Počelo je

I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:

Ampak neeeeeeee, tukaj na Alterju imamo le zgledne motoriste, ki jih grdi grdi avtomobilisti nalašč izrivajo s ceste (prekleti sadisti), pa jim pot zapirajo (čeprav motorist seveda vozi 50 km/h, ima živo pisan kombnizon, dolge luči, rotacijske luči in prižgano gasilsko sireno), čudno, da še ne trdijo, da na njih streljajo z avtomatskim orožjem iz zasede!

Za sebe lahko rečem, da vozim po predpisih, v naselju največ 50, izven največ 90 (v Avstriji 100, vendar mi 90 kar paše), na avtobahnu ne vozim konstantno nikoli preko 120. Vozim s kratkimi lučmi, kombinezon pa je opazen, prav tako čelada in sam motor. Prav tako ne "brenčim", ker imam nameščeno vse original.

Izogibam se ultra prometnim cestam pri nas.
Tu pa tam se zgodi tudi kakšna kršitev, največkrat je to "pole position", ko čakaš v križišču.

Sicer pa če voziš na tak način hitro ugotoviš, da si prepočasen, hitro se ti kdo zalepi na tablico in te želi na vsak način prehiteti. Seveda mu dam znak na primernem mestu, torej se umaknem, kar pravtako redko vidim pri motoristih in avtomobilistih.

Vožnja po predpisih ima za posledico, da ti tudi večkrat izsilijo prednost, po drugi strani pa se prej ustaviš in se izogneš trku. Že večkrat so mi vzeli prednost, čeprav so me videli, vendar so se napačno odločili, da lahko hitro speljejo.

Brezveze trobit in se jezit, ker nič ne dosežeš.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Kakšno posploševanje? Na eni strani imaš pijanega voznika, na drugi strani pa prehitrega motorista. Krivda avtomatsko pripade pijanemu šoferju, kar je tudi pravilno. Tukaj ni kaj za debatirat. Edino to, da če bi motorist vozil 90 km/h bi se izognil nesreči...

Vidim, da sva iz istega kraja.

Tam kjer se je zgodila nesreča, je omejitev 50. To je za viaduktom čez dravo pri gasilskem domu. Ne vem od kod ti podatek, da je bil motorist prehiter.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
bil je zraven tako kot 99% zagovornikov ene ali druge "strani" kar je najbolj bizarno v celi temi
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
...ksz

Take snickers.....ker lačen si ful drugačen
wink-1.gif


Mater ste sitni s tem nabijanjem kdo je kriv al kdo ni..........
bonk.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
...ksz

Take snickers.....ker lačen si ful drugačen
wink-1.gif


Mater ste sitni s tem nabijanjem kdo je kriv al kdo ni..........
bonk.gif

467716-post_slo.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.293
822
113
Zavorna pot...
Rezultati:
Suha podlaga
BMW K1200S (40km/h - 5,34m, 60km/h - 13,00m, 80km/h - 20,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 5,90m, 60km/h - 14,45m, 80km/h - 22,28m)
BMW 320d (40km/h - 3,50m, 60km/h - 8,90m, 80km/h - 16,40m)

Mokra podlaga
BMW K1200S (40km/h - 6,40m, 60km/h - 15,45m, 80km/h - 30,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 6,60m, 60km/h - 15,00m, 80km/h - 32,90m)
BMW 320d (40km/h - 7,41m, 60km/h - 13,95m, 80km/h - 29,10m)

lp
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
opa, motoristi bi torej morali vozit v suhem vsaj 10 km/h manj kot avtomobilisti...
zelo zanimiv podatek
wink-1.gif
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.235
1
38
No ja, fizika ti vrjetno ni najbolj ležala. Pot ustavljanja je za 10km/h razlike precej drugačna, ker tukaj je podatek o zavorni poti. Plus tega da motorist ima po mojem mnenju precej krajši reakcijski čas, ker mi imamo levo roko že pripravljeno na zaviranje, medtem ko avtomobilist še prestavlja nogo iz gasa na bremzo. Pri 40 km/h gre levji delež poti ustavljanja ravno na reakcijski čas in ne na zavorno pot.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Danes sem se malo zapeljal, krajša relacija Maribor-Lenart-Ptuj-Maribor.

