R Laguna 2006 +

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
meni je lucka za ABS zacela svetiti pri cca 6000km (kupil sem novega renoja!). Na servisu so ugotovili, da je hin zadnji levi senzor absa. Pri 6000km?!?! Cena 300eur. Sedez je zacel skripati pri 2000km, nikoli odpravili, bunka prestavne rocice se je snemala, zobati jermen cviliti malce kasneje. Hladilna tekocina se mi nikoli ni ogrela na delovno temperaturo, ce sem imel samo malce vkljucenega gretja, uradni odgovor renaulta je bil, da ima dci pac tako hud izkoristek. Crknila komplet osvetlitev armaturne plosce pri 14.000km. Pod garancijo spadajo samo stevci ostalo sem menjal sam, ker nisem neumen, da bom placeval to pod garancijo. Tole je bila pravzaprav pika i. Vsak mesec ne bom imel avtomobila dva dni na servisu za odpravo napak.
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Nekaj ne razumem, glede na to da si kupil novi avto je ta moral biti v garanciji. Kako ti tega niso popravili v sklopu garancije? Je bil avto že izven garancijskega roka pri teh km ali kaj? Ker potem ne razumem, da se pustite tako na*****ti...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Avto je bil v garanciji ampak enostavno nisem imel volje vsake tri tedne ostati brez avtombila dva dni in izgubljati casa na servisih. Prevec napak se je nabralo. Pika na i je bil izgovor renault slovenije, da so dci motorji tako ucinkoviti, da niti notranjosti nimajo casa greti in crknjene luci na armaturni plosci.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik krizo pravi:
ok, zdej že dvema ni delal števec za km/h med vožnjo, in pa svetila lučka za ABS in ročno zavoro
confused-1.gif


kva je to zaena fora? a se to tud ostalim lastnikom dogaja?






Stevec je pri novejsih modelih vezan na senzorje koles. Tako ce ne dela ABS tudi stevec ne dela
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
Jaz imam Laguno Grantour l2005 bencinar 2.0 16v

le poraba je velika
smile-1.gif


Avto dela brez težav že 72000km

LP
 
Nazadnje urejeno:

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
To z hlajenjem je kot kaže težava skoraj vseh diesel motorjev. In tukaj ne gre za tako dober izkoristek
ne-ne-1.gif
ampak enostavno prevelik hladilnik, oz. kompleten hladilni sistem je pač konstruiran za preveč dobro hlajenje. Ne vem, mogoče je razlog da mora motor laufat normalno v zelo širokem razponu zunanje temperature. Ker tudi pri +40 mora zadovoljivo ohladiti motor, potem se pa dogaja da se v zimskih dnevih nikakor ne more segreti na delovno temperaturo.
Samo odgovori servisov, pa res kaže strokovnost naših prodajalcev oz. serviserjev
bonk.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik krizo pravi:
ok, zdej že dvema ni delal števec za km/h med vožnjo, in pa svetila lučka za ABS in ročno zavoro
confused-1.gif


kva je to zaena fora? a se to tud ostalim lastnikom dogaja?






Stevec je pri novejsih modelih vezan na senzorje koles. Tako ce ne dela ABS tudi stevec ne dela

Ne drži. Podatki se na vseh štirih kolesih razlikujejo, seveda je to najbolj opazno, ko se zapelješ skozi ovinek - kam bi pa vezal števec? Sploh pa nikoli ne crknejo vsi štirje senzorji.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ne rabijo crkni vsi senzorji, eden je dovolj
Pri starejsih so se bili senzorji na menjalniku novejsi pa imajo prek hitrosti vrtenja koles(vsaj pri meganu je tako)
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Realman pravi:
To z hlajenjem je kot kaže težava skoraj vseh diesel motorjev. In tukaj ne gre za tako dober izkoristek
ne-ne-1.gif
ampak enostavno prevelik hladilnik, oz. kompleten hladilni sistem je pač konstruiran za preveč dobro hlajenje. Ne vem, mogoče je razlog da mora motor laufat normalno v zelo širokem razponu zunanje temperature. Ker tudi pri +40 mora zadovoljivo ohladiti motor, potem se pa dogaja da se v zimskih dnevih nikakor ne more segreti na delovno temperaturo.
Samo odgovori servisov, pa res kaže strokovnost naših prodajalcev oz. serviserjev
bonk.gif







