Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Ročna: pri štirih pravih avtomatikih (Chrysler, Audi, BMW, Mercedes) nisem v recimo 10 letih nikoli zategoval ročne pri parkiranju, razen v res močnem klancu. Sem pa v P dal vedno pri pritisnjeni bremzi in delujočem motorju. Se tudi ne spomnim, da bi kadarkoli imel itežave avto vžgat ali dat iz P v R.
Enako. Dvanajst let vozim izključno avtomatike pa sem ročno v tem času morda zategnil 10x. Na malih klančkih in kuceljčkih res ni potrebe po ročni zavori. Je pa res da ni priporočljivo puščati samo v P na bolj strmih klancih ravno zato, ker lahko poškoduješ tisti štift.
Nasvet, kadar pustiš vozilo na malem klančku in čutiš kako se je vozilo naslonilo na štift potem pred prestavljanjem iz P v D nekajkrat stisneš na zavoro in se spet čisto lepo prestavi. Če pa mora nekdo redno puščati vozilo na bolj strmem klancu pa vsekakor priporočam uporabo ročne zavore.
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
ko stojiš pri rdeči luči seveda samo držiš bremzo in niti slučajno ne prestavljaš v N
Sem slišal to. Ko sem imel avtomatika, sem vseeno dajal v N, ker je bilo moteče na polno tiščati bremzo na vsakem semaforju.
Ni mi pa jasno, kakšna škoda se dela, če imaš avto v mirovanju v N.
Kaj je potem fora imeti avtomatika, če stalno nekaj prestavljaš?? Prestavljanje v N ali celo v P na semaforju in gužvi je prav bebavo. Ravno to, da ne prestavljaš je bistvo avtomatika in zato ti zelo olajša mestno vožnjo. Zakaj si ti moral močno tiščati zavoro mi pa sploh ni jasno? Na vseh avtomatikih, ki jih imam ali sem jih vozil nogo samo rahlo "odložim" na zavoro in avto stoji. Ni prav nobenega napora in je to desetkrat lažje in udobneje, kot prestavljati v N in tisočkrat lažje ter udobneje, kot pri ročnem stisniti sklopko in prestavljati.
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Saj ni potrebno na polno tiščat bremzo. Do sedaj sem vozil 3 automatike in na semaforjih zelo nežno tiščal bremzo, skoraj nič. Da stojiš na miru in imaš v "N" ni čisto nič narobe, saj je to isto, kot fola. Bolj me skrbi, kot sem slišal naokoli, da če imaš v "D" in na semaforjih držiš bremzo, se "lamele" nucajo al ne vem točno, kako je narejen automatik, ne se smejat
Mah, pusti lamele, jih itak ni. Ima pa Torque konverter, ki je tako narejen da zagotovo zdrži ta hec.
Najbolj pomebno pa je itak vzdrževanje, pozanimati se točno na koliko časa se menja olje in FILTER, točno vedeti katero olje priporoča proizvajalec ter občasno tudi preverit nivo olja, to se počne
pri ogretem motorju in menjalniku ter prižganim motorjem . To je v glavnem to pa bo menjalnik zagotovo zelo dolgo zdržal.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Še en dodatek: fajn je, da med preklopom iz D v R ali obratno preklopiš nežno oz. za četrt sekunde počakaš na N. Ne pa da zadevo ''suneš'' direkt.
Hm, Lahko razložiš zakaj? Prvič slišim in nikoli nisem počel kaj takega jaz prav z veseljem prestavljam direkt in hitro.