Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Jaz bi se kar težko odločil za avtomatski menjalnik, čeprav se mi zelo dopade, da mi ne bi bilo treba menjati prestav (še posebej v kakih kolonah, ko daš iz "ler" v prvo, iz prve v drugo, potem ponovno v prvo....pa stojimo nekaj minut in daš nazaj v "ler" itd...).
Sodelavec ima BMW 3 coupe, star nekje 8 let in avtomatika. Kupil je povsem novega in sedaj ima več kot 250.000 prevoženih. Ravno zadnjič sva nekaj debatirala o temu in povedal je, da je imel do sedaj nekje 5.000 EUR stroškov za popravila menjalnika oziroma vsega, kar je povezano z njim. To so samo izredni servisi, vezani na vso to avtomatiko. Vseeno pa ne odstopa od avtomatika, saj mu ta avtomatika veliko pomeni. Vozilo je redno servisiral na uradnem servisu in vsak servis ga je prišel okoli od 400 - 500 EUR.
Sedaj ne vem, ali on pravilno uporablja avtomatski menjalnik ali ne, ampak me bolj zanima, ali so res stroški tako visoki? Je res več možnosti, da se avtomatski menjalnik prej pokvari kot navadni? Ni mi (in verjetno še marsikomu drugemu) jasno, ali je potrebno menjati olje v avtomatskem menjalniku ali ne? Eni pravijo, da ja; uradni servisi pravijo, da ne, saj je tisto olje, ki je tovarniško - "doživljensko"
Imel sem Peugeot 508 GT z avtomatskim menjalnikom in pri okoli 80.000 km se je začelo pojavljati neko "pokanje", ko sem prestavil iz "P" v "D". Cel avto je dobesedno zaropotal in ker sem se ustrašil, da je nekaj narobe, sem se seveda obrnil na uradni servis kjer so mi zatrjevali in z računalniškimi izpisi dokazovali, da je vse v redu. Zagotavljali so mi, da menjava olja v menjalniku ni predvidena in zato mi ga niso želeli zamenjati. Skratka - zelo nezanesljivo s strani uradnega servisa. Človek/navaden smrtnik/ovca dobi občutek, da nihče se več (še?) ne spozna na avtomatske menjalnike pri nas?!
Točno to je bilo pri meni in rešitev je bila v menjavi olja v menjalniku:
https://www.youtube.com/watch?v=QhsDv_iJxKg
Torej sodeč po temu posnetku,
je potrebno na XY kilometrov zamenjati olje v menjalniku!