Sneg 22/23

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
busi na harmoniko imajo pogon na zadnji osi sprednje šasije (preden se harmonika začne)......po tvoje bi potem šofer pribil gas in bi zadnji del driftal po svoje in potniki v njemu bi letel povsod po notranjosti....dokler ne bi utrgal zadnjega dela ker bi popustil zglob :D
A si spet v elementu? Pejt se pelat z nizkopodnim busom in razmisli kako bi iz mašine zadaj v prikolici speljal pogon na srednjo os. Ta podatek sem dobil pred vsaj 15 leti od enga šoferja ki je jamral, da so ti novi busi za sneg katastrofa. Ko sem se prvič s tem busom peljal se mi je zdel edino logično. Seveda pa nisem bil 100%, pa nisem želel trdit. No pol sem naletel na članek z izjavo LPP in zdaj sem 100%. Ti pa?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
pa dobr, a zdej bi zarad 2 dni, ko je sneg na cesti, izdelovali 6x6 avtobuse???

Ostalih 363 dni je tak bus več kot zadovoljiv, ampak to ni pomembno, dejmo komplicirat zarad dveh dni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.239
2.517
113
Električni avtobusi bi komot imeli pogon na osnovi in ne v "prikoli".
Baterije pa v tleh in na strehi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.079
5.652
113
Poznavalec…

odkar so na cesti nizkopodni zglobni avtobusi, ki imajo motor zadaj, je pogon zadaj na prikolici. Ce bi hotel prenos delat na srednjo os bi rabil kardan cez prikolico in se zgibni prenos cez pregibni del. A na to nisi pomislil?
LPP busi eno generacijo nazaj....recmo te ta nizki ki so cca 15let nazaj zamenjali tastare buse so imeli pogon tako kot sem napisal...

Tehnično ni lomit kardan nič nemogočega....je pa komplexno....
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jendomen

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Načeloma bi naj bil javni prevoz "mamljiv" kot poceni in zanesljiva varianta prevoza. Če tega slovesa ne zmore ohraniti 2 dneva v letu, je to precej slaba popotnica.
Dejstvo je, da vsi vpijejo, da so tovornjaki krivi za vse. Potem pa se izkaže, da mestni javni prevoz ponekod ne prebavi par cm snega. Kako bi šele bilo, če bi vozili po kakih hribih? Vlaki potniškega prometa so imeli hude zamude.
Mislim, da smo se znali s snegom pred desetletji bolje spopasti. Nabava napačne tehnike z javnim denarjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Samo Svoj

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
LPP busi eno generacijo nazaj....recmo te ta nizki ki so cca 15let nazaj zamenjali tastare buse so imeli pogon tako kot sem napisal...

