Sneg 22/23

Car

POSTman
4. avg 2007
8.502
1.673
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Če že tramvaji in avtobusi niso spam, potem lahko vprašam tudi glede tega, ko je johan_blond napisal, da radarji ne delajo, ker je zemlja ukrivljena. Kolikor sem pred kratkim bral v neki drugi temi je zemlja ravna, zato ne bi smel biti problem z radarsko sliko al kaj je zdaj s tem?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ViLiam

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
401
-880
28
Ne, gre za čisto spontano debato (po dolgem času) ki jo je sprožil sneg in problemi avtobusov v snegu, tako da še kako ima vezo. Iz te debate lahko potem rata posebna tema o busih, ker nas je očitno več, ki nam je to zanimivo. Tako da spam v temi si samo ti.
Seveda, če šerif tako reče tako mora bit.
Kdo se oglaša :bonk:glavni trollček in akter za nastalo štalo na forumu v zadnjih parih letih.
Edini spam na celem forumu si samo ti in ene par tebi podobnih trollov. Ti iz vsake spontane debate narediš štalo.
Seveda, če ta debata ne teče po tvojem okusu pa v jok in stok kot mali otrok k mamici jokcat, da se mu je naredila krivica:bonk:
Tako da lahko iz te teme, rata posebna tema, kako debata v taki temi, ne sme potekat:bonk:
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Ob zadnjih problemih je DARS pognal svoj PR stroj in poskrbel, da so v vseh medijih bili članki o grdih voznikih tovornjakov. Zanimivo, da ni podoben PR stekel o LJ avtobusarjih, če se niso bili sposobni peljati v takih snežnih razmerah. Čemu taka razlika? Konec koncev so tovornjaki običajno v tranzitu in slabše obveščeni, kaj jih čaka in kaj lahko storijo. LPP teh težav nima.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in NekdoK

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Ker avtobusi ne vozijo po DARSovih cestah?

Vsak voznik se mora pred prihodom v državo (katerokoli) pozanimat o pravilih in razmerah v njej - velja povsod, ne le pri nas.

Pa še enkrat: tri ure pred napovedanim sneženjem bi začeli z izločanjem VSEH kamionov na slovenskem ac križu in mejnih prehodih za naslednjih 12 ur, pa bi bilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.442
2.393
113
Pomurje
Ker avtobusi ne vozijo po DARSovih cestah?

Vsak voznik se mora pred prihodom v državo (katerokoli) pozanimat o pravilih in razmerah v njej - velja povsod, ne le pri nas.

Pa še enkrat: tri ure pred napovedanim sneženjem bi začeli z izločanjem VSEH kamionov na slovenskem ac križu in mejnih prehodih za naslednjih 12 ur, pa bi bilo.
da dopolnim, verjetno si mislil VSEH kamionov brez zimske opreme?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
da dopolnim, verjetno si mislil VSEH kamionov brez zimske opreme?
Ne, mislil sem na preventivo, točno tako kot sem napisal; ampak ne se sekirat - bodo "Pišeki" hitro v luft skočili in zminirali vsako pobudo, tako kot sedaj minirajo prepoved prehitevanja na AC - če kdo, je to 101% slovenec!

PS: tisti BREZ zimske opreme, po naši zakonodaji itak ne smejo vozit celo zimo. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.442
2.393
113
Pomurje
Ne, mislil sem na preventivo, točno tako kot sem napisal; ampak ne se sekirat - bodo "Pišeki" hitro v luft skočili in zminirali vsako pobudo, tako kot sedaj minirajo prepoved prehitevanja na AC - če kdo, je to 101% slovenec!

PS: tisti BREZ zimske opreme, po naši zakonodaji itak ne smejo vozit celo zimo. ;)
Se pravi je brez veze da imam zimske na kamionu. Bom kar z letnimi naprej, pa boste pač stali za mojim.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Ker avtobusi ne vozijo po DARSovih cestah?

