Pravilna uporaba automatskega menjalnika

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik krava pravi:
[cenzura] - sem natipkal dolg odgovor, pa je crknil brskalnik
10.gif

Ne grem še enkrat tipkat, sorry.
Enostavno se Start/stop prehitro sproži in veliko je primerov, ko se potem povsem nepotrebno ugasne avto. Saj je o teh težavah ogromno napisanega po spletu.
To je bil eden od razlogov (seveda še nešteto drugih, večina samo zaradi slabosti avtomatika napram ročnemu), zakaj sem komaj po 10 mesecih spet prešaltal na ročnega, čeprav sem pri tem izgubil par tisoč evrov.
Saj sem se potem navadil, da sem v 95% primerih takoj po zagonu pritisnil gumb za izklop S/S, ampak včasih sem pa vseeno pozabil. Je pa bil Alfin TCT in ne VW DSG, saj kar sem bral sta precej podobna in imata enake probleme.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
O tem je toliko zgodb, da
uf-1.gif

Res se zoprno obnaša in sam sem se tudi navadil, da ga takoj izključim (pa sem sicer zagovornik teh sistemov).

Za izklop sem prebiral vse možno in nisem našel, da bi se dalo izključiti programsko. Čeprav kot ITjevec verjamem, da se nekako da.
Potem sem vprašal še znanca, ki dela na VW servisu in mi je tudi potrdil, da se ne da izključiti. Če bo kdo imel kakšen nov namig, naj kar sporoči.

Da se vrnemo na menjalnik - avtomatski menjalnik ima seveda kakšno nerodnost, v splošnem pa je zelo simpatična zadeva in meni je všeč. DSG je sicer nekako podoben ročnemu menjalniku, prestavlja pa zelo hitro.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Za večino VAG modelov se ne da. Kakor koli se to čudno sliši ... sem prebral vse živo, pa menda ne gre. Vprašanje, kje je to zakodirano.
Če bi našel, bi preko VCDSja jaz že zdavnaj nastavil
cool-1.gif

Večina uporabi (že prej omenjene) hardwarske rešitve na stikalu.
A to si mislil, da se ne da izključit? Ker to gre programsko pri več ali manj vseh VAGih.
Memory funkcija je pa drugo.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.196
702
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Za večino VAG modelov se ne da. Kakor koli se to čudno sliši ... sem prebral vse živo, pa menda ne gre. Vprašanje, kje je to zakodirano.
Če bi našel, bi preko VCDSja jaz že zdavnaj nastavil
cool-1.gif

Večina uporabi (že prej omenjene) hardwarske rešitve na stikalu.
A to si mislil, da se ne da izključit? Ker to gre programsko pri več ali manj vseh VAGih.
Memory funkcija je pa drugo.

Ampak pri tem gre potem za popolno izključitev te funkcije ? Se pravi gumb je mrtev, ne moreš ročno vključiti funkcije?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Načeloma bi želel nastaviti tisti čas pritiska na zavori, ki sproži SS. Na nekaj daljšega. Sem ravno prejle spet gledal, ko sem ustavljal po klancu navzdol - moram bolj grdo (agresivno) zavreti, da se avto zagotovo ustavi in hkrati takoj spustiti pedal, da se SS ne vključi. Ta jebeni čas bi rad podaljšal na nekaj sekund, pa bi bilo vse v redu.
Ali pa vsaj, da bi bila privzeta nastavitev na OFF in bi pritisk na gumb naredil ON.
Gre kaj od tega?

No, sedaj sem se že navadil, da pritisnem tipko, kot bi prišel v letalo
cool-1.gif
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik Cash pravi:

*Še en nasvet je ta, da če hočeš kakorkoli premikat ročico, se moraš popolnoma ustaviti.
*Pa olje menjati na 60.000km, čeprav je v knjižici menda predpisano na 120.000. Menjalnik bo klasičen automatik in ne DSG ali Powershift

No, prvi stavek ne drži čisto v popolnosti. Med vožnjo lahko prestaviš iz D v S. In pa v N. Samo, da moraš pri slednjem nato ustavit vozilo (torej je to kot "se da" in ne "delaj tako". Bolje ne.
Druga stvar pa je, da če bi povedal za katero vozilo gre, bi mogoče omenil še nekaj: popravilo elektronike, ki ni prav poceni. Slednje se dogaja pri določenem menjalniku zelo pogosto.

Sicer pa, poleg negativnih zadev je veliko več pozitivnih, zato samo GO 4 IT!
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
No, gre se za čist ta novo facelift Opel Zafiro, 1.4 T bencinar automatic, ki je prišla kaka 2 meseca nazaj ven.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
krava, kater avto imaš?
letnik in oznaka motorja

za vmesnik pa tole:
https://www.kufatec.de/shop/de...rung-start-stop

Da malo obudim. Dva dneva nazaj sem peljal novega tourana 2.0 DSG. Ko normalno pritisneš na zavoro, se ustavi, motor še vedno deluje. Ko pritisneš malo močneje, pa ugasne. Sem preskusil nekajkrat in deluje v nulo. Na alltracku pa crkne še v gibanju
wink-1.gif
. Bom vseeno vprašal na PS, tole je malce čudno, da bi pri golfu tako zapacali vse skupaj...

Pa če sem prav videl, lahko vseeno nastaviš najnižjo in najvišjo temperaturo, pri kateri bo S/S še deloval. Trenutno je na -50 do +50, če nastavim na +20 do +50 bo verjetno v redu. Poleti je zjutraj še pod 20 stopinj in mi pred prvim semaforjem ne bo ugašal. Ga jutri priklopim, da vidim
smile-1.gif
.

Jernej
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
KSZ

Vozim zadnjih 10+ let samo avtomatike(razen zeninih avtov)
Od starih Rangerjev kot delovno zivince do nove 530d ..... + ca. 8 drugih vmes...
Z nobenim problema, nobenega pazil, vse OK...

Je pa res, da so bili vsi redno servisirani ter nobeden nad 200k na cajgerju, realnih seveda!
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.956
-391
113
kzs

mene pa zanima, ce je normalno, da ce dam v P v klancu, avto zleze malo nazaj , dokler ga "zobniki" ne ustavijo... in potem ko hocem dat v D, gre seveda tezko, ker zobniki sponajo....
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Normalno je, da se avto tako obnaša, ni pa pravilen postopek. Pozicija "P" se ne uporablja namesto ročne zavore. Torej najprej zategni ročno, nato pa daj v "P".
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Poglej na netu kak video razstavljanja avtomatskega menjalnika, potem pa se vprašaj če še vedno hočeš celotno težo avta naslanjat na tist mini niplček, ki je v menjalniku zato, da vse skupaj zablokira v položaju P.

Jaz si ne upam.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Je normalno in načeloma se avta v P na klancu ne pušča brez da bi prej zategnil ročno zavoro ker lahko uničiš zaporo na menjalniku (po možnosti se odlomi kljukica ki drži zobnik, pade med zobnike in imaš menjalnik kaput).
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.956
-391
113
no sej, uporabljam rocno, vendar me je zanimalo ce je to normalno, ker na zacetku mi je bilo cudno...