Pravilna uporaba automatskega menjalnika

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.072
113
Klasika je pa kaj? Ker precej teh novih menjalnikov ima "klasiko" tako da snameš dol "karter" (ki je večinoma plastičen BTW), ponavadi pokrov vsebuje tudi filter oz. lovilec umazanije. Torej dobesedno odpreš menjalnik in počakaš da se scuri kar se ima ven. Potem z garnituro za zamenjavo (nov pokrov s "filtrom", vijaki, tesnilo) nazaj zapreš menjalnik in doliješ olje do nivoja (da se olje izravna rabi nekaj časa). Avto visi cel dan na dvigalu, pa (original) garnitura za menjavo te stane precej dinarčkov.

Alternativa so pač metode kjer se olje sesa oz. pod pritiskom prečrpava ven, opere na isti način menjalnik s čistilom in potem doda novo sveže olje.

Klasičnih menjalnikov na čep kjer je filter zunanji pa sploh ni več, čeprav se dobi za določene tipe nadomestne pokrove ki to omogočajo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Nimam pojma kak sistem imam jaz na Audiju, gre za S-tronic (DSG), not pa bi naj šlo 3,5L olja, v suh menjalnik pa 4,5L. Mislim da se tukaj nič ne jemlje dol..?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.072
113
DSG je druga žival, sem mislil da je govora o klasičnem avtomatu. DSGji so vsaj včasih imeli čep na dnu in ločen filter, ker je interval menjave bolj pogost oz. je menjava sploh tovarniško predvidena za razliko od določenih ostalih menjalnikov.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Mislim da niti filtra nima vec ta Stronic.. naj me kdo popravi ki ve kaj vec... in ja, menjava na 60t km ceprav mi je kolega ki je res dober mehanik in ki hodi nonstop v tujino po izobrazevanjih rekel da je menjava na 60tkm larifari, pac posel in da ne bi bilo popolnoma nic narobe ce bi to bilo na 100 ali 150tkm...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Te pa reči temu mehaniku, ki hodi po izobraževanjih naj še kdaj dejansko v delavnici kako olje menja, ne samo na izobraževanju na papirju.
In če bo še vedno trdil, da je 150k km čisto ok naj takoj nese šefu odpoved v dobro strank.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Utisevalec je tisti klasicen internet teoretik, ki googla hitreje od povprecnega cloveka v praksi pa ne loci gedore od francoza.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.072
113
Hvala, sicer ne vem na katero izvjavo se tole nanaša ampak tvoj doprinos v tej temi je pa trenutno -1 oz. ne vidim da bi povedal kaj pametnega!;)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Te pa reči temu mehaniku, ki hodi po izobraževanjih naj še kdaj dejansko v delavnici kako olje menja, ne samo na izobraževanju na papirju.
In če bo še vedno trdil, da je 150k km čisto ok naj takoj nese šefu odpoved v dobro strank.
Ni potrebe po tem da si zajedljiv, fant ima že vrsto let lastno delavnico in je zelo uspešen, prav tako ne poznam bolj pedantnega mehanika. Torej zgolj pogovarjamo se, nič drugega. Jaz bom menjaval dalje na 60 ker mi to ne predstavlja nekega stroška glede na vse skupaj... je pa res rahlo nenavadno da imajo vsi intervale na več kot 100 nekateri celo KAO doživljenjsko, tukaj pa 60? A so notranji deli na DSG-ju papirnati?
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Hvala, sicer ne vem na katero izvjavo se tole nanaša ampak tvoj doprinos v tej temi je pa trenutno -1 oz. ne vidim da bi povedal kaj pametnega!;)
Ce si res toliko pameten, da samo snames karter in en dva tri zamenjas olje avtomatskega menjalnika, bi lahko ze zdavnaj obogatel. 500eur za pol ure dela. :aplauz:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Ni potrebe po tem da si zajedljiv, fant ima že vrsto let lastno delavnico in je zelo uspešen, prav tako ne poznam bolj pedantnega mehanika. Torej zgolj pogovarjamo se, nič drugega. Jaz bom menjaval dalje na 60 ker mi to ne predstavlja nekega stroška glede na vse skupaj... je pa res rahlo nenavadno da imajo vsi intervale na več kot 100 nekateri celo KAO doživljenjsko, tukaj pa 60? A so notranji deli na DSG-ju papirnati?