Velikost hladilnika nima veze z temperaturo motorja ker jo uravnava termostat.
Je pa kriv velik izkoristek, zato imajo vecinoma vsi boljsi avti dodatne grelce ki dogrevajo hladilno tekocino
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Kako deluje hlajenje motorja mi je popolnoma jasno. Če pa ima tako dober izkoristek ta čudežni motor, bi pa lahko naredili malo manjše vodne kanale v blok motorja, da bi se zadeva prej segrela ne. Namesto da gresta 2l vode v motor, bi lahko samo z 0.5l poskusili ali pa kar zračno hlajenje naredili
grims-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ce bi bili manjsi kanali v motorju bi lahko prislo do pregretja na nekaterih mestih. Primarni cilj motorja je cimboljsi izskoristek in ne toplarna. Pravim da imajo TABOLJSI avto ta problemcek resen z sekundarnim gretjem
 

krizo

Pripravnik
18. jul 2007
429
0
16
sedim pred računalnikom
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne rabijo crkni vsi senzorji, eden je dovolj
Pri starejsih so se bili senzorji na menjalniku novejsi pa imajo prek hitrosti vrtenja koles(vsaj pri meganu je tako)

prodajalec je govoril da ima Laguna ta senzor na menjalniku... ampak kakšna je verjetnost da v dveh dneh v dveh različnih avtih enak problem? lučke za ABS, ročno in nedelovanje števca za hitrost
confused-1.gif
 

krizo

Pripravnik
18. jul 2007
429
0
16
sedim pred računalnikom
še kar kupujemo...
tongue-1.gif



zanima me kje bi zvedel o izpeljankah dci motorjev.... na avtonetu imajo 100KM,110KM, 120KM, 131KM... a to se je kdo zatipkal, al so res take moči motorjev? od katerega leta dalje?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Osnovni 1.9 dCi (izpeljan iz dTi) je imel 77kW (105KM). Potem je sledila navita varijanta z 88kw (120KM) (obe varijanti v Laguna II, slednji od 2001), katerim so v prvih letnikih crkovale turbine. Mislim da 2005/2006 je prišla izvedenka z 96kW (130 KM). Prva varijanta se je poslovila kmalu po izidu 120 KM verzije (oz. prihodu 1.5 dCi s 100/105 konji), slednjo pa je zamenjala 130 KM verzija. To velja za vozila, namenjena za slovenski trg...
Varijante z 95, 100, 110, 115KM so varijante za Belgijski in Italijanski trg (verjetno zaradi dajatev).
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Jaz imel 1.9 dci, 85kw .. avto brez napak, brez stroškov, brez težav .. samo vozil in na 15.000 km delal servis .. je bil pa ta motor v Grand Scenicu 2005
 

krizo

Pripravnik
18. jul 2007
429
0
16
sedim pred računalnikom
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Osnovni 1.9 dCi (izpeljan iz dTi) je imel 77kW (105KM). Potem je sledila navita varijanta z 88kw (120KM) (obe varijanti v Laguna II, slednji od 2001), katerim so v prvih letnikih crkovale turbine. Mislim da 2005/2006 je prišla izvedenka z 96kW (130 KM). Prva varijanta se je poslovila kmalu po izidu 120 KM verzije (oz. prihodu 1.5 dCi s 100/105 konji), slednjo pa je zamenjala 130 KM verzija. To velja za vozila, namenjena za slovenski trg...
Varijante z 95, 100, 110, 115KM so varijante za Belgijski in Italijanski trg (verjetno zaradi dajatev).

no to... hvala za izčrpno poročilo
wink-1.gif

v soboto gremo iskat 1.9 dci s 120KM, letnik 5/05... ta je že mimo problematičnih let/izpeljank?