Pravilna uporaba automatskega menjalnika

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Spregledal, da si mislil na klasiko in ne hibrida.
redface-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
metoda je dobra, če se jo izvaja
daj link, višek branja nikoli ne škodi
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.003
973
113
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Lepo gres na Tim-Eckart metodo menjat, kjer ti lepo s spiranjem zamenja celotno olje plus filter, nastavi parametre in gas, kot putercek, ce je menjalnik ok. Menjas na max 100k,nekateri priporocaajo na 60k vsaj in to je to, strosek okoli 300flik. Kasn hebl neki pa strikat skos
smile-1.gif
Ce si pa bolj nevestne sorte al pa kups macka v zaklju, je pa hitr par tisoc za popravilo ja....
Ta metoda je bojda kar majhen nateg, plus velika nevarnost, da gre kaj narobe.
Je pa jasno, treba upravičiti visoko ceno menjave olja po tej metodi, ker mašina stane kar nekaj denarja. Zato pa tak hype okoli te metode.
Imaš na netu kar nekaj debat pro & contra, glede te metode.

Nateg...?
Če jo uporabljajo na uradnih servisih,potem verjetno ni nateg,poleg tega je to cenejša varianta, kot pa "originalni" postopek(porabi se manj olja).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
že z "navadno" menjavo na 80k bo menjalnik šel tolko kot avto.
vglavnem zadeve crkujejo zaradi sealed for life napisa in nepredvidenega vzdrževanja.
Redki so menjalniki ki bi crknili pri redni menjavi olja. Valda se pa tudi to zgodi.
se vidi je že pri 80k lepo zažgano olje.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
sealed for life

hysterical-1.gif

Tole so ekonomisti izssilili in direktor požegnal. Inženirji, ki pa so naredili ta menjalnik, ti bodo pa rekli, da zamenjaj olje, vendar inženirji imajo nič, nada, nula besede pri tem, zato je, kar je.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
No saj pri Peugeotu je sealed for life...
evil.gif

Tako je! Točno to so meni, ko sem še imel P 508 GT, zatrjevali na 6 različnih servisih po Sloveniji (sem klical na različne regije). V navodilih za uporabo in vzdrževanje imajo napisano, da je "sealed for life" in od tega ne odstopajo! Tudi, ko sem jim povedal, da bi vseeno želel menjavo olja v menjalniku mojega vozila, so mi rekli, da oni tega ne bodo storili, ker se s tem ne ukvarjajo
bonk.gif
ampak je bil avto takrat še v tovarniški garanciji, zato si nisem upal ničesar šarih izven servisov.

Zanimivo je tudi to, da verjetno nisem edini, ki sem imel P 598 GT v Sloveniji in kateremu je začel menjalnik "pokat" po 70.000 km. Tudi ostali z enakim problemom so se verjetno - predvidevam obračali na uradne servise in ni mi jasno, da tisti serviser, ki je recimo v roku 1 leta sprejel vsaj 5 klicev različnih lastnikov z isto težavo, da ni pomislil, da je morda RES potrebno menjati olje?!
sprasujem se.gif


No, kakor koli - če bom še kdaj imel PSA (morda bo to v kratkem
hysterical-1.gif
), bom vse te "izredne" servise, za katere na uradnih servisih trdijo, da niso potrebni in jih oni ne izvajajo, z veseljem opravljal kje drugje, kjer pa jih opravljajo!
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
A lahko predlagam menjavo znamke.... govorim iz lastnih izkušenj...misli da ne obstaja bolj pokvarljiva znamka kot je Peugeot. Če že moraš nabavit PSA, kupi Citroena... servis pa delaj v Grosuplju.... Še bolje kupi kaj drugega...
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Trenutno imam Opla, imel pa sem Peugeota.

Misliš, da je Citroen kaj boljši od Peugeota? So manj pokvarljivi? A nit o kao en in isto?

No, saj za enkrat še ne bo menjave in bomo na Oplu še nekaj mesecev.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Mehanikarski vic: Kako nastane Peugeot. Citroena parkrat zapeljejo čez tračnice in iz delov, ki odpadejo sestavijo Peugeta. Načeloma je ista tehnika, ampak s citroenom je manj problemov. Ni pa niti Citroen neki biser... Ima pa cel kup znancev Citroena in so zadovolnji
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Katerega mojsta za menjalnike pa se na štajerskem priporoča, da bo z veseljem in tudi pravilno, menjal olje?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Opel mislim da predpisuje menjavo olja na 120.000km. No, jaz bom menjal pri 60.000, da bo duša mirna
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Citroen ni več kar je bil. Kr poglejte mal po netu. Ljudje imajo kr težave s telimi "družinskimi" avti. Peugeot je pa res en kup nesreče. Vse to je iz ulice in neta vzeto.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Imam obcutek, da se takega načina poslužuje vedno več.proizvajalcev.
Ko je enkrat konec garancije (jamstva) je popravilo vsake večje okvare na uradnem servisu strel v koleno. Ali najti oem kos, ali pa iz razbitega avta.
Me prav zanima kaj podaljsano jamstvo ne vključuje. Pa se ne grem poglabljati v to, ker najbrž še nekaj časa ne bom imel avta s podaljšanim jamstvom.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je v tem, da imajo nekateri proizvajalci preveč modelov in varijant vozil. Da bi mali servis s petimi zaposlenimi obvladovali 271011561 varijant možnih popravil je no go. Za to moraš imet ljudi s konkretno motivacijo in znanjem. Kar pa od ljudi s plačami blizu minimalca ne moreš pričakovat. Eni še tovarniških servisnih navodil ne znajo brat.
Tisti ki imajo znanje in motivacijo, pa ti bodo popravili marsikaj. Tudi kompleksne elektronsko-mehanske sklope, kjer uradni serviserji samo menjujejo celo škatlo, oz. pol avta.
Zato pa je dodatna jeba z znamkami, ki imajo na splošno več težav s kakovostjo svojih vozil. Če je v riti eno na sto vozil, OK. Če pa jih tako pride na servis 20 od prodanih 100, ki jih ne znajo servisi rešit, je pa kalvarija.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Tistih pet zaposlenih ima nekje v ozadju tisoče inženirjev proizvajalca ki niso na minimalcu. Vendar če oni rečejo sealed for Life, potem...
Ko bi za sealed for Life bila Life warranty bi hitro začeli tuhtat. Tako pa tinpo dveh letih (po izteku garancije)povejo strošek popravila blizu petmestna cifre) in se slikaj
Tudi za odpravljanje napak velja enako. Potem pa se tezave rešujejo poceni preko forumov.... Inženirji pa nimajo pojma o rešitvi težav. Očitno so jim v tovarni blokiral uporabo interneta. Tu se spomnim andyjeve težave (po spominu) z volanom recimo.
 
Nazadnje urejeno: