grin1.gif
.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.335
760
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Za tiste ki morajo po Vrhniski klancu navzdol držati gas, ker bi se sicer sred klanca ustavili. Naj pregledajo malo zavore. Kanta (glede na obliko v v primerjavi z vašimi super športnimi vozili) v od traffica gre takole <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HP6rCizaNXM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Samo se lepo vidi, da avto v leru ni več pod popolnim nadzorom...
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.259
5.818
113
pri taščici
Itak, dve pirueti sem naredil pa se skoraj 30kmh je pridobil. Bomo domzalcana prosil da bo s sleperjem snemu. Mogoče bo tudi njemu uspelo narediti pirueto
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik LatkaGravas pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Samo [cenzura] lahko reče, da ga v kritični situaciji reši plin. Avto brez pogona je najbolj stabilen in varen avto.

Ja, za povprečnega voznika. Ne velja pa (niti približno) v vseh primerih. Poln plin zna biti lep izhod v sili, če to obvladaš.

Ja, govorimo o povprečnih voznikih - takih, katere učijo na CVV Vransko. Tam učijo tako - in je dobro za 95% voznikov; tiste s pravimi dirkaškimi izkušnjami zanemarimo.
In v kritičnih situacijah lepo obvladati plin? Ne rečem, da ni nemogoče - a govorimo o nepričakovanih(!) kritičnih situacijah; ne situacijah kjer zavestno pritiskaš čez ovinke in kakšen zdrs celo pričakuješ...

Za povprečne voznike velja, to sem napisal, ampak gasper008 je napisal, da to velja za vse, kar ne drži (drži pa, mimogrede, tudi za lep del dirkačev, ki zmrznejo, ko gre kaj počez, recimo - taki namreč niso redki).

Kritične situacije so vselej nepričakovane. Če bi jih lahko pričakoval, bi jih lahko tudi preprečil.
In za nekoga, ki si zna pomagat tudi s plinom (in še kako drugo tehniko), zdrs itak ne bo kritična situacije ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Dirkač na dirkališču bo jasno, da poskušal reševati tudi s plinom ampak zgolj zaradi dejstva, da ne izgubi dragocenih sekund.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.591
14.268
113
A če se mu pa nebi šlo za sekunde pa bi zdrs avta reševal kako drugače kot s plinom? Oziroma da vprašam malce drugače - reševanje zdrsa avta z dodanim gasom za nas civile oz. nedirkače ni dobra izbira tudi, če te ta opcija 100% reši pred trkom, pri drugih so pa šanse nekako 50-50 da poči?
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ne, to je normalna vožnja.
Koliko pa to vidiš na cesti? Mogoče opisano dela največ 10 % voznikov. Vse ostalo mečka za popizdit.

Ampak za POPIZDIT. Šparaš na nedeljski poti, pa rabiš paciente še prehitevat.
uf-1.gif


In tisti [cenzura] tam spredaj je imel 2l večjo porabo od mojega 1.8T požiralnika, ampak on špara. NE, ne šparaš, ampak delaš GUŽVO. DEJTE vklopt mal logike. ČIST mal.
crazy1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja pač ni res to več...

Pojdi vozit npr. Audije s Quatrom ali tudi brez na led/sneg/zelo spolzko podlago. Lahko nabiješ na polno gas oz. je to PRAV, pa se bo avto lepo sam poiskal oprijem in potegnil v pravo smer. Zelo pomembno je tudi, da ne gledaš v jarek ampak tja kamor želiš it.
wink-1.gif


Je pa res, da se moraš to konkretno navadit (premagat instinkt), da tudi na cesti potem pohodiš gas še bolj in ne zaviraš oz. spustiš.