Stalno poslušam jamranje kako danes ni več pravih zim in kako vsi pogrešajo sneg.... Potem pa nekaj malega sneži pa vsi forumi in socialna omrežja polna drame in kreganja zaradi nekaj snežinkic Blesav folk. Res BLESAV!
Če bi imel izpit, bi verjetno vozil tovornjak z letnimi gumami.
A je imel oznako mladi voznik in tečnega fotra na gepecku?Ampak tile kolesarji so res zoprni. Vidi da se pluži pa tele rine kot da je sam na svetu
Vse stroške zimske službe nosi država. Plačuje se dejansko opravljeno delo in porabljen material. Vsi kamioni imajo sledilne naprave in dežurni v bazi zimske službe točno vidi, kje se kdo nahaja. Po predpisih se cesta smatra za prevozno, če je na cesti 10 cm snega. Nadzorniki DRSI komplicirajo, če se gre prekmalu na cesto.Kdo plačuje plužne službe? In kakšen je poslovni model zadaj? Ali dobijo nek fix en znesek na zimo? Ali se izstavi za konkretno oddelane ure, km, material? Prvo ali drugo? Mogoče kdo ve?
V obratno smer podobno..1 uro...Ljudje sanjajo. Bolj kot pozno pluženje se mi zdi, da ni bilo pravocasnega izlocanja tovornjakov.
Ampak da rabim 1 uro od Mengsa do Ljubljane, ker ne malo belo po ceszi.. Ejej..
Aja in ob poti razbita 2 lokalna Šumaherja
Stalno poslušam jamranje kako danes ni več pravih zim in kako vsi pogrešajo sneg.... Potem pa nekaj malega sneži pa vsi forumi in socialna omrežja polna drame in kreganja zaradi nekaj snežinkic Blesav folk. Res BLESAV!
Pojdi čez super duper Avstrijo čez Tauern, pa poročaj če je kaj drugače.Meni je zmeraj uganka, zakaj je DARS nabavil pluge, ki očitno zmorejo hitrost pluženja do max 30 km / h. Ko je bila še slovenika, so vozili vsaj enkrat hitreje, res pa je, da so bili ožji. Če na avtocesti vozita dva pluga na razdalji 30 km preden se umakneta s hitrostjo traktorja, to nujno pomeni, da nekaj km za njima prihaja do mirujočega prometa.
Hvala. Potem pa mi je res čudno. Bi pričakoval da bodo se preterali s pluženjem. Razumel bi, da imajo pavšal, pa dejmo po liniji najmanjšega odpora.Vse stroške zimske službe nosi država. Plačuje se dejansko opravljeno delo in porabljen material. Vsi kamioni imajo sledilne naprave in dežurni v bazi zimske službe točno vidi, kje se kdo nahaja. Po predpisih se cesta smatra za prevozno, če je na cesti 10 cm snega. Nadzorniki DRSI komplicirajo, če se gre prekmalu na cesto.
Imam kar nekaj let izlušenj v zimski službi za sabo.
Ti si imel še srečo, jaz sem za isto lokacijo ob 7h potreboval uro in pol!Ljudje sanjajo. Bolj kot pozno pluženje se mi zdi, da ni bilo pravocasnega izlocanja tovornjakov.
Ampak da rabim 1 uro od Mengsa do Ljubljane, ker ne malo belo po ceszi.. Ejej..
Aja in ob poti razbita 2 lokalna Šumaherja
Lahko potrdim, vaške ceste, oz. lokalne, splužene v nulo, cesta Polica - Kranj pa ... sej se je dalo normalno peljat, samo je bilo pa še precej snega na cestišču.Prvo pluženje snega "po novem"
Po objavi številnih prispevkov o uporabi t.i. kmetijske nafte za kmetovanje, je danes prvič prišlo na vrsto pluženje snega, ki ga kmetje opravljajo kot dopolnilno dejavnost.mmjevnikar.kmeckiglas.com
S kolesom si v pol ureZato ker si rabil zjutraj 90 minut npr. iz Domžal do ljubljane.
busi na harmoniko imajo pogon na zadnji osi sprednje šasije (preden se harmonika začne)......po tvoje bi potem šofer pribil gas in bi zadnji del driftal po svoje in potniki v njemu bi letel povsod po notranjosti....dokler ne bi utrgal zadnjega dela ker bi popustil zglobIščem kake tehnične specifikacije, pa ne najdem. Kolikor imam v spominu imajo ja. Ne bom pa trdil 100%