Pravilna uporaba automatskega menjalnika

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tistih tisoč inženirjev je bilo že leta nazaj zmanjšanih na 150, nadomestilo jih je pa 850 pravnikov, ki potrjujejo naročilnice zunanjih dobaviteljev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ales888

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Pa še ene toliko ekonomistov.
Še pravi namesto tisoč inženirjev, 850 pravbikov za borbo s kupci in potrošniškimi organizacijami, ter 85) ekonomistov da so zadevo prodali.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
zmaga.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
zmaga.gif

WInterkorn, ki je zajebal VW, ni bil ne marketingar ne pravnik. Tisi, ki je zjebal GM (afera s ključavnicami) je bil tudi inženir.
Saj ne, da imam marketingarje (sploh pa prevnike) kaj preveč rad, ker so krivci za večino čudnih odločitev pri razvolju avta, ampak tudi inženirji so svojega denarja vredni.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citroen DS5 Hybrid in Peugeot 308/508 Hybrid imajo robotiziram avtomatski menjalnik. Ali je tudi pri temu menjalniku potrebna menjava olja pri 70.000 km?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
načeloma ne, načeloma veljajo pravila ročnega menjalnika, ker gre v bistvu za to, da namesto tebe ročico menjalnika goni elektronika oz. robotek.
smile-1.gif


zdaj pa odvisno, vem, da nekateri ročni menjalniki (Honda Civic, npr) imajo predpisano menjavo olja v menjalniku, vem pa ne točno, v spominu imam pri drugem velikem servisu oz. ko se drugič menja mikrojermen, nisem pa 100%, ker Honda ima tisto razpredelnico precej po svoje narejeno ...
tongue-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Hmm ja, to sem tudi jaz prebral na tujih forumih, da gre v bistvu za "ročni" menjalnik, katerega (namesto voznika) prestavlja ta "robotek"
smile-1.gif


A pa ima ta "robotek" kakšne posebne želje?
evil.gif


So zaradi njega kakšni drugi predvideni servisi? Na uradnem servisu karkoli vprašaš je itak vedno odgovor: "Ne, mi nič ne predvidevamo in za to vozilo ni predviden noben izredni servis". Ko pa pride do česa in se obrneš na ta isti servis, kjer si pred nakupom vprašal, ti pa enostavno rečejo, da se je pač pojavila težava, za katero nihče ne more vedet, da bi se pojavila.

Uporabniki tega menjalnika pravijo, da nimajo težav z njim. Edino, kar gre nekaterim na "živce" je to, ker baje zelo "grobo" prestavlja; drugi pa pravijo, da ne čutijo ničesar pri prestavljanju in da je vse gladko. Očitno je morda spet neka fora s tem oljem - eni ga pač zamenjajo sami, ostali pa ne
grin1.gif


Precej me mika DS5 Hybrid (letnik 2012 ali 2013), ampak s PSA sem imel precej slabe izkušnje, zato raje samo razmišljam in ostajam pri temu
crazy1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Mogoče je najbolj enostavno pogledati kakšen servisni interval ima ročno menjalnik recimo 508 SW modela, je verjetno zelo podoben robotiziranemu, v drobovju.

Prestavljanje pri hibridu je tekoče, ker se v fazi prestavljanja (btw, robotek potrebuje dobro sekundo, tiptronic pa slabo sekundo), vklopi elektromotor in tisti čas žene avto. Je pa recimo čutiti to pri višji hitrosti, kjer se elektromotor več ne vklaplja, recimo tam pri 90kmh. Vsaj tako sem jaz občutil, imam pa v načrtu nadgraditi računalniški software in mnogi pravijo, da je takrat še bolje.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.366
159
63
37
Kakšen avtomatski menjalnik imajo pa novi Berlingoti? Verjetno tudi robot ane? Pomladi bo treba kupit nekaj novega, pa me mika avtomatik.
S Caddyem in DSGjem sem takoj na 30k eur.
crazy1.gif
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Tim Eckart nateg? Zakaj ze? A je komu ze menjalnik unicla?
smile-1.gif
Ne nateg v smislu, da ni nič vredna. Ampak nateg v smislu, da je močno precenjena in posledično tudi dosti bolj udari po žepu kot klasična menjava olja v menjalniku. Če kdo misli, da s to menjavo olja zamenja več odpadnega olja s svežim, kot po klasični metodi, se moti.
Pri Tim Eckartu v hladilni tokogrog menjalnika (tokokrogov je več) na eni strani filaš sveže olje, na drugi strani pa vlečeš ven odpadno olje. In ti dve olji se pomešata. Ni variante, da se ne bi. Ker ta menjava se izvaja pri prižganem motorju in deujočem menjalniku. Napačno je mnenj, da boš pri tej metodi po menjavi imel v menjalniku samo sveže olje.
Pri klasični metodi pa daš vroč avto na dvigalo, spustiš olje, pustiš čez noč, naslednji dan naliješ sveže olje in končano.

Še eno vprašanje: če bi metoda Tim Eckart bila tako oh in sploh, zakaj pa ne menjajo še olja v motorju na tak način?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Po eni strani imaš prav, po drugi strani pa je 95% olja spraviti iz motorja z gravitacijo čisto enostavno, iz avtomatika pa ne, tudi če pobereš karter dol.

Še to: v ZDA, kjer so delovne ure še precej dražje kot pri nas, že dolgo motornega olja ne menjajo z odstranjevanjem čepa v karterju, ampak staro olje posesajo ven čez šipko za nivo olja. Vendar to počnejo z namenom prihranka na času.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
zmaga.gif
inženir iz mahleja je potrdil to. Sicer glede menjave olja v avtu. Da je čisto marketinška zadeva 30, 40 , 50k km in 24 mescev. Da bilokerega inžinirja vprašaš bo rekel 20k in max 1 leto.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Ma odčepi čep in tolk k vn steče tok daš nove not....in delaš to v nekih normalnih intervalih in se počas olje zamenja/obnovi..
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Jaz sem itak imel menjano pred dobrimi 10t km, me pa zanima za vnaprej kakšne so opcije in bo verjetno res kar klasika...