Renault 1.5 dCi / 1.9 dCi

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ja, in s tem "po nesreči" naredil izredno vozno vozilo z izjemno lego na cesti za tiste čase. Po nesreči, zagotovo
smile-1.gif
 

tonek

Pripravnik
3. dec 2011
210
0
16
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ah saj sem na začetku odsvetoval nakup, DCI-ja z vsem napakami, pa so očitno uporabniki foruma prepričani v to kar sem napisal nazadnje. Tvoj svak je imel letnik 2005 in ne 2007/08.
evil.gif


Ne razumem kako imajo ljudje še sploh pogum kupit renojevega dizla. Res se lahko samo čudim. Tudi ta novi, če so zlati me ne vidijo. Preveč lastnikov DCI jev poznam, ki so zamenjali polovico motorja, po čisto normalnih km. Žal pa ne poznam niti enega, ki bi bil zadovoljen z renojevim dizlom. Delal pa sem z avti. In to zelo dolgo. 1.5 DCI, 1.9 DCI, 2.2 DCI, 3.0 DCI so najslabši motorji kar jih je uspelo komurkoli sestaviti. Glede tega Renaultu vso priznanje, da še vedno kljub nategavanju kupcev drži tako visoki tržni delež.

Evo jaz sem bil zadovoljen z dci, in to precej bolj kot z sedanjim hdi. Oba vozil 100000km z nobenim napak, ampak renaultova mašina deluje precej bolj gladko,brez turbo luknje. Poraba pa tudi pri renoultu 1l manjša, avta tudi primerljiva kangoo in partner.
lp
nahrung002.gif
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18

Menjalnik pa je bil pred motorjem. Inženir v razvoju je sigurno načrt pri kopiranju narobe obrnil.
bonk.gif


[/QUOTE]


Zato je bila pa ročka menjalnika speljana preko motorja. Pa še vrečko si lahko nanjko obesil. Vsestransko uporabno.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Saj mu nic ne pomaga ce za delphi sobe ne dobis rezervnih delov. Jo je hin fizicno novo kodiranje ne pomaga

jasno to ne drži, diesel serviser, ki ima "žegen" od DELPHIja lahko nabavi PRAV VSE, ventil, vmesni del, you name it
v sami kodi pa se skriva kalibracija popravljenega injektorja
DA, nekdo v SLO ima mašino za TOVARNIŠKO obnovo

poznam človeka ki ima mašino. edina v sloveniji. dela lahko vse. tudi original delphi tester in vse pizdarije. ampak delov za delphi šobe pa nemore dobit..... in je požegnan od delfija. drugače nebi niti testerja in tega sranja dobil

govoriš o Jelenu?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
poznam človeka ki ima mašino. edina v sloveniji. dela lahko vse. tudi original delphi tester in vse pizdarije. ampak delov za delphi šobe pa nemore dobit..... in je požegnan od delfija. drugače nebi niti testerja in tega sranja dobil

Za "dobit" (v resnici ga je seveda treba kupit) Delphi tester ne rabiš bit "požegnan" od Delphija. Pa njihov tester ni nek biser drugače ...
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Poznam kar nekaj lastnikov teh motorjev zlasti z mašino 1,5l (106KM) od l.05 in ni nobenih problemov oz. če je kakšen problem je takšen kot pri ostalih znamkah. Vsakega dizla je treba znati vozit in to je to
smile-1.gif

1.5 dci je še najmajn problematičn.Gre pa tut nikam, verjetno.
 

B81

22. jul 2007
36.940
10.505
113
Za slišat je bilo, da je 1.9 najmanj problematičen.

Zanimivo bi bilo videti tudi število teh motorjev, ki vozijo po naših cestah. Če je npr. 1.5 dci motorjev dvakrat toliko kot 1.6 TDCI, je normalno, da je mnenje, da se kvarijo, če so oboji približno enako na servisih.
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
sam sem imel 2008 1,5dci 106KM pa pri 180.000km nobenih problemov, sodelavec ima na enaki zadevi 242.000km pa nobenih problemov.
Je pa to pač tako, kakor naletiš. Tudi Yugo je bil tak. Lahko je šel 20 let, nekateri pa so nonstop crkovali. Nenazadnje vem za Mercedes S600 ki je crknil po 3 dneh vožnje in ga 2 tedna niso uspeli popraviti....
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
če VW zruži mašina ljudje rečejo: ja se pač zgodi kaj čemo, če pa na renoju zruži pa rečejo: pa kaj si to kupoval sem ti reko da je to za k..... :D :D
 

