Renault 1.5 dci 81 kW (110KM) - znane težave?

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Sicer ne vem, kaj vas moti, če sem napisal cene neuradnega servisa, ki je opravil delo z original deli. Uradni servis je (kot rečeno) x2. So pa to cene z računom, nadomestnim vozilom, pa popust ker sem hkrati pri njih vgradil Šeško vlečno kljuko, katero so mi vgradili in homologirali za 20eur ceneje kot sam Šeško. Od tod tudi 5% popust na "količino" opravljenega dela. Sicer pa daleč bolj korektni in ustrežljivi kot kateri koli pooblaščeni servis. Tudi dele ob prevzemu avta prinesejeo (brez da bi jim sploh naročil), pokažejo kaj so zamenjali, pa ojnične ležaje so pokazali, kateri so pri 160.000km že imeli nekaj risov, kar seveda v praksi pomeni, da je lahko tudi na gredi že kak ris in mi jih v bodoče zagrabi, kljub temu da so ležaji bili menjani.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Saj nikogar ne moti.
Pohvalil si se, kako dobro ceno si izpogajal.
Jaz sem samo povedal, da gre lahko tudi ceneje.
Na koncu se pa vsak odloci sam.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Saj nikogar ne moti.
Pohvalil si se, kako dobro ceno si izpogajal.
Jaz sem samo povedal, da gre lahko tudi ceneje.
Na koncu se pa vsak odloci sam.
Ne najdem, kje sem se hvalil, da je dobra cena.

Nisi pa napisal, kje gre ceneje (mislim, da ceneje opravijo delo z nabavljenimi deli preko autodoc), autodoc je slaba referenca za nabavo, ker nategujejo. Kaj več, pa si lahko prebereš tukaj ...
https://www.alter.si/tema/zavorni-diski-ploscice.2629969/#post-2633155

Zame to pač ni slučajnost, da ti 2x namesto priznane firme pošljejo del neke čungalunga Star firme, katere v resnici prodajajo za pol manjšo ceno.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Trenutno je megane III na 75k km in 3,5 leta star. če bo sploh pri bajti do velikega servisa bom menjal ležaje 100 procentno. kaka ura dela več in dobri ležaji za ccca 30 EUR. recimo da je to dodatnih 100 eur na velikem servisu, ki se dela na 6 let. Ni neki strošek, pa imaš mir. Drugače so ti 1,5 motorčki ratali zelo dobra roba, odkar so jih tam l 2007 porihtali. pač hiba ležaji, menjaš in voziš. K mojemu kolegu, na firmo hodi neki potnik za ne vem kaj. Njegov 1,5 dci ima 450 k km, brez resnejših okvar. Je pa res da avto laufa cele dneve. Do sedaj moj edini avto, ki v 3,5 leta ni nič crknilo, ni bilo treba nič reklamirat, itd. Tankaj in vozi. zanalašč takrat nisem čakal na mehane 4 ampak vzel model v odhodu, kjer je marskkatera hiba že porihtana. Zadovoljen za 16,5k EUR kolker sem odštel za berlina, GT line oprema. Hiba, drage gume 205/50 R17.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Scenic 2007, že FL oz. update verzija, je lastnici pred menoj pri 155k zaribal na ojničnih. Te zadeve niso nikoli zares porihtali, vse ostalo pa (odkar je siemens sistem vbrzga). Vsekakor med 100 in 120 k menjati ojnične, sploh če se avto pogosto muči s prenizkimi obrati.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Porihtali so samo toliko, da se sedaj več ne dogaja, da bi komu še v garanciji ali jamstvu zaribali.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
kak je pa z tem tanovim motorjem 1.5 115 KM in 95 KM blue dci. Je to isti motor nadgrajen z adblue ali so kaj spreminjali?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Prišlo je do nesporazuma, omenjeni Megane je hatchback in ne grandtour.
icon_rolleyes.gif
Megane III mi je res všeč, tako da če bo, bo GT Line, če bo kaj drugega bom pa raje gledal turbobencinarja.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.564
935
113
map, samo nadgradnja obstoječega. Ima sicer 5 konj več, ampak podatki (pospešek, končna) so pa identični kot prej.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
klekej . kolk maš budget za avto. od jutri naprej bo naprodaj en lep golf 7 l 2013 1.4 TSI 122 KM, 1. lastnik. Okol 63k km. Jutri fotr dvigne T-roc 1.5 TSI style, golf bo pri enem od trgovcev, ker ga da staro za novo.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Glede na to, da nisi omenil, verjetno ni variant. Buđet je fleksibiln za lepe primerke.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.847
3.458
113
20190326_182515.jpg20190326_182632.jpg

Prvi veliki servis na Meganu 1.5 dCi 110 letnik 2012. KM nekaj manj kot 150000, olje menjano na 15 - 20 tisoč. Sploh jermen je v zanimivem stanju.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
ja jermen se menja na 120k km ne pa 150 ali več.
Verjetno je mela kaka rolca luft in je jermen praskalo po robu.
Lageri so pa hin.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.847
3.458
113
Jermen je po servisni knjigi na 6 let ali 160.000 km. Mehanik pravi, da nima nič lufta ampak ta tip motorja nima več vodila za jermen in da bi moral za take napake biti vpoklic. Sedaj bo skušal nekaj prilagoditi, da bo jermen lepše tekel, ne vem pa sedaj točno kaj, morda pri vodni črpalki, praskalo pa bi ga naj na spodnji špuli (nisem prepričan, da sem si prav zapomnil).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
ja saj ni edini ki ma taki interval. tu maš pa lep dokaz na mizi zakaj na 120k km.
saj je blo isto z 1.6 hdi z nekimi norimi intervali na začetku, pol so pa preskakovali pa trgalo jih je.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.847
3.458
113
Vprašanje, če so ravno kilometri krivi, ker drugače jermen izgleda praktično kot nov. To je sedaj ravno tako, kot, da bi rekel, da ga do 120.000 ni cefralo, potem pa kar naenkrat, še zmeraj mislim, da so v tovarni nekaj nastavili malenkost napačno in je pač drgnil.

Če so puše hin bi bilo zanimivo videti, kako izgledajo pri tistih, ki olje menjajo na 30.000 :) So pa poškodovani zgornji deli, spodnji so ok.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Vredu. Te pa niso krivi kilometri. Ampak zanimivo, da pri jermenih ki se menjujejo na 120k težav praktično ni. Pre teh z dalšimi intervali pa so. Hm le kaj bi bilo krivo....
Jermen je taka stvar ki se menjuje preventivno, torej takrat ko je še ok.

Glede ležajev pa malo razmisli zakaj so zgornji bolj obrabljeni kot spodnji