Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Iz občinstva je bilo nekaj govora o nafti, sam predstavnik (sicer iz UK), pa ni povedal nič natančnejšega glede tega. Je pa nekdo vprašal, zakaj ni problema z Bosch črpalkami (common-rail, da ne bo kdo "pameten" vlekel VP44 ven
DFP1 pumpe DELPHI v 1.5 cliih so imele napake na materialu, namreč "roller shoe" v pumpi se je obrabljal abnormalno - kar je DELPHI tdi priznal
to so letniki 2002 do 2003 tam nekje
problem injektorjev je bil v tem, da do danes NIHČE v SLO ni imel uradne Hartridge mašine z uradnim DELPHI Iris programom, na kateri bi tovarniško skalibriral injektor in dodelil kodo, ki jo je potrebno vnesti v ECU
menjaval se je ventil, vmesni podložni del med ventilom in šobo se ni menjaval, kalibriralo se je na RABOTIjih ipd., potem koda ni prijela v ECUju, delalo se je kar "na ponku", namesto da bi se delalo po 4 mikronskim filtrom itd itd
težava dci-ja je tudi v tem, da če danes pomotoma nalijemo bencin, nam lahko črpalka gre k vragu ali injektor šele čez 20.000 prevoženih, tako da nikoli ne vemo, kaj se kupi
osebno sem obnovil tako črpalko in injektorje z 1.5 DCI motorja z lastnimi rokami in moram reči, da ko enkrat spoznaš sistem vbrizga, da je zadeva prav preprosta in zanesljiva - če odmislimo "zunanje vplive"(nemenjavanje filtra, slaba nafta, voda ali bencin itd.)
v kolikor temu ne bi bilo tako, potem Mercedes ne bi pristal z DELPHI piezo injektorjev na solenoidne, kljub višjim normam (!) ki bodo nuja in podpisal pogodbe do leta 2019.
končno mnenje o nakupu 1.5 DCI: jaz bi ga kupil, AMPAK najraje v okvari, zrihtal črpalko, šobe in gas. Prav tako brez testerja in poznavanja parametrov it kupovat tak avto je brez smisla