Renault 1.5 dCi / 1.9 dCi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Iz občinstva je bilo nekaj govora o nafti, sam predstavnik (sicer iz UK), pa ni povedal nič natančnejšega glede tega. Je pa nekdo vprašal, zakaj ni problema z Bosch črpalkami (common-rail, da ne bo kdo "pameten" vlekel VP44 ven
rolleyes-1.gif

DFP1 pumpe DELPHI v 1.5 cliih so imele napake na materialu, namreč "roller shoe" v pumpi se je obrabljal abnormalno - kar je DELPHI tdi priznal
to so letniki 2002 do 2003 tam nekje
problem injektorjev je bil v tem, da do danes NIHČE v SLO ni imel uradne Hartridge mašine z uradnim DELPHI Iris programom, na kateri bi tovarniško skalibriral injektor in dodelil kodo, ki jo je potrebno vnesti v ECU
menjaval se je ventil, vmesni podložni del med ventilom in šobo se ni menjaval, kalibriralo se je na RABOTIjih ipd., potem koda ni prijela v ECUju, delalo se je kar "na ponku", namesto da bi se delalo po 4 mikronskim filtrom itd itd

težava dci-ja je tudi v tem, da če danes pomotoma nalijemo bencin, nam lahko črpalka gre k vragu ali injektor šele čez 20.000 prevoženih, tako da nikoli ne vemo, kaj se kupi
osebno sem obnovil tako črpalko in injektorje z 1.5 DCI motorja z lastnimi rokami in moram reči, da ko enkrat spoznaš sistem vbrizga, da je zadeva prav preprosta in zanesljiva - če odmislimo "zunanje vplive"(nemenjavanje filtra, slaba nafta, voda ali bencin itd.)
v kolikor temu ne bi bilo tako, potem Mercedes ne bi pristal z DELPHI piezo injektorjev na solenoidne, kljub višjim normam (!) ki bodo nuja in podpisal pogodbe do leta 2019.
končno mnenje o nakupu 1.5 DCI: jaz bi ga kupil, AMPAK najraje v okvari, zrihtal črpalko, šobe in gas. Prav tako brez testerja in poznavanja parametrov it kupovat tak avto je brez smisla
 

matt

yeeeehaaaaw
20. jul 2007
866
0
16
Da še jest pristavim svojih 5 dci kave.
Vozil Megana II, 1.5 dci, 80+konjev, prva šarža II. serije. Kupil pri 25k km, prodal pri 200 k km. Zadeva je delovala brez enega problema na mašini. Res pa je, da je pri 200k začela plastika razpadat. Lansko leto kupil novega 1,5 dci, Megana III, 110 konjev ali nekaj tam okoli. Zaenkrat je edini strošek diesel. Brez problemov.

M,
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa smo tam... Vsi samo nekaj šimfajo, šuškov na mizo pa ne za oreng opremo...
no, tudi to se spreminja
šuškov ni, ker folk ni pripravljen plačat pravega popravila, po "pravilih"
če ni pripravljen plačat, ker pač mamo kot mamo v naši Sloveniji, potem tudi ne moreš pričakovat, da bo vsakdo pljunil 200.000 eur za mašino - smo premajhen trg. Npr en Wales v UK ma 3mio prebivalcev, mi smo kapljica v morju popravil...
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

problem injektorjev je bil v tem, da do danes NIHČE v SLO ni imel uradne Hartridge mašine......

Če te prav razumem je zdaj nekdo v SLO ki ma tak stroj?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.406
5.684
113
Saj mu nic ne pomaga ce za delphi sobe ne dobis rezervnih delov. Jo je hin fizicno novo kodiranje ne pomaga
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Men ni nč več jasn... kaj je zdej s temi motorji v letnikih 2007/08?

motorji v teh letnikih in samo v teh ne prej in ne pozneje so nepokvarljivi in najboljši na trgu.Tako da je megane s tem motorjem top nakup.(predvidevam da želiš ravno to slišati)
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Men ni nč več jasn... kaj je zdej s temi motorji v letnikih 2007/08?

Jaz se na tvojem mestu ne bi sekiral, ker so zanesljivi. Itak pa boš verjetno gledal močnejšega 1.5dci in se te debata glede delphi črpalke ne tiče.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
1.5 l.06 105km 112k km iz italije, tko da zgodovina ni znana:) poraba 5,5l nafte:)
kot sem že v eni temi napisal sem zamenjal vse diske in ploščice, pa prve roke al končnike(to ne ločim ali je celo isto:), pač neki od tega:) ) Jebiga, to se je znucalo.
ravno sedaj pa se šraufa ojnični ležaj. Ne ni še crknu niti ropotal. Znanec mehanik, je predlagal da se pri teh kilometrih (160+) to naredi, ker je 5x manjši strošek, kot če bo crknu. Baje radi crknejo. So teme po forumih o teh ležajih. Ta mehanik pa jih je lani lepo število zamenjal.
Če potegnem črto, me še vedno cenej pride tak servis, kot menjava avta, katerga pa nimam v planu še naslednjih par let.
Passat od znanca je 2 let mlajši pa je imel enako stroškov kot jst s francozom;)

Edino kar pogrešam pri avtu je asr, ker za po snegu je mal preveč navit.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Saj mu nic ne pomaga ce za delphi sobe ne dobis rezervnih delov. Jo je hin fizicno novo kodiranje ne pomaga

jasno to ne drži, diesel serviser, ki ima "žegen" od DELPHIja lahko nabavi PRAV VSE, ventil, vmesni del, you name it
v sami kodi pa se skriva kalibracija popravljenega injektorja
DA, nekdo v SLO ima mašino za TOVARNIŠKO obnovo
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Men ni nč več jasn... kaj je zdej s temi motorji v letnikih 2007/08?

motorji v teh letnikih in samo v teh ne prej in ne pozneje so nepokvarljivi in najboljši na trgu.Tako da je megane s tem motorjem top nakup.(predvidevam da želiš ravno to slišati)

Ah dej no. Svak imel Megana 1,9DCi letnik 2005,pa je menjal turbino, dvakrat glavni cilinder na sklopki, pa še motor mu je zaribal. Noče več slišat za Reno, ga prdal, pa kupil Hyundai. Tok, da vsak se kvari, res pa ,da Renoji najbolj.
Pozdrav
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Ah saj sem na začetku odsvetoval nakup, DCI-ja z vsem napakami, pa so očitno uporabniki foruma prepričani v to kar sem napisal nazadnje. Tvoj svak je imel letnik 2005 in ne 2007/08.
evil.gif


Ne razumem kako imajo ljudje še sploh pogum kupit renojevega dizla. Res se lahko samo čudim. Tudi ta novi, če so zlati me ne vidijo. Preveč lastnikov DCI jev poznam, ki so zamenjali polovico motorja, po čisto normalnih km. Žal pa ne poznam niti enega, ki bi bil zadovoljen z renojevim dizlom. Delal pa sem z avti. In to zelo dolgo. 1.5 DCI, 1.9 DCI, 2.2 DCI, 3.0 DCI so najslabši motorji kar jih je uspelo komurkoli sestaviti. Glede tega Renaultu vso priznanje, da še vedno kljub nategavanju kupcev drži tako visoki tržni delež.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... še vedno pa je zanimivo, zakaj imajo v tujini (Nemčija, UK) bistveno manj problemov s temi črpalkami.

mogoče druga nafta? naša je presuha in manj maže črpalko kakor bi jo morala?
 

B81

22. jul 2007
36.940
10.505
113
Ker ne gledajo na motor, ampak na obliko/uporabnost avta ali pa zato, ker preprosto ne verjamejo.
Tako mi tud ni uspelo prepričat fotra, da ne bi kupil tega...ampak je takrat bil edini primeren motor...106 KM dizel motor je za normalnega voznika čisto ok, bil pa je edini možen izbor z EDC menjalnikom...malo višji avto, da se ded vsede not s klobukom
smile-1.gif

Danes pa mu je žal za C-maxa, ker ta nov je lepši na zunaj.

Ljudje, razen mlajše populacije, ne delajo doktoratov, ko kupujejo avto in motor ni dilema, le moč in prostornina...
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Ampak Katrco pa so naredil dobro. Sem jo ko imel, dokler siroto ni pojedla rja. Motor in menjalnik neuničliv.
LP
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.333
9.572
113
EU
Citat:
Uporabnik Swetko pravi:
Ampak Katrco pa so naredil dobro. Sem jo ko imel, dokler siroto ni pojedla rja. Motor in menjalnik neuničliv.
LP

Menjalnik pa je bil pred motorjem. Inženir v razvoju je sigurno načrt pri kopiranju narobe obrnil.
bonk.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Ne to je bla zmečkljiva točka....morš iz vidika varnosti gledat
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.406
5.684
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Saj mu nic ne pomaga ce za delphi sobe ne dobis rezervnih delov. Jo je hin fizicno novo kodiranje ne pomaga

jasno to ne drži, diesel serviser, ki ima "žegen" od DELPHIja lahko nabavi PRAV VSE, ventil, vmesni del, you name it
v sami kodi pa se skriva kalibracija popravljenega injektorja
DA, nekdo v SLO ima mašino za TOVARNIŠKO obnovo

poznam človeka ki ima mašino. edina v sloveniji. dela lahko vse. tudi original delphi tester in vse pizdarije. ampak delov za delphi šobe pa nemore dobit..... in je požegnan od delfija. drugače nebi niti testerja in tega sranja dobil