Stroški za avto v leto 2019

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Tvojo logiko že zastopim, samo potem moraš res strogo vsak let menjat avto. Pa težko verjamem, da ti vsakič samo 2 jurja na ceni zgubi.

verjemi da ljudje raje kupijo malo rabljen avto od 1.lastnika, ki je bil edini uporabnik, kot pa testno vozilo pri trgovcu. tako da lahko brez problema primerjaš cene novih z testnimi vozili. Tako sedaj delam 4 leto-vsak avto sem prodal po 10-11 mesecih. Razlog pa je bil predvsem v tem, da se mi ne da več ubadati s poprodajnimi storitvami, servisi itd. iskati poceni olje, zjutraj debelo gledati ker avto vžge itd ali pa stati sredi noči in čakati na vleko. hvala lepa za to-seveda se mi to lahko zgodi tudi pri novem , ampak verjetnost se mi je precej zmanjšala oz. v zadnjim 4 letih do tega še ni prišlo. tok tok po lesu.
Ko se oz. če se bo kalkulacija obrnila v prid rabljenemu vozilu, bom seveda gledal tudi v tej smeri, za 300€ razlike na leto, pa mi ne pride niti na misel ali se vsako leto raje usedem v avto z 0km ali pa z magičnimi 130k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji
I

Izbrisan uporabnik 474

AndrejEnej

Zato, ker s(m)o slovenci bolani na pleh. Malo poglej tole temo, pa nekaj časa nazaj je bila podobna tema. Eni si Excelove tabelice vodijo, koliko izgubijo na leto, Presneto - še koliko antifriza je porabil tisto sezono. Do centa natančno! Mene so v sosedni temi skoraj raztrgali, ker pleh 1x na leto umijem. Bogokletno!!!
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.048
113
tak si to napisal, kot da novi avti ne vidijo vleke. Belfiraš sam sebe. Občutek pač imaš boljši...to je pa tudi vse.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.048
113
AndrejEnej

Zato, ker s(m)o slovenci bolani na pleh. Malo poglej tole temo, pa nekaj časa nazaj je bila podobna tema. Eni si Excelove tabelice vodijo, koliko izgubijo na leto, Presneto - še koliko antifriza je porabil tisto sezono. Do centa natančno! Mene so v sosedni temi skoraj raztrgali, ker pleh 1x na leto umijem. Bogokletno!!!
nisi ti spal z neko alfo pred leti? :evil:
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Moraš pa res bit slika, da si za tako stvar tabelice vodiš...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.934
16.047
113
Hehe... zabavno, mene pa ravno take teme vzpodbudijo, da si na kup zmečem vse cifre kar se avta tiče in potem točno vidim pri čem sem, do tega momenta in pa kasneje me pa spet to ne gane kaj preveč kaj šele, da bi si sproti izpolnjeval kakšne tabelice :D Kalkulacije koliko me kaj stane oz. kaj si lahko privoščim ali pač ne pa delam pred nakupom vozila potem je pa bolj kot ne to to dokler ga ne zvozim in prodam.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Stroški so kar so, nič posebnega nobenega izrednega popravila odkar vozim avtomobile in to "premium" uvožene. :) Preveč vozil in preveč menjav da bi sledil.

Cilj mi je, da tako kupim, da ni izgube vrednosti pri prodaji. Zdaj naslednja skrajnost šparanja bo pa PHEV/BEV. i3 pač bil še predrag za drugi avto pa nepotreben.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Audi A6 2.0 TDI 190PS 2016, okoli 115t km

Lani cca. 25-27.000km.

900€ kasko ter ostale kombinacije

150-170€ (na pamet) cestnina in podaljšanje

Račune od tankanja sicer imam, nimam pa iti volje seštevat.

Redni servis (vsi filtri + olje + delo) cca. 150-200€

Menjava sprednjih ploščic (ATE + delo) cca. 100€

Izredna okvara, homokinetični zglob je začel rahlo pokati v levem ovinku pri večjih obremenitvah. Ker se zglob ne dobi posebej sem vzel kar celotno novo polosovino SKF. Material + delo 210€

Crknil je tudi mehanizem za zaklep tanka, to še morem zamenjat. Nov cca. 17€

To je to.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.894
9.476
113
verjemi da ljudje raje kupijo malo rabljen avto od 1.lastnika, ki je bil edini uporabnik, kot pa testno vozilo pri trgovcu. tako da lahko brez problema primerjaš cene novih z testnimi vozili. Tako sedaj delam 4 leto-vsak avto sem prodal po 10-11 mesecih. Razlog pa je bil predvsem v tem, da se mi ne da več ubadati s poprodajnimi storitvami, servisi itd. iskati poceni olje, zjutraj debelo gledati ker avto vžge itd ali pa stati sredi noči in čakati na vleko. hvala lepa za to-seveda se mi to lahko zgodi tudi pri novem , ampak verjetnost se mi je precej zmanjšala oz. v zadnjim 4 letih do tega še ni prišlo. tok tok po lesu.
Ko se oz. če se bo kalkulacija obrnila v prid rabljenemu vozilu, bom seveda gledal tudi v tej smeri, za 300€ razlike na leto, pa mi ne pride niti na misel ali se vsako leto raje usedem v avto z 0km ali pa z magičnimi 130k.
Tista C8 zgoraj me je pustila na cesti dvakrat v 8 letih. Obakrat sem prišel v službo 20 minut kasneje, popoldne sem avto že prevzel. Asistenca je zakon. Tvoja računica se izide, sam mora bit avto mal nižjega razreda.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
brez besed. 9kilo na leto. WTF efekt. pejt na avtonet, pa bos videl da se ohranjene premije se vedno prodajo za normalno ceno. Za razliko od ekonoboksov. Moja premija je zgubila kolk je misla.

Nimama se kaj menit.

Res ne, nauci se slovensko naprej. Drgac pa wtf folk k znucano robo kupuje pa jo promovira kot zlato... Ce ze ne sezes do tja, se vsaj tako tolazis, vse jasno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe

nUUb

Fizikalc
2. jul 2013
786
37
28
CItroen C4 (2011, 88kW, benciner, 1.6
3100 skupaj
2000 za gorivo
700 vzdrževanje (vinjeta, tehnični in zavarovanje)
170 neplanirani stroški (akumulator in ventilator na kilerju)
140 planiranis stroški (menjava gum in servis)
pa še neki malenkosti

Preveč, ampak kaj češ. Mogoče bi mogu met dizla, da bi pri gorivu prišaral
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Moraš pa res bit slika, da si za tako stvar tabelice vodiš...
Jaz si tabelc ne delam, ker mi zaenkrat ni treba. Če si opazil, tudi izdatki za avto niso neka velika cifra. So pa bili časi, ko sem moral gledat na vsak (takrat še) tolar, in sem dobro premislil kam in kako bom zagonil, predvsem pa v tistih časih 99% servisiranja na vozilu opravil sam (pa nikoli zato pristal v grabnu).
Mimogrede: trenutni C5 me ni nikoli pustil na cedilu. Edinokrat da sem z avtom obstal na cesti, je bilo kakih 10 let nazaj s Xsaro (bencinar) - ko nisem poslušal nasveta na servisu in sem menjal radiator gretja, ne pa tudi plastičnega kolena, ki se priključi na radiator. No, pol sem zamenjal :zardelalter: ko je pol hladilne tekočine ostalo na tleh na lj. obvoznici :bonk:
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Corsa c
5000km na leto
cca 30 eur benza na mesec (360 EUR)
zavarovanje 133 EUR
cestnina + podaljšanje + tehnični 106 EUR
servis 65 EUR
izredni storški 0
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
verjemi da ljudje raje kupijo malo rabljen avto od 1.lastnika, ki je bil edini uporabnik, kot pa testno vozilo pri trgovcu. tako da lahko brez problema primerjaš cene novih z testnimi vozili. Tako sedaj delam 4 leto-vsak avto sem prodal po 10-11 mesecih. Razlog pa je bil predvsem v tem, da se mi ne da več ubadati s poprodajnimi storitvami, servisi itd. iskati poceni olje, zjutraj debelo gledati ker avto vžge itd ali pa stati sredi noči in čakati na vleko. hvala lepa za to-seveda se mi to lahko zgodi tudi pri novem , ampak verjetnost se mi je precej zmanjšala oz. v zadnjim 4 letih do tega še ni prišlo. tok tok po lesu.
Ko se oz. če se bo kalkulacija obrnila v prid rabljenemu vozilu, bom seveda gledal tudi v tej smeri, za 300€ razlike na leto, pa mi ne pride niti na misel ali se vsako leto raje usedem v avto z 0km ali pa z magičnimi 130k.
Imam samo rabljena vozila in me še ni noben pustil na cesti.
Loool.
Poleg tega se z jajčki malo težje vozim 40.000 letno.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
750i 2013, cena novega 105k€

Servisi letno cca 1500€ - 3x olje in ponavadi ene zavore - delam nekje 50000 na leto.

En komplet gum na leto (enkrat zimske enkrat letne) po 800 na komplet.

Zavarovanje in registracija dobrih 1000€.

Zdaj če te tri zadeve primerjam z avtom nižjega ranga ala E, 5 ali A6 bi bili servisi mogoče 400€ manj, gume isto, zavarovanje pa mogoče 300€ manj.

Glavna stroška pa sta v vsakem primeru izguba vrednosti in bencin.Tako da ostalo je najmanjši problem.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Zavarovanje + registracija je verjetno samo dajatev za ceste + obvezno zavarovanje + AO? Si ne predstavljam, da je pri avtu z listprice 105k tukaj še katerakoli kasko kombinacija zraven, tudi če je danes recimo vreden ca. 20.000 EUR?

Prav tako procentualno kaj pretirano ne izgublja več na vrednosti, recimo da je to 2 do 3k EUR na leto, torej precej manj kot nov avto iz D segmenta od novega do nekje 5 leta starosti. Seveda če je vzdrževan tako, kot se spodobi, v kar seveda ne dvomim pri 50k km na leto. Če se ne motim, si sicer pisal da je motor nov...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova