Klasika je pa kaj? Ker precej teh novih menjalnikov ima "klasiko" tako da snameš dol "karter" (ki je večinoma plastičen BTW), ponavadi pokrov vsebuje tudi filter oz. lovilec umazanije. Torej dobesedno odpreš menjalnik in počakaš da se scuri kar se ima ven. Potem z garnituro za zamenjavo (nov pokrov s "filtrom", vijaki, tesnilo) nazaj zapreš menjalnik in doliješ olje do nivoja (da se olje izravna rabi nekaj časa). Avto visi cel dan na dvigalu, pa (original) garnitura za menjavo te stane precej dinarčkov.
Alternativa so pač metode kjer se olje sesa oz. pod pritiskom prečrpava ven, opere na isti način menjalnik s čistilom in potem doda novo sveže olje.
Klasičnih menjalnikov na čep kjer je filter zunanji pa sploh ni več, čeprav se dobi za določene tipe nadomestne pokrove ki to omogočajo.
Alternativa so pač metode kjer se olje sesa oz. pod pritiskom prečrpava ven, opere na isti način menjalnik s čistilom in potem doda novo sveže olje.
Klasičnih menjalnikov na čep kjer je filter zunanji pa sploh ni več, čeprav se dobi za določene tipe nadomestne pokrove ki to omogočajo.