Renault 1.5 dCi / 1.9 dCi

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
RRRRRRR!!!
smile-1.gif
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Koliko pa naj bi zdržali ojnični ležaji na DCI 110?? Imam enega takega z nekaj manj kot 150kkm, pa motor tako uglajeno prede (tudi vroč), da bi si skoraj upal trditi, da so ležaji še kot novi.

A kdo ve, če ima Megane z avtomatsko klimo možnost izklopa klime in gretja tako, da bi delovalo samo prezračevanje? Za klimo vem, da ima tipko, za gretje pa ne najdem načina, da bi ga izklopil. Gre mi namreč zelo na živce, ker se pri mrzlem avtu takoj vklopi gretje in potem se motor celo večnost zagreva. Ne ljubi pa se mi vedno znova zniževati nastavljene vrednosti temperature pri mrzlem avtu in nato, ko se motor ogreje zopet nazaj na normalno vrednost. To je vsaj po mojem vedenju edini način za izklop gretja. Obstaja še kakšen bolj "spodoben"?
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
1. ravno pravi čas da jih preventivno menjaš

2. Ročno znižaj moč ventilatorja, ni treba nižati temperature.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
A so to kakšni specialni motorji, da je treba preventivno menjat ležaje pri samo 150kkm? aka dirkalni visoko naviti?
shocked-1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Eh urbani miti pač . Če ne ruži ne diraj . Ojnični ležaj pa crkne če šobe slabo delajo
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
1. ravno pravi čas da jih preventivno menjaš

2. Ročno znižaj moč ventilatorja, ni treba nižati temperature.

Pomagam si tako, da prve km napravim s prezračevalnim sistemom na off. Je pa zoprno, da se začnejo rositi stekla, če je hladno.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Eh urbani miti pač . Če ne ruži ne diraj . Ojnični ležaj pa crkne če šobe slabo delajo

šobe? mehankar pravi, da je mazanje slabo. na mojem je bil zadnji ležaj precej požrt, drugi pa nekako OK.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Eh urbani miti pač . Če ne ruži ne diraj . Ojnični ležaj pa crkne če šobe slabo delajo

šobe? mehankar pravi, da je mazanje slabo. na mojem je bil zadnji ležaj precej požrt, drugi pa nekako OK.

Pri koliko km??
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Kot rečeno...ročno nastavi hitrost ventilatorja na minimum pa imaš problem rešen. Če imaš vožnjo kjer pride bolj prav avtomatika pač stisneš auto gumb.
Jaz za fure na šiht in nazaj (ter ostala jajcanja) imam vedno ročno nastavitev pihanja.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Jaz za fure na šiht in nazaj (ter ostala jajcanja) imam vedno ročno nastavitev pihanja.

x2. Tudi SOFT način ne pomaga, saj začne po 2-3 minutah pihat kot utrgano, 3 minute kasneje pa sem že v službi.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Eh urbani miti pač . Če ne ruži ne diraj . Ojnični ležaj pa crkne če šobe slabo delajo

šobe? mehankar pravi, da je mazanje slabo. na mojem je bil zadnji ležaj precej požrt, drugi pa nekako OK.

Pri koliko km??

217 000. 1.9dci 131km
je bil pa do okoli 180 000 servisiran na dobre 30 000km, kar je verjetno tudi delno vplivalo na tako obrabo.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Verjetno res. NIsem mehankar, na internetu se najde precej možnih razlogov za to. Od šob (ne vem točno zakaj), dvomasnega vztrajnika (če je obrabljen, opleta in nabija po najšibkejšem členu), konstrukcije (slabo mazanje), predolgih servisnih intervalov (spet slabo mazanje) itd.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Šobe so lahko krive, če brizgajo v nepravem položaju bata ali če brizgajo (samo ena) nepravo količino goriva.
Sicer pa, kolikor jaz poznam te zadeve in malo jih, se obraba ležajev ali razlogov zaradi katere pride do obrabe, krepko pozna na zvoku in delovanju motorja tako, da se mi zdi preventivno menjavanje ležajev, če ni znakov za riziko obrabe, brez smisla.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Jaz za fure na šiht in nazaj (ter ostala jajcanja) imam vedno ročno nastavitev pihanja.

x2. Tudi SOFT način ne pomaga, saj začne po 2-3 minutah pihat kot utrgano, 3 minute kasneje pa sem že v službi.

A imaš možnost ročno nastavit hitrost ventilatorja? Daj na drugo hitrost in ne diraj.
 

coffeeborg

Zelenc'
2. okt 2007
13
0
1
Kakšne pa imate kaj temperature hladilne tekočine s tem motorjem? Imam dCi 110 Energy in tudi po 100 km na avtocesti imam indikator na prvi poziciji, ne na sredini - torej ne tako kot na tej sliki:

Renault%20Megane%20Coupe%20110210%20(63).jpg


Pri kakem pospeševanju pride na sredino, potem pa spet pade. Z OBD-II vmesnikom sem preveril temperaturo vode in je tam na cca 78°C, preko gre redko.

Hvala in lp
 
Nazadnje urejeno: