Zavarovanje + registracija je verjetno samo dajatev za ceste + obvezno zavarovanje + AO? Si ne predstavljam, da je pri avtu z listprice 105k tukaj še katerakoli kasko kombinacija zraven, tudi če je danes recimo vreden ca. 20.000 EUR?
Prav tako procentualno kaj pretirano ne izgublja več na vrednosti, recimo da je to 2 do 3k EUR na leto, torej precej manj kot nov avto iz D segmenta od novega do nekje 5 leta starosti. Seveda če je vzdrževan tako, kot se spodobi, v kar seveda ne dvomim pri 50k km na leto. Če se ne motim, si sicer pisal da je motor nov...
Avto ima delni kasko in AO+. Mislim da luči/stekla/divjad in točo oz tisto kombinacijo, ki je skupaj, meni se gre predvsem za luči in šipe (sprednja šipa je recimo 3000€ original). Avtu menjam na 15kkm olje in filtre, prvi dve leti na pooblaščencu (garancija) sedaj pri Kokalju, ki je stručko za BMW. Sicer letos sem malo zmanjšal km in sem verjetno naredil “samo” 40kkm. Avto je imel 96kkm ko sem ga dobil in imel novo mašino in obe turbini. Zdaj jih ima malo čez 190. Zelo verjetno bom avto vozil še kako leto ali dve in (upam) še kar precej zmanjšal te kilometre na leto, kar pomeni bistven upad stroškov.
Ker če bi zdaj menjal bi vzel 2018 bmw 5, kar pomeni vsaj 10000 eur zraven vrednosti tega, če ne kar 15000. Na koncu bom imel pa slabši avto...