Sneg 22/23

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Lokalne in magistralne ceste so danes šle po pričakovanjih, seveda nekoliko počasneje, prepričan pa sem, da je do 6.30 vsak kolikor toliko pomembne odsek pri nas plug že videl. Kdor je imel zimske gume, se je povsod lahko peljal med 50 in 70 km / h brez pretiranega tveganja. Hribčki so bili bolj počiščeni, ker sneg je načeloma res bil pasji.
Avtocesta je bila huda žalost zaradi tega, ker sem imel "srečo", da sem padel 10 vozil za plugoma, ki sta začela na istem uvozu in smo se kak dober odsek peljali celo realnih 30 km / h, praviloma pa manj. Kolikor je sopotnik gledal po googlu, je čez 20 km to pomenilo, da je strnjena kolona za nami dolga že 10 + km. Kolega je bil nekje zadaj, največ 15 minut in je menil, da ni "nič spluženo". Tako je pač, ko ga konkretno meče, gostota vozil pa je zelo velika.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Ampak to ni kriv DARS. Zabije se pač, ker večina vozi po načelu "prilagodi vožnjo razmeram na cesti", kar je ubistvu pravilno, saj nas to stalo učijo.
Zabije se izključno in samo zato, ker se tovornjaki ne bodo samoizločevali nikoli, ker je treba tovor pripeljati v določenem časovnem okvirju in šoferđija bo teral dokler bo šlo. Letne gume na šleparjih so pa zadnji žebelj v krsto in ko se na vrhniškem klancu postavi počes prvi tovornjak, je game over. Potem ga skuša prepotentni kolega obvozit in naredi totalno blokado. Tam kjer ni klancov gre pa zelo počasi, ampak razlika je ta, da vsaj gre.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
To bi lahko s kaznimi zelo lepo uredili. A ni v Avstriji ali Nmečiji kazen za letne gume po snegu nikakršna? Če pa zastoj ali prometno narediš, potem te pa fajn finančno udari.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Kazen je dosti manjša, kot pa izguba zaslužka. Sej čez denar je računica čisto enostavna. Kaj pa pomeni kazen za en tank nafte na šleparju?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Torej ti meni dejansko praviš, da ni mogoče ceste (predvsem glavnih cest) vnaprej pravočasno pripraviti na sneg (recimo danes zjutraj ob 5 ali 6h)? Edino enkrat popoldne jih lahko malo splužijo, če bodo slučajno imeli cajt?!? Resno?!?:oops1:
In kako bi ti cesto v naprej pripravil na sneg? Montiral snegolove?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Kazen je dosti manjša, kot pa izguba zaslužka. Sej čez denar je računica čisto enostavna. Kaj pa pomeni kazen za en tank nafte na šleparju?
Torej, če prav razumem v Avstriji in Nemčiji tudi vse avtoceste stojijo zaradi tovornjakarjev?
Ker, če povzročiš zastoj tam, kazen ni več trivijalna.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Ma to je vseskup brezveze. Ob taki ziher napovedi kot je bila danes, lepo policaje na cesto in fizično izločit vse kamione pred kritičnimi klanci, ne pa da se zaupa, da se bodo samoizločili, ker Jirži dobi komando od šefa teraj, in bo teral dokler bo pač šlo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Ma to je vseskup brezveze. Ob taki ziher napovedi kot je bila danes, lepo policaje na cesto in fizično izločit vse kamione pred kritičnimi klanci, ne pa da se zaupa, da se bodo samoizločili, ker Jirži dobi komando od šefa teraj, in bo teral dokler bo pač šlo.
Jirži bo dobil samo enkrat komando od šefa. Ko bo šef ostal brez prikolice zaradi tega, bo šef Jiržiju naslednjič zrihtal zimske gume ali pa mu rekel, naj skampira 1-2 dni.
Samo pri nas to tako uredit je tudi nemogoče.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.242
2.518
113
Jiřzi ne more šefu rečt, čuj stari sem se samoizločil, ker sem dober; lahko pa reče: slovenska policija/dars nas je vse ustavila. ;)

