Cukat nima kaj, pa ce tudi vozi samo jurja obratov. Nimam izkusenj s cukanjem, glede na opis pa disi na slab vztrajnik lahko. A to motor "pokasljuje" al samo trese?
Pri 1500 ni problema ,lar je pa manj, pa že lahko odvisno od obremenitve. Če sem sam v avtu, lahko brez problema v počasni koloni speljujem in vozim v 2.prestavi brez gasa na 900 vrtljajev. Ko gremo na morje polno naloženi ni več tako miren ... V 4. in 5. predtavi pa definitivno nimaš kaj delati pod 1500o.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pa se to res dogaja ze pri jurja pa pol?
Uporabnik robertp je napisal:@Fan, Ridder... Ob nakupu avta z 1.6 dCi strojem mi je mehanik povedal, da ima ta model DPF čisto pri kolektorju in v njem 5 vbrizgovalno šobo... Elektronika ciklično pošlje vbrizg tudi v to šobo in sproži izgorevanje saj... Ni potrebe po klasični regeneraciji z vožnjo nad 2000 rpm 20 minut...
Večkrat pa je že bilo govora, da se moraš po AC peljati 20 minut z visokimi obrati, 3000 +, da se filter sploh očisti.