Potem ga pa vprašaj in bejži stran, kot te le noge nesejo.
23.000 testnih kilometrov in navit turbo mlinček je recept za katastrofo.
23.000 testnih kilometrov in navit turbo mlinček je recept za katastrofo.
Ja in? Ali avto ni delan za gas in zaviranje na polno? Mislim kot da ga kr uničiš če malo bol bremzaš.
Nehajte že bluzit o testnih in kak ni za kupit. Testni avti niso nič bolj zjebani. Razen določen procent ki naleti na alteraš bedaka. Večina ljudi pa pazi na stvari, sploh pa tiste ki niso njihove. Samo za vas altetaše ki kupujete rabljena premuim vozila vam je to nepredstavljivo, da bi kdo pazil na novo fiesto
To je bil le primer in ne dokaz in osnova za moj zapis. Ampak ti boš seveda ven potegnil le tisto, kar tebi paše, pomembno in VELJAVNO DEJSTVO pa mirno zignoriraš, a ne?Se pravi, ker si imel ti taksno izkusnjo, delajo vsi trgovci enako? Se pravi ena izkusnja alter guruja je modus operandis za vse? Super.
o ok. zaj pa razumem. ti si edn tistih, ki živijo v prepričanju, da nov avto pride v vato zavit direkt iz tovarne. Verjemi na poti od tovarne do trgovca se je avto bolj tiščalo kot se ga bo na bilokeri testni vožnji.In pri utekanju sem napisal PRAVILOMA (upam, da razumeš, kaj to pomeni), kar se žal dogaja, saj gredo avti v roke testnikov s par 10km na števcu. Utekanje tisoč km pač prodajalca stane, saj avto izgubi vrednost. Ampak ovce tega ne razumete.