Pol plugov ne rabimo al kako? S čudežnim praškom posipamo ceste in stvar je rešena.Ne vem, nisem strokovnjak za to, ampak morda kaj takšnega:
Govorimo sedaj za primer, ko smo vsi točno 100% vedeli, da bo zjutraj sneg na cesti.
Pol plugov ne rabimo al kako? S čudežnim praškom posipamo ceste in stvar je rešena.Ne vem, nisem strokovnjak za to, ampak morda kaj takšnega:
Govorimo sedaj za primer, ko smo vsi točno 100% vedeli, da bo zjutraj sneg na cesti.
Novodobne snežinke vedno z rešitvami izza tipkovnice.Ne vem, nisem strokovnjak za to, ampak morda kaj takšnega:
Govorimo sedaj za primer, ko smo vsi točno 100% vedeli, da bo zjutraj sneg na cesti.
Pluge najbrž potrebuješ predvsem, če je veliko snega, za ostalo preventivo pa je najbrž bolj smiselno posipavanje. Če bi ob 5 ali 6 zjutraj večje ceste posipal (s tistimi nekaj hudimi klanci vred), potem mislim da bi promet lažje stekel. Ti ne? Ker pač nimajo vsi tega luksuza, da lahko doma čičajo ob čaju in čakajo, da se bo delo naredilo samo do sebePol plugov ne rabimo al kako? S čudežnim praškom posipamo ceste in stvar je rešena.
Opozoril je še, da imajo njihovi zgibni avtobusi pogon v prikolici, zato imajo vedno težave, kadar je na cestišču plast snega. "To ni taka težava, ko gre za lahek sneg, ki pada pri nižjih temperaturah, težava je, ko se moker sneg zbije in postane drseča plast na cestišču. Avtobus takrat na klančinah in ostrih zavojih ne more peljati in vedno pride do zastojev, dokler se to ne očisti," je še povedal Vihar za STA.Skor da ne verjamem, da imajo pogon samo na prikolici...
Ti nimaš blage veze o čem govoriš. Kakšno posipanje neki ko ti v eni uri zapade 15 centi mokrega snega.Pluge najbrž potrebuješ predvsem, če je veliko snega, za ostalo preventivo pa je najbrž bolj smiselno posipavanje. Če bi ob 5 ali 6 zjutraj večje ceste posipal (s tistimi nekaj hudimi klanci vred), potem mislim da bi promet lažje stekel. Ti ne? Ker pač nimajo vsi tega luksuza, da lahko doma čičajo ob čaju in čakajo, da se bo delo naredilo samo do sebe
Predvsem je fino, če bi začeli posipavati že kar med dežjem, ki je pred snegom padal kajne? Da vse fino odplakne v odtočne kanale in bankine...Pluge najbrž potrebuješ predvsem, če je veliko snega, za ostalo preventivo pa je najbrž bolj smiselno posipavanje. Če bi ob 5 ali 6 zjutraj večje ceste posipal (s tistimi nekaj hudimi klanci vred), potem mislim da bi promet lažje stekel. Ti ne? Ker pač nimajo vsi tega luksuza, da lahko doma čičajo ob čaju in čakajo, da se bo delo naredilo samo do sebe
Na čem si ti? Neka divja substanca mora bit. Kakšen šef snežne službe?Ok sem razumel, ni možno pravočasno urediti cestišč (kaj šele preventivno); ko zapade sneg pač zapade, tudi če vnaprej točno veš, kdaj in koliko snega bo zjutraj na cestah. Če si šef snežne službe, ki si sicer imel dokaj mirno zimo, preprosto cit. primeš ženo za guzico in odspiš še tisto urico, se bodo vozniki že sami znašli.
Ne nakladaj. Da bi bil vsaj višje tako imaš samo ravnino.Ti nimaš blage veze o čem govoriš. Kakšno posipanje neki ko ti v eni uri zapade 15 centi mokrega snega.
Jest mam pa zimske gume in sem že po kakem bolj divjem sneženju prišel brez težav v službo in zame sneg na cesti januarja v podalpski deželi ni nobena posebna drama. Ko je taka napoved, uro prej kot običajno vstanem in pogledam ven. Če snega ni grem nazaj v posteljo, primem ženo za guzico in odspim še tisto urico, če je sneg se pa poberem od doma uro prej kot običajno. Do sedaj sem bil na šihtu v 20 letih ob vsakem sneženju brez dram, tudi prej, ko sem vozil mulce v vrtec v eno vas pri našem mestu. Dostikrat po celem snegu.
problem je v tem, da strojevodja nima motorke s sabo, da bi odstranjeval podrta drevesa na progi...Cel kolaps je bil.
Tisti, ki je lahko šel z javnim prevozom ni nič pridobil.
Vlaki Jesenice - Ljubljana, Jesenice - Nova Gorica, Jesenice m. - Dobova imajo po 240 minut (beri 4 ure zamude) pa kot gledam se vozijo samo do Kranja potem pa na bus do Lesce. Ne vem v čem je problem piše da zaradi snega bo prišlo do zamud.
Moje videnje situacije zjutraj je bilo pač drugačno; sprijazni se - primi tvojo babo za rit, ali karkoli te že pomiri.Ne ti si rekel, da bi preventivno že ob napovedi plužil in posipal ceste. Vsak plug ima pa nek krog, tko da ko izvozijo niso povsod naenkrat in ceste ko pada na polno pač ne morjo bit kopne, ko se tvoje visočanstvo sprav na cesto, ker zadi za plugom sneg še kr pada. Iz tega razloga imamo pri nas predpisano zimsko opremo, tako da se da brez posebnih težav it na cesto tudi če zapade 30 centi snega. Ne gre pa seveda tako hitro kot po suhi cesti, zato se vsak normalen odpravi na pot prej, snežinke pa vpijete dons že cel dan, da "niii spluženo ueeee". Povsod kjer sem se jaz danes ob 6.30 vozil, je pa cesta že vsaj eno furo pluga videla in kot rečeno ni bilo težav.
problem je v tem, da strojevodja nima motorke s sabo, da bi odstranjeval podrta drevesa na progi...
Imaš priliko, nabavi stroj in za vsako sneženje boš dobil plačano čiščenje. Potem boš glajzal s strojem gor in dol in nikakor ne boš mogu prehitet snega, kateri neutrudno pada. Nato se bo pritožil en pacient recimo NekdoK-1, da ceste niso splužene in, da bi lahko preventivno plužili že prejšnji večer.Moje videnje situacije zjutraj je bilo pač drugačno; sprijazni se - primi tvojo babo za rit, ali karkoli te že pomiri.