Renault Laguna Dynamique 2.0 dCi

map

Guru
6. jul 2008
7.860
1.963
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.

Jest mam občutek, da so tanovejši avti z turbinami(bencin ali dizl) delani nekako za 150k - 200k kilometrov. potem se pa ponavadi začne veselica. DPF, EGR, turbine, šobe. Ko to enkrat začne crkovat, začne tud glava bolet. Tako da res je stvar posameznika kaj bo kupil, marsikdo pa tipično slovensko pač kupi česar ne rabi. Potem pa jok in stok. Opažam pa tudi pri nas slovenceljnih, da je ata 20 let nazaj še veselo svojo familijo z Zastavo in katrco vozu po celi jugi. Danes pa tud v trgovino ne more če ni TDI pa 150 konjev pod ritjo.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.

No pri komu pa, če si že tako napisal. VW in Audi tudi ima problem, Toyota enako, Mazda enako, Citroen tudi, tudi pri BMWju je enako.

Govorim seveda tam, kjer se avto vozi na kratke razdalije. Če ti avto voziš z DPF filtrom voziš na "dolge" fure in ga pri tem niti ne šparaš ampak ga voziš tako, da se avto ne matra ni problema.

Pa to nima čisto nič veze ali je to BMW, Renault ali pa Toyota ... kratke vožnje z "mučenjem" motorja pri dizlu s DPF sistemom pač ne gre.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
.
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.

No pri komu pa, če si že tako napisal. VW in Audi tudi ima problem, Toyota enako, Mazda enako, Citroen tudi, tudi pri BMWju je enako.

Govorim seveda tam, kjer se avto vozi na kratke razdalije. Če ti avto voziš z DPF filtrom voziš na "dolge" fure in ga pri tem niti ne šparaš ampak ga voziš tako, da se avto ne matra ni problema.

Pa to nima čisto nič veze ali je to BMW, Renault ali pa Toyota ... kratke vožnje z "mučenjem" motorja pri dizlu s DPF sistemom pač ne gre.
Se strinjam in to spada potem pod tiste de.bilneže, kateri kupujejo dizla za jajcanje po mestu, zato ker ga pač ima sosed.
cheer.gif

Jebiga, deb.ilizem pač stane.
grin1.gif


Btw, tudi če voziš avto z DPFjem na dolge fure izredno na izi, ne boš imel nobenega problema. Ga ni treba tiščat. No, za polizdelke ne bi šel stavit roke v ogenj
grin1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik sad pravi:

Btw, tudi če voziš avto z DPFjem na dolge fure izredno na izi, ne boš imel nobenega problema. Ga ni treba tiščat. No, za polizdelke ne bi šel stavit roke v ogenj
grin1.gif

Nisem mislil, da ga moraš terat, ampak da ga voziš tako kot se za avto spodobi. Jaz namreč vedno večkrat vidim, kako ljudje "mučijo" dizle v "mini" minimalnih obratih, kar ni dobro. Avto se naj vozi tam, kjer se motor najboljše počuti in je normalno "mazan".
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:

Btw, tudi če voziš avto z DPFjem na dolge fure izredno na izi, ne boš imel nobenega problema. Ga ni treba tiščat. No, za polizdelke ne bi šel stavit roke v ogenj
grin1.gif

Nisem mislil, da ga moraš terat, ampak da ga voziš tako kot se za avto spodobi. Jaz namreč vedno večkrat vidim, kako ljudje "mučijo" dizle v "mini" minimalnih obratih, kar ni dobro. Avto se naj vozi tam, kjer se motor najboljše počuti in je normalno "mazan".
zmaga.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa imaš avto zato da ga voziš ali da z njim šparaš nafto? Ker če je slednje, potem kupi varčnejši avto ali pa uporabljaj javni prevoz...
Pa ni vse samo v prišparanih decilitrih nafte...
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik softi pravi:
če ga voziš po ac v njemu ljubih obratih namesto na minimalnem minimalcu

To pa ne drži čisto vedno. Ponavadi tale minimum od minimuma pomeni dobesno matranje mašine in največkrat večjo porabo, še posebej zato, ker takšna vožnjo povzroča več saj, kar posledično pomeni večkratno delovanje DPF filtra, kar pomeni večjo porabo pri tistih dizlih, ki za DPF uporabljajo dodaten vbrizg nafte in ki nimajo aditiva (FAP filter).

Ampak še enkrat ... ko govorim o minimalnih obratih pomeni to, da recimo na cesti tišijo avto v 6 prestavi pri 1400 obratih ... ko vidiš, da se mašina matra, vendar zaradi navora kljub temu nekako še na pol mrtvo "diha".
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kupite bencinarja
kupite navadnega dizla pa...
kupite tdi
kupite jtd, cdi
in potem ostalo

če ni panika prtljažni prostor in se vozi jug..bencinar + plin..ampak...premal km je to
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Moj se pri 1400 nič ne matra, prav lepo prede. Za kaka prehitevanja pa res ni takrat.
 

bazo

Pripravnik
15. nov 2010
124
0
16
Mene pa zanima kok vas pride redni servis ?
A si sami kupujete olje, pa kje delate servis ?
Če bi si kupu svoje olje in pelu na uradni servis bi verjetno kej prišparu ane ?
Mam megana berline 1,6 16v letnik 08 in me mal mot ker momr dt za vsak servis okol 180-200€ odvisno od popusta.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
odpreš..

herkules.si

pogledaš kok pride 5-40 ali 0-40 olje..dvolitraši in naprej ga nucajo 6 in več litrov. pogledaš kok pride filter za olje..tole mislim, d aje za moj voz skupaj..60, 70€.
daš gor roke majsta, 10-20€..in je to to.

pol maš pa anftni filter..na 40-60 tisoč..poglej kok pride, menjava je enostavna.

in kel se neha.

potem pa..pride čas menjave sveč..spet poglej ceno..ostalo anrediš sam.

ko sem imel bencinarja mi je bilo 10 tisoč sitnih velik strošek menjave, tko da kaj ti delas z 200€ na servis..ne bi vedel.
 

B81

22. jul 2007
37.699
10.959
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Z avtom se bo vozilo, delalo se bo nekje med 15-20.000 km letno.

Ne se jebat
evil.gif


Za te kilometre se kupi kakšen TSI ali Ecoboost ali podoben motor...na relacije bi menda pil okoli 7 litrov bencina in imel dovolj moči za normalno vožnjo, razen, če je mama trdno zagledana v Laguno, potem ni pomoči..