Ja, in s tem "po nesreči" naredil izredno vozno vozilo z izjemno lego na cesti za tiste čase. Po nesreči, zagotovo
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ah saj sem na začetku odsvetoval nakup, DCI-ja z vsem napakami, pa so očitno uporabniki foruma prepričani v to kar sem napisal nazadnje. Tvoj svak je imel letnik 2005 in ne 2007/08.
Ne razumem kako imajo ljudje še sploh pogum kupit renojevega dizla. Res se lahko samo čudim. Tudi ta novi, če so zlati me ne vidijo. Preveč lastnikov DCI jev poznam, ki so zamenjali polovico motorja, po čisto normalnih km. Žal pa ne poznam niti enega, ki bi bil zadovoljen z renojevim dizlom. Delal pa sem z avti. In to zelo dolgo. 1.5 DCI, 1.9 DCI, 2.2 DCI, 3.0 DCI so najslabši motorji kar jih je uspelo komurkoli sestaviti. Glede tega Renaultu vso priznanje, da še vedno kljub nategavanju kupcev drži tako visoki tržni delež.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Saj mu nic ne pomaga ce za delphi sobe ne dobis rezervnih delov. Jo je hin fizicno novo kodiranje ne pomaga
jasno to ne drži, diesel serviser, ki ima "žegen" od DELPHIja lahko nabavi PRAV VSE, ventil, vmesni del, you name it
v sami kodi pa se skriva kalibracija popravljenega injektorja
DA, nekdo v SLO ima mašino za TOVARNIŠKO obnovo
poznam človeka ki ima mašino. edina v sloveniji. dela lahko vse. tudi original delphi tester in vse pizdarije. ampak delov za delphi šobe pa nemore dobit..... in je požegnan od delfija. drugače nebi niti testerja in tega sranja dobil
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
poznam človeka ki ima mašino. edina v sloveniji. dela lahko vse. tudi original delphi tester in vse pizdarije. ampak delov za delphi šobe pa nemore dobit..... in je požegnan od delfija. drugače nebi niti testerja in tega sranja dobil
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Poznam kar nekaj lastnikov teh motorjev zlasti z mašino 1,5l (106KM) od l.05 in ni nobenih problemov oz. če je kakšen problem je takšen kot pri ostalih znamkah. Vsakega dizla je treba znati vozit in to je to
Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
če VW zruži mašina ljudje rečejo: ja se pač zgodi kaj čemo, če pa na renoju zruži pa rečejo: pa kaj si to kupoval sem ti reko da je to za k.....
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
poznam človeka ki ima mašino. edina v sloveniji. dela lahko vse. tudi original delphi tester in vse pizdarije. ampak delov za delphi šobe pa nemore dobit..... in je požegnan od delfija. drugače nebi niti testerja in tega sranja dobil
Za "dobit" (v resnici ga je seveda treba kupit) Delphi tester ne rabiš bit "požegnan" od Delphija. Pa njihov tester ni nek biser drugače ...
Starih 1.9 tdi je res bolj malo, pa še vsi imajo šele med 120kkm in 180kkm ko gledam oglase 3 leta starih avtov na avtonetu zato to ni primerljiv avto.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Za slišat je bilo, da je 1.9 najmanj problematičen.
Zanimivo bi bilo videti tudi število teh motorjev, ki vozijo po naših cestah. Če je npr. 1.5 dci motorjev dvakrat toliko kot 1.6 TDCI, je normalno, da je mnenje, da se kvarijo, če so oboji približno enako na servisih.
Citat:
Uporabnik zegler pravi:
V repliko vsem pametnjakovičem, ki pljuvate po 1.5 dCi motorjih.
Sam imam 2004 letnik 1.5dCi, trenutno nekaj km manj kot 270.000, z motorjem NIČ!! (oz en semeringec nekje, 5eur menjava)
Na 200.000 sem čisto preventivno dal testirat šobe, so bile kot nove.
Tako da ne pametovat, da so to najslabši motorji ali ne vem kaj, težava ljudi je, da ne znajo vozit dizlov (ne morš ga vozit kot da imaš Ferrarrija, da o tiščanju mrzlih motorjev sploh ne govorim).
Če kdo rabi kak nasvet glede vožnje takšnega avta pa lahko na zs!
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
Citat:
Uporabnik zegler pravi:
V repliko vsem pametnjakovičem, ki pljuvate po 1.5 dCi motorjih.
Sam imam 2004 letnik 1.5dCi, trenutno nekaj km manj kot 270.000, z motorjem NIČ!! (oz en semeringec nekje, 5eur menjava)
Na 200.000 sem čisto preventivno dal testirat šobe, so bile kot nove.
Tako da ne pametovat, da so to najslabši motorji ali ne vem kaj, težava ljudi je, da ne znajo vozit dizlov (ne morš ga vozit kot da imaš Ferrarrija, da o tiščanju mrzlih motorjev sploh ne govorim).
Če kdo rabi kak nasvet glede vožnje takšnega avta pa lahko na zs!
ni problem v šobah ampak v dizl pumpi, ki zariba in porine opilke po celem sistemu ter zjebe šobe.... Če ga misliš imeti še dalj časa ti predlagam, da daš preventivno obnovit dizl pumpo, ker so lahko stroški celotnega popravila (ko zaruži) 2x višji... Ne govorim na pamet, "been there" in se je avto vedno vozil le na relacijah in nikoli mrzu tišal (isto 2004 1.5dci)....