Tisti ki kdaj gledate "reševanja" kamionov na Discoveryju s kanadskih ali norveških cest, veste, da te tam nabašejo na šlep službo in v najbližjo delavnico in lepo ostaneš tam, dokler nimaš primernih gum + verig + plačaš kazen + plačaš reševanje,...
Preventivno pa jih nič ne izločajo, se bolj splača potem mastno kasirat.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Ja, seveda. Sam za to je treba pa zakonodajo spremenit in vsakega šefa od Jiržija, ki povzroči zastoj opalit. Do takrat pa policaje pod vsak klanec in izločat.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Ja, seveda. Sam za to je treba pa zakonodajo spremenit in vsakega šefa od Jiržija, ki povzroči zastoj opalit. Do takrat pa policaje pod vsak klanec in izločat.
Tole izločanje so se sli ene par let nazaj. Na odstavnem pasu je bila nepregledna kolona šleparje, potem so kmalu ugotovili, da zastoj delajo osebni, ki so neustrezno opremljeni. Tukej ne moreš zmagat.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Lohk, greš od doma uro in pol prej in v miru na cilju piješ kavico in poslušaš od kaosa na cesti. Ponavad naredim tako, sam dons je mulc neki zaspal, pa je ravno tako šlo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Predstavljam si, da to famozno izločanje v Sloveniji ni prav lahko uresničljivo, ko si za volanom tovornjaka.
Danes so iz Štajerske proti Lj organizirali izločanje tovornih vozil med izvozoma Žalec in Šempeter. Parkirišč za izločanje praktično nimamo in je edina realna varianta, da se jih izloča na odstavni pas. To seveda po drugi strani pomeni, da v primeru nesreče in intervencijskih vozil na cesti, verjetno ne bo šlo skozi.
Situacija na cesti pa zna biti v našem podnebju silno lokalne narave in se stanje lahko že med dvema izvozoma na avtocesti močno spremeni.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
če se prav spomnim, je bila včasih norma 12 cm... prej plugi sploh niso šli na cesto
je pa res, da je bilo precej manj prometa, sploh pa manj tovornjakov, da o blond čopih v cliotih z letnimi gumami ne govorimo...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Pa sej pluženje pod 10cm naredi večinoma več škode kot koristi. Uničuje se ceste, dela se bočne nanose snega ki potem ostanejo še 1 teden tam in s tem zmanjšujejo širino cestišča. Da ne govorimo o tem da so plugi glavna stvar ki blokira normalen pretok prometa po cesti. Pa še strošek zimske službe je vedno en večjih pri vzdrževanju ceste.

V državah kje je malo več snega (skandinavija) se BP preživi brez pluženja oz. se pluži po urniku kot avtobus. Če moraš že nujno kam it veš kdaj bo šel plug in gredo lepo v vlakca za plugom.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Zato ker si rabil zjutraj 90 minut npr. iz Domžal do ljubljane.
Cel kolaps je bil.
Tisti, ki je lahko šel z javnim prevozom ni nič pridobil.
Vlaki Jesenice - Ljubljana, Jesenice - Nova Gorica, Jesenice m. - Dobova imajo po 240 minut (beri 4 ure zamude) pa kot gledam se vozijo samo do Kranja potem pa na bus do Lesce. Ne vem v čem je problem piše da zaradi snega bo prišlo do zamud.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
V državah kje je malo več snega (skandinavija) se BP preživi brez pluženja oz. se pluži po urniku kot avtobus. Če moraš že nujno kam it veš kdaj bo šel plug in gredo lepo v vlakca za plugom.
Throughout Scandinavia, in cities like Oslo, Norway, and Helsinki, Finland, city governments have installed electric elements in sidewalks to keep them ice- and snow-free. Officials say heating the sidewalks is cheaper than clearing the snow and ice. And an added bonus is that hospital visits for slip-and-fall accidents have declined.

5. Heated roads – Japan/Iceland/Scandinavia

The alternative to gritting roads is to heat them. Iceland, Japan and some Scandinavian countries have implemented this idea, each using a slightly different approach. One of the most popular approaches is a network of water pipes under the surface. Hot water is piped through them which keeps the surface warm. While this is a very efficient model for dealing with snow and ice, it’s very expensive to install and causes long periods of disruption. However this isn’t the only modification to roads that can be used to deal with winter, you can also…

Potem so pa tu še projekti kot ...

Under-road heating system to keep Europe’s highways ice-free

Under-road heating that melts ice and snow within 15 minutes and real-time information about icy road conditions could help prevent wintertime accidents.