Vsak voznik se mora pred prihodom v državo (katerokoli) pozanimat o pravilih in razmerah v njej - velja povsod, ne le pri nas.

Pa še enkrat: tri ure pred napovedanim sneženjem bi začeli z izločanjem VSEH kamionov na slovenskem ac križu in mejnih prehodih za naslednjih 12 ur, pa bi bilo.
Saj lahko nehaš te bedarije z izločanjem pisarit. Saj nisi otrok ... Malce pomisli. Saj smo že napisali v čem je problem in to ve tudi DARS. Se vnaprej opravičujem, da te napadam, ampak nehajte z enimi in istimi bedarijami.
Parkirišč, kamor bi vozila izločali, v Sloveniji preprosto še zdaleč NI DOVOLJ. DARS ne stori nič zato, da bi to stanje izboljšal in z nekimi investicijami izboljšal svoje prilive. Ni namreč razloga, da bi bila parkirišča zastonj. Ampak po drugi strani pa ni razloga, da bi se DARS trudil za dodatne prihodke, ker mu ni treba. Državna firma, če bo premalo, bo podražil cestnine. DARS zato izloča vozila kar na odstavni pas avtoceste, kar je počel tudi v ponedeljek. Kaj to pomeni v primeru nesreče in potrebnega reševalnega pasu, pa menda vemo. Zato je dokaj logično, da DARS ne zažene mehanizma izločanja preventivno. Po vrhu vsega je DARS v zadnjem letu celo ZMANJŠAL število parkirišč za kamione ob avtocesti na počivališčih. Ni ga pa sram objaviti, koliko so večji prihodki od cestninjenja tovornega prometa. Razumi, kdor more ...
V naslednjih dneh pričakujem PR akcijo, kako s kamionov leti sneg in led. Spet DARS se je potrudil in z velikim PR pompom oznanil, da je na ENEM parkirišču v Prekmurju pred leti postavil rampo, da lahko voznik vozilo ročno očisti. Na štirih večjih počivališčih mimo katerih vozim, še niso zmogli te investicije. Verjetno na nobenem drugem ne. V tujini obstajajo tudi naprednejše rešitve za ta problem. Verjetno od vsakega kamiona nekaj pokasirajo in se investicija s časom vrne tako denarno kot skozi večjo varnost. Ampak upravljalec avtoceste se mora potruditi. Tudi novinarji bi se morali malo potruditi in opozarjati na povsem rešljive probleme, ne pa ponavljati PR od ene firme, ki odvrača pozornost od sebe. Kaj če bi bil DARS neka privatna ameriška korporacija pri nas? Bi enako ravnali in imeli enako mnenje, da je naredil vse prav?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Saj lahko nehaš te bedarije z izločanjem pisarit. Saj nisi otrok ... Malce pomisli. Saj smo že napisali v čem je problem in to ve tudi DARS. Se vnaprej opravičujem, da te napadam, ampak nehajte z enimi in istimi bedarijami.
Parkirišč, kamor bi vozila izločali, v Sloveniji preprosto še zdaleč NI DOVOLJ. DARS ne stori nič zato, da bi to stanje izboljšal in z nekimi investicijami izboljšal svoje prilive. Ni namreč razloga, da bi bila parkirišča zastonj. Ampak po drugi strani pa ni razloga, da bi se DARS trudil za dodatne prihodke, ker mu ni treba. Državna firma, če bo premalo, bo podražil cestnine. DARS zato izloča vozila kar na odstavni pas avtoceste, kar je počel tudi v ponedeljek. Kaj to pomeni v primeru nesreče in potrebnega reševalnega pasu, pa menda vemo. Zato je dokaj logično, da DARS ne zažene mehanizma izločanja preventivno. Po vrhu vsega je DARS v zadnjem letu celo ZMANJŠAL število parkirišč za kamione ob avtocesti na počivališčih. Ni ga pa sram objaviti, koliko so večji prihodki od cestninjenja tovornega prometa. Razumi, kdor more ...
V naslednjih dneh pričakujem PR akcijo, kako s kamionov leti sneg in led. Spet DARS se je potrudil in z velikim PR pompom oznanil, da je na ENEM parkirišču v Prekmurju pred leti postavil rampo, da lahko voznik vozilo ročno očisti. Na štirih večjih počivališčih mimo katerih vozim, še niso zmogli te investicije. Verjetno na nobenem drugem ne. V tujini obstajajo tudi naprednejše rešitve za ta problem. Verjetno od vsakega kamiona nekaj pokasirajo in se investicija s časom vrne tako denarno kot skozi večjo varnost. Ampak upravljalec avtoceste se mora potruditi. Tudi novinarji bi se morali malo potruditi in opozarjati na povsem rešljive probleme, ne pa ponavljati PR od ene firme, ki odvrača pozornost od sebe. Kaj če bi bil DARS neka privatna ameriška korporacija pri nas? Bi enako ravnali in imeli enako mnenje, da je naredil vse prav?
Če si osebno prizadet seveda ne zmoreš objektivnega pogleda na stvar.
Vem za vsaj eno "čistilno parkirišče" za kamione v A (pred plačljivim tunelom iz smeri Gradca proti Schladmingu). Čiščenje snega je sigurno brezplačno.
V bistvu pa nisi napisal enega razloga zakaj ne bi mogli za 3, 6, 12,... ur izločit vsa tovorna vozila iz prometa (magari na odstavne pasove, na meji blokirat (smo to že imeli s strani italijanov in madžarov in jih niso nič brigale deset kilometrske kolone v Sloveniji), vse za toliko časa da cestna služba normalizira svoje delo - kolikor razumem je bil glavni problem, da zaradi zastojev niso mogli plužit. Seveda spotoma še od vseh zahtevaš striktno upoštevanje zimske opreme ob nadaljevanju.

