Renault 1.5 dci 81 kW (110KM) - znane težave?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Cukat nima kaj, pa ce tudi vozi samo jurja obratov. Nimam izkusenj s cukanjem, glede na opis pa disi na slab vztrajnik lahko. A to motor "pokasljuje" al samo trese?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Če pelješ v nizkih obratih in motor nima dovolj moči za enakomerno gladko vrtenje, se začne zaganjati. To je neenakomerni tek, cukanje, poskakovanje, lahko tudi ugasne ... pa sta motor in vstrajnik lahko popolnoma zdrava. Včasih se res človek vpraša, če 8 letni mulci svetujejo tu gor.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Mene pa kar srce zaboli, kaj eni počnejo z avtomobili. Nihče ne zna več poslušat motorja....dobro, ne mislim zdaj da je treba spati ob avtu, samo če se nekaj matra pa da ti ne potegne....žalost.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.962
113
najrajš na babi
Z vozilom ni nič narobe. Vlečt začne nekje od 1700 obratov naprej ko zadiha turbina. Ta motor ima nekoliko izrazitejšo turbo luknjo, ampak nič posebnega. Moraš se navadit. jest sem tudi z bencinarja prešaltal, pa mi je nekajkrat avto crknu. Z NA bencincom se recimo v drugi pripeljem do križišča, kjer se skoraj ustavim, dam gas in zadeva kr v drugi potegne recimo od 1000 obratov naprej, turbo dizel pa crknu pri taki vožnji. In ne samo megan, mi je isto crkoval tudi služben VAG 2.0 TDI, čeprav je tam ta turbo učinek manjši. Se navadiš. Normalno pa je , da ko so obrati prenizki začne avto trest, to je pri vseh tako, tudi bencinarjih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Pa se to res dogaja ze pri jurja pa pol? Pri mojih dveh ne. Pod jurja razumem. Pa to ne pomeni da dajmo mucit mlincke v klance z jurja obrati. Ko enkrat avto ne pospesi ko pohodis gas, se pač prestavi v nizjo prestavo.
Tudi moj dti mlincek s 75 osli je pod jurja 700 anemicen. Ce ne zvozi je treba pri jurja pa pol saltat sicer se obrati v klanec znajo hitro izgubit.... Pol je treba pa dve prestavi dati dol in ne samo ene.
bonk.gif


Tdi je nekoli bolj zivahen tudi pri jurja in pol in celo nizje. Najbrz tudi na racun variabilne turbine. (pa skoraj 2x vecjemu navoru in 50% visji moci in cetrtino visji tezi
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.962
113
najrajš na babi
Ma ne trese ravno pri jurja in pol ampak nižje. ne vem zdej na pamet pri kolko obratih, bi mogu probat. Tam nekaj nad jurja se mi zdi da začne trest. Je pa do jurja in pol zelo anemičen. Kar se tiče TDI. 2.0 je dosti živahnejši, ampak ima še vedno ta TD efekt, 1.6 je za malenkost boljši od 1.5 dci, ampak res za malenkost. Pač davek nižanja kubatur in močnejših turbin. Najboljše z obeh svetov je vozit turbo bencinar. Fotrov TSI, vleče do vklopa turbine kot NA becinar, se pravi od štantgasa naprej, ko se pa turbo vklopi pa skoči kot TD, ampak lepše bolj zvezno brez izrazite turbo luknje. Pa še poraba je OK, razen če ga goniš res v visoke obrate, potem naraste, drugače pa kr v rangu dizla, morda nekaj deci več.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pa se to res dogaja ze pri jurja pa pol?
Pri 1500 ni problema ,lar je pa manj, pa že lahko odvisno od obremenitve. Če sem sam v avtu, lahko brez problema v počasni koloni speljujem in vozim v 2.prestavi brez gasa na 900 vrtljajev. Ko gremo na morje polno naloženi ni več tako miren ... V 4. in 5. predtavi pa definitivno nimaš kaj delati pod 1500o.
 

johnny46

Zelenc'
14. jul 2016
2
0
1
Pozdravljeni, spet pišem glede avta Renault Megane 1.5 dci 110 km. Zanima me, če vozi kdo tak avto in ko pospešiš recimo v 3. ali 4. prestavi (nad 2000 obr/min in več) če se sliši kot bi nekaj malček ropotalo (vendar zvok ni kovinski), niti ga ni pri nizkih vrtljajih, niti ko je avto v prostem teku...Ponavadi kadar je motor bolj mrzel.. Je še kdo to zasledil, ali je to samo pri meni? Je to povezano kaj s turbino, da doda moč? Ali je znak za ojnične ležaje?

