Ne, urbani mit je to. To razlozi tistim ki imajo luknje v blokih. Pa ne samo pri dci. Tudi pri tdi. Da ne bos rekel da sem vernik VAGa.Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
ksz
Torej je nekaj narobe z motorjem v osnovi, da je potreben tak poseg..
Sem zaradi tebe danes zjutraj vklopil Torque tudi na mojem Megane 1.5dci 66kW, letnik 2012. Temperatura pri ogretem motorju se mi giblje od 77°C do max 81°C.Citat:
Uporabnik coffeeborg pravi:
Kakšne pa imate kaj temperature hladilne tekočine s tem motorjem? Imam dCi 110 Energy in tudi po 100 km na avtocesti imam indikator na prvi poziciji, ne na sredini - torej ne tako kot na tej sliki:
Pri kakem pospeševanju pride na sredino, potem pa spet pade. Z OBD-II vmesnikom sem preveril temperaturo vode in je tam na cca 78°C, preko gre redko.
Hvala in lp
Nič posebnega, z zgornje strani greš noter s kavljem v obliki L in ga ven cukneš.Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
In kako se pri Meganu 3 najlažje odpre pokrov, ki pokriva OBD konektor?
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Jaz sem ga samo prvič snel, potem pa ga spravil v predal. Imam kar odprto ... itak se ne vidi.
Obstaja sploh avto, ki ima OBD priklop v motornem prostoru? Sila neugodno za mehanika, ki koristi priklop na računalnik preko kabla.Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Jaz sem ga samo prvič snel, potem pa ga spravil v predal. Imam kar odprto ... itak se ne vidi.
A je to v kabini al v motornem prostoru??
Pojma nimam kje imajo to avti, ker nisem mehanik, zato prašam...Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Obstaja sploh avto, ki ima OBD priklop v motornem prostoru? Sila neugodno za mehanika, ki koristi priklop na računalnik preko kabla.Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Jaz sem ga samo prvič snel, potem pa ga spravil v predal. Imam kar odprto ... itak se ne vidi.
A je to v kabini al v motornem prostoru??To je v kabini na dnu sredinske konzole.
Zanimivo.. to pa prvič slišim.Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Ima elektični grelec. Že megane 2 dizel ga je imel.