Saj 50 let nazaj, se je 15% lastnikov novih vozil ubilo že pri prvi vožnji iz avtosalona, ker zavore niso delale, kolo je odpadlo, gorivo puščalo in avto zagorel ...
Nič novega skratka.
Jasno pa je, da ekonomska totalka še ne pomeni tehnične. Sploh ko folk gleda vidik popravila starega avta iz možnosti, da preprosto kupi drug rabljen avto za male pare in ne iz vidika novonabavne cene.
Letalska industrija pa ne gleda tako. Letalo ima življenjsko dobo 40 let. Vmes mu dvakrat v celoti menjajo vso elektroniko, motorje, hidravliko. Če gre za potniško letalo, pa ene trikrat vmes še vso "mehko" notranjost, sedeže, obloge, sisteme za zabavo, ene 7 krat ga na novo prefarbajo zunaj z novimi logotipi, reklamami ...
Koliko folka se pa pri avtih odloči, da bi stari avto obnovilo za 5 jurjev, pa bi bil še za 10 let (41 EUR na mesec amotrizacije)?
Raje kupijo novega za 500+ leasinga na mesec na vsake 5 let. Tako kot folk kupuje nove iPhone vsako leto, samo da je nateg prišel iz 350 EUR na 1799 EUR vsako leto.