B81

22. jul 2007
36.940
10.505
113
Ko sem nekaj podobnega na suxu napisal za hondo, sem prišel iz 4 zvezdic na 2
grin1.gif
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Moje mišlenje je pa, da , če bi v laboratoriju laufali motorji različnih znamk z nafto z črpalk, na katerih tankamo, bi že tam motorji crkavali.
To imajo pa lepo čisto nafto, potem pa vse super laufa.Bolj je fini motor, bolj je občutljiv na nafto.Imam lastne ikušnje, ko mi je na lepem avto ugasnil in sem plačal takrat 1000 DEM za obnovo črpalke.So mi povedali, da je čez filter udarila voda , ali pa smet.Danes bi to itak dal na raziskavo in zahteval povrnitev stroškov, ker od takrat shranjujem račune, ki so primerljivi z kilometrino.
Hočem povedat, da je v največji meri krivo nečisto gorivo, pri nafti se to še toliko bolj pozna, ker novejši motorji so resnično narejeni , kot švicarska ura, napr. , stari GOLF 1ali 2 teh problemov nima, ker vse, kar ima duh po nafti , prebavi, nasplošno mislim, stari diesli.
Tako, da je škoda neko znamko favorizirat. Če imaš srečo, se lahko dolgo voziš bp, če je pa drugače, so pa stroški.
Zakaj pa so na trgu stari dragi avtomobili tako poceni proti novim? Samo zaradi porabe? Mislim , da ne.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
poznam človeka ki ima mašino. edina v sloveniji. dela lahko vse. tudi original delphi tester in vse pizdarije. ampak delov za delphi šobe pa nemore dobit..... in je požegnan od delfija. drugače nebi niti testerja in tega sranja dobil

Za "dobit" (v resnici ga je seveda treba kupit) Delphi tester ne rabiš bit "požegnan" od Delphija. Pa njihov tester ni nek biser drugače ...

DIAMAND ali DS tester?hruške in jabolka
 

zegler

Zelenc'
8. feb 2014
1
0
1
V repliko vsem pametnjakovičem, ki pljuvate po 1.5 dCi motorjih.

Sam imam 2004 letnik 1.5dCi, trenutno nekaj km manj kot 270.000, z motorjem NIČ!! (oz en semeringec nekje, 5eur menjava)
Na 200.000 sem čisto preventivno dal testirat šobe, so bile kot nove.

Tako da ne pametovat, da so to najslabši motorji ali ne vem kaj, težava ljudi je, da ne znajo vozit dizlov (ne morš ga vozit kot da imaš Ferrarrija, da o tiščanju mrzlih motorjev sploh ne govorim).

Če kdo rabi kak nasvet glede vožnje takšnega avta pa lahko na zs!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.669
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Za slišat je bilo, da je 1.9 najmanj problematičen.

Zanimivo bi bilo videti tudi število teh motorjev, ki vozijo po naših cestah. Če je npr. 1.5 dci motorjev dvakrat toliko kot 1.6 TDCI, je normalno, da je mnenje, da se kvarijo, če so oboji približno enako na servisih.
Starih 1.9 tdi je res bolj malo, pa še vsi imajo šele med 120kkm in 180kkm ko gledam oglase 3 leta starih avtov na avtonetu zato to ni primerljiv avto.
Kakšno jtd v fiat koncernu tudi na bilo veliko prodanih v SLO.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik zegler pravi:
V repliko vsem pametnjakovičem, ki pljuvate po 1.5 dCi motorjih.

Sam imam 2004 letnik 1.5dCi, trenutno nekaj km manj kot 270.000, z motorjem NIČ!! (oz en semeringec nekje, 5eur menjava)
Na 200.000 sem čisto preventivno dal testirat šobe, so bile kot nove.

Tako da ne pametovat, da so to najslabši motorji ali ne vem kaj, težava ljudi je, da ne znajo vozit dizlov (ne morš ga vozit kot da imaš Ferrarrija, da o tiščanju mrzlih motorjev sploh ne govorim).

Če kdo rabi kak nasvet glede vožnje takšnega avta pa lahko na zs!

ni problem v šobah ampak v dizl pumpi, ki zariba in porine opilke po celem sistemu ter zjebe šobe.... Če ga misliš imeti še dalj časa ti predlagam, da daš preventivno obnovit dizl pumpo, ker so lahko stroški celotnega popravila (ko zaruži) 2x višji... Ne govorim na pamet, "been there" in se je avto vedno vozil le na relacijah in nikoli mrzu tišal (isto 2004 1.5dci)....
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
966
119
43
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
Citat:
Uporabnik zegler pravi:
V repliko vsem pametnjakovičem, ki pljuvate po 1.5 dCi motorjih.

Sam imam 2004 letnik 1.5dCi, trenutno nekaj km manj kot 270.000, z motorjem NIČ!! (oz en semeringec nekje, 5eur menjava)
Na 200.000 sem čisto preventivno dal testirat šobe, so bile kot nove.

Tako da ne pametovat, da so to najslabši motorji ali ne vem kaj, težava ljudi je, da ne znajo vozit dizlov (ne morš ga vozit kot da imaš Ferrarrija, da o tiščanju mrzlih motorjev sploh ne govorim).

Če kdo rabi kak nasvet glede vožnje takšnega avta pa lahko na zs!

ni problem v šobah ampak v dizl pumpi, ki zariba in porine opilke po celem sistemu ter zjebe šobe.... Če ga misliš imeti še dalj časa ti predlagam, da daš preventivno obnovit dizl pumpo, ker so lahko stroški celotnega popravila (ko zaruži) 2x višji... Ne govorim na pamet, "been there" in se je avto vedno vozil le na relacijah in nikoli mrzu tišal (isto 2004 1.5dci)....

Moj sodelavec ima Audija A6 2.0tdi, 5 let star pri 160kkm, opilki vetrnice pri pumpi sli naprej. Avto fuæ. Uradni servis dal predracun ~5.700€, popoldanc naredil 2.500€.