Pravilna uporaba automatskega menjalnika

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Citat:
Uporabnik krava pravi:
DSG res nima pretvornika navora. Je pa tako, da ima večina Autohold - ko pritisneš na zavoro in se avto ustavi, ga drži na mestu. Takrat lahko mirno spustiš pedal za zavoro, čeprav je ročica v D. Torej pripelješ, ustaviš in spustiš zavoro - avto stoji do pritiska na pedal za plin.

Ampak svetijo pa zavorne luči. Stvar se obaša enako kot da držiš pedal zavore (se pa prižge zelena lučka in ti da znak, da lahko spustiš pedal). To vključim le po potrebi, redno pa izklapljam start/stop, ki je pri novem golfu nadležen še in še
wink-1.gif
.

Jernej
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Pri meni ne svetijo luči. Sem tudi sam pomislil na to, pa še nekaj debat sem bral na forumih in sem ravno prejšnji teden gledal v zarošeno
rolleyes-1.gif
steklo. Se je lepo videlo, da ugasni zavorne luči.
Mogoče je pri drugih verzijah drugače, ker vem, da nekatere ljudi to res moti (mene sicer še meglenke pred menoj ne motijo kaj posebej).
Kar pa zadeva start/stop, sem pisal že kmalu po tem, ko sem avto kupil na svojem forumu. To je pri DSG slabo na kvadrat, se strinjam. Sedaj sem se navadil, da ga praktično vedno izključim, čeprav sem sam kar zagovornik podobnih stvari. Ampak je v kombinaciji z DSG tako slabo rešeno, da je joj. Če bi v VW prebrali kaj pišejo njihovi uporabniki, bi se zamislili nad rešitvijo.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Super. No, jaz bom imel klasicnega. Se to bom vprasal. A je mozno preprogramirat menjalnik, da ti pri nizjih obratih vrze v visjo prestavo?
Daš ga na sport.
smile-1.gif
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Pri meni ne svetijo luči. Sem tudi sam pomislil na to, pa še nekaj debat sem bral na forumih in sem ravno prejšnji teden gledal v zarošeno
rolleyes-1.gif
steklo. Se je lepo videlo, da ugasni zavorne luči.
Mogoče je pri drugih verzijah drugače, ker vem, da nekatere ljudi to res moti (mene sicer še meglenke pred menoj ne motijo kaj posebej).
Kar pa zadeva start/stop, sem pisal že kmalu po tem, ko sem avto kupil na svojem forumu. To je pri DSG slabo na kvadrat, se strinjam. Sedaj sem se navadil, da ga praktično vedno izključim, čeprav sem sam kar zagovornik podobnih stvari. Ampak je v kombinaciji z DSG tako slabo rešeno, da je joj. Če bi v VW prebrali kaj pišejo njihovi uporabniki, bi se zamislili nad rešitvijo.

Kaj pa je problem pri kombinaciji start&stop in DSG?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Ugasne motor v križišču, ugasne motor, ko prestavljaš iz D v R in še kakšna cvetka. Zadevo se sicer da regulirat s silo pritiska na zavoro, a do sedaj na dveh avtomobilih točka ni bila ustrezno nastavljena in je start stop še vedno izključil motor.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ugasne motor v križišču, ugasne motor, ko prestavljaš iz D v R in še kakšna cvetka. Zadevo se sicer da regulirat s silo pritiska na zavoro, a do sedaj na dveh avtomobilih točka ni bila ustrezno nastavljena in je start stop še vedno izključil motor.

In to je recimo na golfih 7
wink-1.gif
. Sam vsake toliko časa testiram, če ga uspem prelisičiti, pa ugasne prej, preden se avto sploh ustavi in se ga z zavoro zagotovo ne da nahecati. Afaik je pa težava preprogramiranja v tem, da potem sploh nimaš start/stop, kar pa občasno vseeno pride prav.

Jernej
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

@sixpower: ne da se mi razlagat zakaj, ampak če nisi ravno hlod lepo čutiš, kako ob nežni prestavi iz D v R skoraj ne čutiš, da prestavi. Če pa ''rukneš na polno'' pa cel avto zaniha. Kaj misliš, da to naredi zato, ker mu je všeč?

