Pri meni sta oba MB en letnik 2003, drug 2008 počela tako, avto je recimo v klancu stal nato pa je bilo pri prestavljanju v D isto kot opisuješ ti, zdaj pri multitronicu je pa vse drugače, ta leze nazaj še v D skoraj, no malo pretiravam ampak gre za čisto drug menjalnik, pri MB je recimo stari dobri menjalnik ko si spustil zavoro lepo pognal naprej, ta multitronic ne naredi nič oz. skoraj ni omembe vredno dokler ne daš gasa... Ampak ja gre za popolnoma drugačen menjalnik...
PS: Kaj mi gre pri multironicu na živce, si malo visiš naprej, res malo, daš v R in MB je stal na mestu kot pribito, ta kljuse od Audija pa naprej leze, ja sej vem imam hill holder ampak primer: Vedno ko se odpravljava z mojo od tašče mora skakati okoli avta, ker seveda je v celem dnevu pozabila povedati ravno to, kar je potebno pri odprtem oknu razpravljati ko se odpravjamo, in med tem ko jaz gledam da ne podrem ograje zadaj ali njej zapeljem čez nogo je problem, da avto leze naprej in je enkrat ko se je šetala pred avtom ko sva odhajala izpadlo da namenoma spuščam naprej avto
skratka pri Audiju moraš biti odločen kaj želiš, Mercedes ti je dal čas za razmislek... Govorim pa seveda za menjalnik 5 stopenj stara šola letnik 2008.
PS2: Pri Mercedesu sem jaz delal v klancu potem tako, se ustavim zategnem ročno in šele nato spustim zavoro, pač preden prime menjalnik, obratno pa tudi, prestavil v D nato spustil ročno in potem zavoro...
PS: Kaj mi gre pri multironicu na živce, si malo visiš naprej, res malo, daš v R in MB je stal na mestu kot pribito, ta kljuse od Audija pa naprej leze, ja sej vem imam hill holder ampak primer: Vedno ko se odpravljava z mojo od tašče mora skakati okoli avta, ker seveda je v celem dnevu pozabila povedati ravno to, kar je potebno pri odprtem oknu razpravljati ko se odpravjamo, in med tem ko jaz gledam da ne podrem ograje zadaj ali njej zapeljem čez nogo je problem, da avto leze naprej in je enkrat ko se je šetala pred avtom ko sva odhajala izpadlo da namenoma spuščam naprej avto
PS2: Pri Mercedesu sem jaz delal v klancu potem tako, se ustavim zategnem ročno in šele nato spustim zavoro, pač preden prime menjalnik, obratno pa tudi, prestavil v D nato spustil ročno in potem zavoro...