Ma nisem zajedljiv. Zdaj pa še dodaš, da ne poznaš bolj pedantnega mehanika. Sorry samo da nekdo reče kak je 150k km ok in da je pedantn...
Žal ampak ne me ne prepričaš. Še v navadnem ročnem menjalniku po 150k km vidiš da olje ni več novo, kaj šele avtomatik ali dsg. Ko že zavohaš, da je zažgano še predn priteče.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
luka51 ampak si vseeno dostx zajedljiv...oz vsaj deluješ tko :)

AvtoFun tudi amerosi menjajo olje na 60kmilj (100kkm)max...oz to je pri njih že zanemarjanje avtomatika...se komot prepričaš na BITOG forumu...tudi v to da ma identičen menjalnik tam servisne intervale pri nas je pa "lifefill"
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ma nisem zajedljiv. Zdaj pa še dodaš, da ne poznaš bolj pedantnega mehanika. Sorry samo da nekdo reče kak je 150k km ok in da je pedantn...
Žal ampak ne me ne prepričaš. Še v navadnem ročnem menjalniku po 150k km vidiš da olje ni več novo, kaj šele avtomatik ali dsg. Ko že zavohaš, da je zažgano še predn priteče.

Dajva enkrat rešit to za vselej prav? Jaz sploh ne dvomim v tvoje znanje, najbrž si mehanik drži? No v kolikor si mehanik tudi ne dvomim v znanje tvojega servisa, ljudi s karerimi sodeluješ, verjamem da imaš bogate izkušnje in tako dalje skratka vse najboljše... Tukaj na forumu se zgolj pogovarjamo in v večini ne TRDIMO ampak v glavnem debatiramo in si tudi skoz debato in izkušnje različnih forumašev ustvarjamo neko mnenje. Nikjer jaz nisem trdil da ta mehanik svetuje strankam naj menjajo olje na DSG-ju na 100 ali 150k km. Bila je debata in mi je rekel ko so imeli gori v Nemčiji nekaj šolanj prav glede tega DSG-ja da so jim tam namignili da pa tudi ne bi bilo nobnega problema če bi se olje zamenjalo vsak drug interval (torej na 120.000km). On jih normalno strankam menjuje na 60k km kot je predpisano. Že zgolj z vidika posla bi se sam ustrelil v koleno če bi drugače svetoval. Dejstvo da je pa človek pedanten pa nima popolnoma nobene veze s tem kako razmišlja o določeni stvari. Saj veš kaj pomeni pedanten? Da vsako stvar preveri 3x preden izda ven avtomobil kar je že do določene mere bolezen. Skratka kaj hočem povedat... ne rabiš se vedno počutit ogroženo v kolikor tuje mnenje ni podobno ali identično tvojemu, nihče ne dvomi v tvoje znanje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
luka51 ampak si vseeno dostx zajedljiv...oz vsaj deluješ tko :)

AvtoFun tudi amerosi menjajo olje na 60kmilj (100kkm)max...oz to je pri njih že zanemarjanje avtomatika...se komot prepričaš na BITOG forumu...tudi v to da ma identičen menjalnik tam servisne intervale pri nas je pa "lifefill"

Ja saj, na 60k km ga bom menjaval kot je predpisano in je to to. Edino ko bo tako daleč še morem videt katero metodo bom izbral, tukaj še morem malo povprašat...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ja, pri DSG-ju je menjava od 60-70k, pri veliko klasičnih avtomatov pa se priporoča na od 120-150k, čeprav ti bodo na marsikaterem uradnem servisu rekli, da je olje lifetime in da se ne menja. Je pa tako, da je dejansko za proizvajalca "življenjska doba" doba avta cca. 150k km oz. 2-3 leta. Avto je takrat odslužil in se proda v tretje države, prvi lastnik pa gre po novega. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sandra