Tehnično ni lomit kardan nič nemogočega....je pa komplexno....
Dečko, rajši napiši, da si bil prehiter in da nisi vedel, da imajo nizkopodni busi z motorjem v prikolici tudi pogon na os prikolice. Tisti prvi, ki so pa zamenjal stare Mane, ki smo jim rekli Krpan, pa niso bili nizkopodni. Tako da ja, sodobni bus, ki je vrhunski v vseh pogledih, ima v razmerah, ki so bile v ponedeljek težave ravno zaradi pogona v prikoli. Sem videl samo od Barja do Aškerčeve tri. Tudi na Vrhovcih se je en postavu počez.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Domač javni promet torej ni sposoben v snegu voziti po čisti ravnini, pizdimo pa čez šoferje v tranzitu, ki ne poslušajo slovenskih vremenarjev in ne zaznajo, da bo čez 10 km nek hrib na avtocesti za njihovo opremo neprevozen. Pa tudi če bi to nekako vedeli, se ne bi imeli kam spraviti z avtoceste.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Načeloma bi naj bil javni prevoz "mamljiv" kot poceni in zanesljiva varianta prevoza. Če tega slovesa ne zmore ohraniti 2 dneva v letu, je to precej slaba popotnica.
Dejstvo je, da vsi vpijejo, da so tovornjaki krivi za vse. Potem pa se izkaže, da mestni javni prevoz ponekod ne prebavi par cm snega. Kako bi šele bilo, če bi vozili po kakih hribih? Vlaki potniškega prometa so imeli hude zamude.
Mislim, da smo se znali s snegom pred desetletji bolje spopasti. Nabava napačne tehnike z javnim denarjem.
Če se mene vpraša, bi moral LPP ob takem dnevu na linije s klanci poslat pač kratek bus, al pa dva, za vse ostalo je sodobni pregibni MAN zelo super in je LPP naredil zelo veliko za to, da so hitri. Z našega konca se včasih lohk bolj na BUS zaneseš kot na vlak. Železnice imajo pa težave z infrastrukturo in ne z vlaki, namreč vlaki, ki recimo ta hip menjajo stare dizlice na dolenjski progi bi lahko vozili bistveno hitreje. Tokrat so imeli problem zaradi podrtih dreves. Sicer pa, že 23 let se vozim iz moje "ravnine" na šiht, od tam pa na teren po celi lepi naši, pa je vedno problem v jamranju po TV, mi terenci smo zmeraj našli pot tudi po snegu. Moji vozači s hribov doma so bli vedno med prvimi na šihtu, ostali so pa jamral, kok je snega. Doma pa 10 minut peš od pisarne. V vseh teh letih sem samo enkrat nataknil ketne na moj avto, pa še to samo da sem prišel do vrtca. V teh vaseh okol mojga kraja noben ne jamra ko je sneg, jamranje se začne v dolini.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
jamranje se začne tam, kjer se začne gužva
problemov nam ne dela ne sneg ne dars ampak nabasane ceste polne vseh mogočih "blondink" ki morajo nekako prit v službo

tega včasih ni blo (toliko)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Za železnice je konkretno ta sneg bil problem samo zaradi posledice pocenitve vzdrževanja. Včasih je vsak krak proge imel svojo ekipo vzdrževalcev, ki so poleg rednega vzdrževanja proge večinoma delali na čiščenju pasu ob progi. To je bila sečna dreves v pasu ob progi kar pa se danes ne dela več. Cenej je postavit traktorski mulčer z roko na platformo vagona, ki ima doseg dobre 3m na vsako stran in 1x letno pomulčit grmovje kar ga dosežeš. Rezultat je da prvi malo bolj moker sneg obrne kup vejevja in dreves preko proge.

Druga stvar je pomankanje dizlc ki so včasih vskočile kot vlečna garnitura pri elektrificiranih progah. Danes vrže ven eno napajalno postajo ali pa dovolj da sname eno zajlo z napajalnega droga in cela proga 3h stoji. Kar potem v celo omrežje prinese 5h zamude. Migracija vsega folka ki gre na zasnežen dan na vlak na buse pa tudi ne znajo organizirat in posledično en kup potnikov z vlaki včeraj z gorenjske proge sploh ni prišel do LJ drugače kot v lastni režijo z par urami zamude.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Predvsem ni bilo drame okol snega januarja, takoj po še neohlajeni drami o ekstremno visokih temperaturah. Tem 24kurovcem ne bo niko prav, vedno je neka drama.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.177
7.021
113
LPP busi eno generacijo nazaj....recmo te ta nizki ki so cca 15let nazaj zamenjali tastare buse so imeli pogon tako kot sem napisal...

Tehnično ni lomit kardan nič nemogočega....je pa komplexno....
15 let nazaj so se uvajali samo se nizkopodni avtobusi in noben ni imel pogona na srednji osi. Lahk te pa na LPP zapejem pa ti se tam enako povedo.

zadnji novi nenizkopodni lpp busi so bili izdelani v avtomontazi in sonze bili avtomatiki. Ampak to je bilo dalec nazaj, precej bolj kot 15 let.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.787
1.619
113
Iskajoč brata
Evo, zunaj ponovno sipa, še slika lokalnega vremenoslovca:

1673957723911.png


Tudi napoved kar dobro kaže:
1673957786428.png


še bodo radosti na snegu in na cesti
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos in jonny77