Ti lahko povem kako to v Franciji zgleda in to na soboto, ko se na smučiščih menjujejo dopustniki - vsi na počivališče, nataknit verige (nima veze 4X4, zimske gume,...) in potem si lahko šel naprej.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.787
1.619
113
Iskajoč brata
Evo,
zjutraj me je presenetilo dobrih 5cm novega snega. Trenutna situacija: dobro ga sipa, trenutna odeja:
1674117370454.png


Je pa tuk težak in moker, da se sproti seseda.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Če si osebno prizadet seveda ne zmoreš objektivnega pogleda na stvar.
Vem za vsaj eno "čistilno parkirišče" za kamione v A (pred plačljivim tunelom iz smeri Gradca proti Schladmingu). Čiščenje snega je sigurno brezplačno.
V bistvu pa nisi napisal enega razloga zakaj ne bi mogli za 3, 6, 12,... ur izločit vsa tovorna vozila iz prometa (magari na odstavne pasove, na meji blokirat (smo to že imeli s strani italijanov in madžarov in jih niso nič brigale deset kilometrske kolone v Sloveniji), vse za toliko časa da cestna služba normalizira svoje delo - kolikor razumem je bil glavni problem, da zaradi zastojev niso mogli plužit. Seveda spotoma še od vseh zahtevaš striktno upoštevanje zimske opreme ob nadaljevanju.