Ja, čutim, da včasih ob prestavljanju rahlo zaniha, včasih malo bolj drugič manj in spet tretjič ni nič čutit. To je vse čisto normalno in res še nikjer nisem zasledil, da bi kdorkoli od proizvajalcev, mehanikov ali uporabnikov kdaj priporočal to rahlo pretikanje, ki ga omenjaš.
Pri avtomobilu, ki ga imam najdlje, že dvanajst let vsak dan, večkrat na dan ob prestavljanju avto zaniha in samo ob mojih 150.000km prevoženih z njim, menjalnik še vedno deluje tako, kot mora.

Citat:
Uporabnik Denis pravi:

Čakaj, ali nov avtomatik zaniha pri prestavljanju? Ker sem že zaradi tega nekaj avtov izpustil iz rok na ogledih. Menda velja pravilo, da ko prestaviš, NE SME bit niti malo sunka, niti ne smejo obrati zanihat, potem je menjalnik še dober.

Kako naj bi bilo pri novih avtomobilih, ne vem. Pri starejših je pa odvisno, nekateri malo bolj zanihajo, nekateri zelo malo ali nič. Naprimer pri mojih treh avtomobilih je pri enem to nihanje malo bolj izrazito, pri drugih dveh manj, pri enem pa celo skoraj nikoli ni nič čutit.
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
KSZ
Eni bodo res doktorirali...
Podobno kot six tudi sam vozim skoraj izkljucno avtomatike (zena vmes hebla)
Nikoli kompliciral, nikoli problemov, nikoli stroskov...
Das v D pa vozis... ko parkiras pa P pa adijo.

Je pa res, da nikoli ni blo DSG-ja od fauveja;)
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
759
113
Najprej napiši kak avto, kak menjalnik, ker razlike so enormne v tehniki in obnašanju menjalnika.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Reciva takole: pride nekdo za tabo in te rahlo poboža po glavi (kaka mladenka recimo
srce-1.gif

Sedaj bom pa raje nehal, ker bo sicer zadeva kmalu šla v stanje ''vmesnega plina''.
evil.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Če nimaš ravno izjeme (kot sta bili tisti dve), potem se ga da z zavoro regulirat. Če se počasi ustavljaš in na koncu že popuščaš zavoro se motor ne bo izključil.

Glede start/stop-a ti je potem na Golfu 7 edina varijanta dodatno elektronsko vezje, ki simulira memory funkcijo. Cena se mi zdi cca. 80 EUR + vgradnja. Recimo pri Audijih (nad A3 - druga platforma) pa je možno samo programsko nastavit memory funkcijo. In pri BMW-jih tudi.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran


Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Reciva takole: pride nekdo za tabo in te rahlo poboža po glavi (kaka mladenka recimo
srce-1.gif

Sedaj bom pa raje nehal, ker bo sicer zadeva kmalu šla v stanje ''vmesnega plina''.
evil.gif

V glavnem, bistvo je, da moj način prestavljanja ni napačen in je popolnoma neškodljiv za menjalnik. Poleg tega pri meni kljub temu, da se čuti prestavljanje je to še vedno bolj rahlo in nežno, ki niti najmanj ne moti. Ne vem pa kaj ti voziš, da prestavljanje občutiš, kot udarec z desko po glavi?
sprasujem se.gif


V stanje vmesnega plina si pa že zašel s svojim nasvetom, "vmesnega prestavljanja"
evil.gif
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Kaj pa je problem pri kombinaciji start&stop in DSG?

[cenzura] - sem natipkal dolg odgovor, pa je crknil brskalnik
10.gif

Ne grem še enkrat tipkat, sorry.
Enostavno se Start/stop prehitro sproži in veliko je primerov, ko se potem povsem nepotrebno ugasne avto. Saj je o teh težavah ogromno napisanega po spletu.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Za večino VAG modelov se ne da. Kakor koli se to čudno sliši ... sem prebral vse živo, pa menda ne gre. Vprašanje, kje je to zakodirano.
Če bi našel, bi preko VCDSja jaz že zdavnaj nastavil
cool-1.gif

Večina uporabi (že prej omenjene) hardwarske rešitve na stikalu.
 
Nazadnje urejeno: