Pomoc pri odlocitvi.

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Mas kaksen drug predlog?
Pogoji so da je star max 1 leto, garancija, turbo bencinar, pa da ni cisto oskubljen. Sem gledal Astre, Leone in I30 za ta denar samo ne vem, noben me ni ekstra preprical....pa kot sem ze reku, manjsi avto je prednost kot pa razred vecji
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
23.000 testnih kilometrov in navit turbo mlinček je recept za katastrofo.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
23.000 testnih kilometrov in navit turbo mlinček je recept za katastrofo.

Ja pa ja kako veš? Maš izkušnje. Si morda lastnik testnega turbo mlinčka, ki je več na servisu, kot na cesti? Sem videl testne C-max z 40.000 km prevoženimi km pa so začuda še vsi v enem kosu. Ja 1.0 125PS isti motor kot v Fiesti ST. Pa slovenski testni vozniki so jih uporabljali kao vsi "kreteni" ali pa "alteraši". Po moje ti turbo mlinčka sploh Fordovega še na km blizu nisi videl, kaj šele da bi ga peljal.

Drugače pa lepa fiesta. Cena pa pogoji so tudi solidni. Dober nakup, če ti je oprema oziroma čim več opreme pomembno, če ni tako nujno veliko opreme bi sam rajši kupil nov avto ampak za ta denar verjetno dobiš bolj osnovno opremljeno fiesto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik in RagnarZ

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Imata prav, odpiralec teme je razumel, kaj sem napisal, vajino blejanje mi pa dol visi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RagnarZ

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.239
1.379
113
No ja. Testni so za kupit in niso za kupit. Ponavado se dela z njimi, kot svinja z mehom. V tistih 10 minutah ga pac zelis vse sprobat. To pomeni gas na polno, zaviranje... tudi notranjost ni nekaj, na kar bi pazili. Je pa le avtor teme v zivo videl avto in ve, kako zgleda. Jaz bi bil vseeno previden.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Ja in? Ali avto ni delan za gas in zaviranje na polno? Mislim kot da ga kr uničiš če malo bol bremzaš.
Nehajte že bluzit o testnih in kak ni za kupit. Testni avti niso nič bolj zjebani. Razen določen procent ki naleti na alteraš bedaka. Večina ljudi pa pazi na stvari, sploh pa tiste ki niso njihove. Samo za vas altetaše ki kupujete rabljena premuim vozila vam je to nepredstavljivo, da bi kdo pazil na novo fiesto
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Največji problem pri testnih vozilih je tiščanje mrzlega motorja. Kaj to pomeni za turbino je vsem jasno. 23.000 takih km je čisti šus v koleno dolgoročno. Ko dodaš zraven še praviloma nepravilno utekanje vozila, je pa še bolj jasno. Sem bil na testni vožnji Opla z 200km in mi prodajalec takoj ob uvozu na cesto reče naj kar pritisnem, da vidim kako super vleče.
Ko je motor ogret na delovno temperaturo ni panike, ampak procent testnih voznikov, ki na to počakajo, je morda 5%.
Ovci zgoraj sta mislili, da serjem po Fordu in sta zato zablejali, ampak to velja za VSA vozila.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Se pravi, ker si imel ti taksno izkusnjo, delajo vsi trgovci enako? Se pravi ena izkusnja alter guruja je modus operandis za vse? Super.

Meni bi na avtorjevem mestu bolj skrbelo to, da ima testni avto 23.000 kilometrov. Pa ne zato, da bi bilo avtom kaj narobe, ampakms tem, da ima testni avto toliko kilometrov glede na to, da trgovci navadno testne avte prodajo po treh, stirim mesecih.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.239
1.379
113
Ja in? Ali avto ni delan za gas in zaviranje na polno? Mislim kot da ga kr uničiš če malo bol bremzaš.
Nehajte že bluzit o testnih in kak ni za kupit. Testni avti niso nič bolj zjebani. Razen določen procent ki naleti na alteraš bedaka. Večina ljudi pa pazi na stvari, sploh pa tiste ki niso njihove. Samo za vas altetaše ki kupujete rabljena premuim vozila vam je to nepredstavljivo, da bi kdo pazil na novo fiesto

Kje sem napisal, da ga unicis in da niso za kupit? Ne polagajte besed v usta krucefiks ej. In eno je paziti na stvati, kar je jasno.. drugo pa je probavanje mrzlega avta s polnim gasom. Konstantno. Sicer dalec od tega, da tak avto ni za kupit, je treba gledat od primera do primera. Jasno. Zdaj ce so pa kar vsi testni avti za kupit, pa naj bo. Osebno bi bil previden, kot pri vsakem nakupu rabljenega. Jebi ga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Se pravi, ker si imel ti taksno izkusnjo, delajo vsi trgovci enako? Se pravi ena izkusnja alter guruja je modus operandis za vse? Super.
To je bil le primer in ne dokaz in osnova za moj zapis. Ampak ti boš seveda ven potegnil le tisto, kar tebi paše, pomembno in VELJAVNO DEJSTVO pa mirno zignoriraš, a ne?
In pri utekanju sem napisal PRAVILOMA (upam, da razumeš, kaj to pomeni), kar se žal dogaja, saj gredo avti v roke testnikov s par 10km na števcu. Utekanje tisoč km pač prodajalca stane, saj avto izgubi vrednost. Ampak ovce tega ne razumete.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.457
146
63
V DE si sel na testno voznjo?


image.jpg
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
In pri utekanju sem napisal PRAVILOMA (upam, da razumeš, kaj to pomeni), kar se žal dogaja, saj gredo avti v roke testnikov s par 10km na števcu. Utekanje tisoč km pač prodajalca stane, saj avto izgubi vrednost. Ampak ovce tega ne razumete.
o ok. zaj pa razumem. ti si edn tistih, ki živijo v prepričanju, da nov avto pride v vato zavit direkt iz tovarne. Verjemi na poti od tovarne do trgovca se je avto bolj tiščalo kot se ga bo na bilokeri testni vožnji.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Razumeš razliko 20km ali 23.000km tiščanja?
Ali je to zate isto?

Poleg tega niti ne vemo, če je to sploh testni avto.