Ti lahko povem kako to v Franciji zgleda in to na soboto, ko se na smučiščih menjujejo dopustniki - vsi na počivališče, nataknit verige (nima veze 4X4, zimske gume,...) in potem si lahko šel naprej.
Torej tudi ti razumeš, da DARS pač ni opravil svojega dela, takega ali drugačnega? Ampak ne, DARS pohiti s PR sporočilom in mediji ponavljajo kot papige, da so krivi (samo) vozniki tovornih vozil. To me jezi. Kvaliteta poročanja in "raziskovalno" novinarstvo v eni preprosti zadevi. Kaj šele v kompleksnejših scenarijih.
Sicer pa ne vozim tovornjaka, nimam prevoznega podjetja in niti nihče od bližnjih se s tem ne ukvarja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Torej tudi ti razumeš, da DARS pač ni opravil svojega dela, takega ali drugačnega? Ampak ne, DARS pohiti s PR sporočilom in mediji ponavljajo kot papige, da so krivi (samo) vozniki tovornih vozil. To me jezi. Kvaliteta poročanja in "raziskovalno" novinarstvo v eni preprosti zadevi. Kaj šele v kompleksnejših scenarijih.
Sicer pa ne vozim tovornjaka, nimam prevoznega podjetja in niti nihče od bližnjih se s tem ne ukvarja.
Že prvič nisem krivil kamionarjev. ;)

Tudi jaz nimam kamiona ali prevoznega podjetja, še manj bližnji in "pišeki ter klobase" mi gredo na jetra maksimalno, znam in smem pa vozit tudi kamion.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Ti lahko povem kako to v Franciji zgleda in to na soboto, ko se na smučiščih menjujejo dopustniki - vsi na počivališče, nataknit verige (nima veze 4X4, zimske gume,...) in potem si lahko šel naprej.
Sicer rahlo dvomim da mora terensko vozilo z 4x4 natikat verige....

Vem pa o čemu govoriš.....vzrok so pa Nizozemci ki z letnimi gumami hodijo smučat.....potem pa hihi-haha...pa sredi snežnega meteža vse 4ri pa navodila za ketne na haubo pa se jih 5 smeji ko ne znajo keten gor nataknit na gume.....zadaj pa 15km kolona avtobusov in ostalih ki ne speljejo več ko se zaradi njih ustavijo sredi klanca....
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Jaz bi kar verjel, da ne poznajo izjem. Prelazi so visoki, vreme par sto višinskih metrov višje je lahko še precej bolj neugodno in konec koncev pri spuščanju s prelaza na drugi strani navzdol ni 4x4 več neka prednost.
V ponedeljek je znanec iskal obvoze po lokalnih cestah, ker je na glavno padlo drevo. Ker ima 4x4 je brez muke šel čez en hrib. No, na hrib, pri spuščanju je v prvem ovinku šel ravno in na travnik. So ga morali rešiti s traktorjem in vitlo, ker je grozilo, da se bo prevrnil, če bo še kaj sam poskušal.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Sicer rahlo dvomim da mora terensko vozilo z 4x4 natikat verige....

Vem pa o čemu govoriš.....vzrok so pa Nizozemci ki z letnimi gumami hodijo smučat.....potem pa hihi-haha...pa sredi snežnega meteža vse 4ri pa navodila za ketne na haubo pa se jih 5 smeji ko ne znajo keten gor nataknit na gume.....zadaj pa 15km kolona avtobusov in ostalih ki ne speljejo več ko se zaradi njih ustavijo sredi klanca....
Verjameš ali ne - brez izjem - je pa tudi meni bilo čudno, ker je bilo kakih 20 cm svežega tam, no pol smo pa v Tignes prišli pa skoraj meter frišnega, pa na cesti dobrih 30, da se je dno po snegu vozlo - tudi za njih rahlo izjemne razmere.
Lani pa smo ravno parkirali in razpakirali v Les Menuires pa je začelo snežit naslednjih 30+ ur. več kot pol metra ga je padlo.
Upam na enak scenarij naslednji vikend v Avoriazu. :cool: Nič ne tražim, samo se važim. :)
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
244
192
43
Tudi zaradi Parižanov, Britancev in podobnih ni izjem v francoskih Alpah. Pri spustu s smučišča v Franciji je žandermerija zahtevala verige, čeprav bi šlo tudi le z zimskimi gumami. Ko smo prišli do kopnega, nova patrulja, ki je nadzirala odstranitev verig. V dolinah imajo parkirišča prav za ta namen.