Hvaležen bi bil za info,

lp
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.499
4.269
113
Pojma nimam , kaj ti slišiš....

Vozi dalje , če bo crknilo boš itaq vedno bolj izrazito slišal.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Kopirano z RK foruma..Ve kdo, če na ta način deluje tudi 1.5 dci 81kw v Meganu 3? Imam enega lepega v paci od znanega lastnika, pa me skrbi, ker imam večinoma kratke vožnje..

Uporabnik robertp je napisal:
@Fan, Ridder... Ob nakupu avta z 1.6 dCi strojem mi je mehanik povedal, da ima ta model DPF čisto pri kolektorju in v njem 5 vbrizgovalno šobo... Elektronika ciklično pošlje vbrizg tudi v to šobo in sproži izgorevanje saj... Ni potrebe po klasični regeneraciji z vožnjo nad 2000 rpm 20 minut...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.852
3.470
113
Ja, naš 1.5 dCI (110) ima isti sistem. Doslej še nobenih težav z avtom, prevoženih pa tam nekje 125.000 km.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Jaz sem pri scenicu z 1.6 dci do sedaj v skoraj treh letih in prevoženih skoraj 77 000 kilometrih samo dvakrat opazil, ko sem se pripeljal na parking in ga imel prižganega, da ima malce več vrtljajev kot ponavadi, znaka pa na armaturki nikjer nisem opazil, da se karkoli dogaja glede čiščenja filtra. Sem se itak peljal dalje, tako da ga nisem ugašal.
Bom naslednjič na servisu vprašal, kako je s tem.
Uglavnem, pri tem motorju se zdi, kot da nima dpf filtra
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.962
113
najrajš na babi
1.5 dci 110 KM megane3 l.2015 75k km. Nikoli zaznal, da bi se karkoli pucalo, niti lučke, niti povečanih obratov, niti povečane porabe. Kot da nebi imel DPF, pa ga ima. Za razliko od golfa, ki po dieselgate upgrade - u puca vsakih nevem 20 minut ali pol ure. Skoraj ni vožnje, da po tem ko vgasneš vozilo, ne bi tist ventilator še 15 minut nabijal ko fukjen, da ti še akku zjebe.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
A pol motor s tem sistemom (ce ga sploh res ima) sploh ne opravlja regeneracij in se sam "cisti"? Verjetno vseeno rabi neke pogoje, da pride do vbrizga? Sploh ne bi pomislil na dizla, ker ogromno skacem po par km in nimam razdalj daljsih od 30km, ampak znan lastnik in 70k km sta mi dala misliti..
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.962
113
najrajš na babi
Regeneracije pomoje opravlja, ampak je sistem drugačen in so bolj neopazne, mogoče tudi pogostejše krajše. Naš avto se vsak drugi dan vozi 46 km v eno smer na šiht, od tega cca 39 km AC, ostalo mestna drkarija. Pa ni problemov z dpf
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Nas scenic se tudi dnevno vozi 35 km v eno smer oziroma 70 km skupno, vendar večinoma se držimo omejitev, tako da motor deluje z nizkimi obrati. Večkrat pa je že bilo govora, da se moraš po AC peljati 20 minut z visokimi obrati, 3000 +, da se filter sploh očisti.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.249
5.639
113
A niso obrati za DPF pucat nekje med 2-3krpm...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Večkrat pa je že bilo govora, da se moraš po AC peljati 20 minut z visokimi obrati, 3000 +, da se filter sploh očisti.

Je bilo ja, v lokalni gostilni za sankom. Idealni pogoji za zacetek regeneracije so dobrih 2000 obratov v 6. prestavi in ne teranje, kjer pridelas se vec saj. To je za klasicen DPF, dci pa ima neko svojo foro z vbrizgom, samo cakam na kaksnega poznavalca, da mi razlozi. crashednburnt mogoce?
 

B81

22. jul 2007
37.364
10.713
113
Ksz...
S takim scenicom naredili 100 k km z zloglasnim dsg, powershift &Co. typedeal EDC avtomatom brez vsake tezave. 15 km voznje sem pa tja. Dober motor (110 KM).