Noro.

Že po par km vožnje v koloni za dvema avtomobiloma, po Šentiljski (50km/h), me je želel kot moped obvoziti Q7. Sem mu moral z gesto pokazati če je nor, se je umiril in mirno vozil za mano.

Proti Lenartu sta se dva komada vključevala na glavno cesto brez smerokaza in nekaj lezla, da ne veš kaj pričakovati.

V Ptuju, seveda omejitev 50, pripelje zadaj ženska srednjih let, dolge luči očitno vklopljene od doma, vozi čudno linijo že skozi križiša, čet Ptujski most me pospravi čez dvojno duplo črto brez smerokaza
smile-1.gif
Kasneje seveda spet dohitim po omejitvi in že na mobitelu.

Skozi naselja proti Mariboru, kjer je 50, če voziš 60 delaš kolono, avtomobilisti so živčni, a prehitevat ne upajo.

Finale na Ptujski v Mb, kjer je cesta očitno poligon za testiranje bmw motociklov (f800). Idelano ja, malo slaloma med avtomobili, da ga še pred nakupom stolčeš
smile-1.gif


Skratka, če imaš možnost Ateist, da se enkrat zapelji z motorjem in vozi po predpisih, boš na 50km razgibanih cest doživel marsikaj za v knjigo napisat.

p.s.
V Zlatoličju, kjer sem postal pri gostilni, je pa priletel SS šofer, ki je čez polno črto v naselju pospravil dva avtomobila.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Si kdaj pomislil, da bi se prilagodil prometu okoli sebe?

Ne vem, kako ti uspe na vsaki furi imet probleme. Jaz naredim na leto okoli 10.000km na motorju, ne vozim po omejitvah (razen naselje 55-60), divjam pa tudi ne (120 na 90/100 omejitev) in sem imel samo enkrat krizo, voznik pred mano je začel prehitevat, ko sem bil vzporedno z njim.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Glede prvega dogodka mi ni jasno kako se naj prilagodiš vožnji v koloni
smile-1.gif
Itak ga "zapreš" da ne sili.

So dogodki, ko se ne moreš prilagoditi.

Drugače pa to nisi bili problemi, ampak opažanja kako drugi vozijo.

Ne mi rečt, da tega ti ne opaziš na vsaki furi (kako vozijo drugi).

p.s.
Zaenkrat še nisem imel resnih problemov, sploh pa ne takšnih kot jih ti opisuješ, ker to pa bi bil že velik problem
smile-1.gif

Škoda, da nimam kamere kakor eden izmed uporabnikov, bi lahko marsikaj pokazal.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Seveda opazim bedarije drugih voznikov, ampak to je pač stvar, ki jo vzamem v zakup, ko se vozim po cesti in se ne živciram. Izsilil mi še ni kdo prednosti, tudi prehiteval me še ni noben avto. Najpogosteje se dogaja, da je med prehitevanjem ranjen ego in stopijo na gas in potem zasledujejo.

Glede prilagajanja sem imel v mislih, ko je okoli tebe vozijo 100 izven naselja, ti pa striktno 90.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Mislim, da ta tvoj nasvet ni najboljši, da bi moral zaradi drugih (enega divjaka) kršiti predpise in voziti prehitro ter se s tem še bolj ogrožati.

Daš mu znak in nakažeš, da ga boš spustil in zadeva se zelo lepo uredi. Večina registrira.

To so posamezniki, ti pa imaš verjetno v mislih, da bi naredil kolono, takrat pa se je verjetno bolje ustaviti če ne gre. Take situacije pa ni bilo
smile-1.gif


p.s.
Zanimivo pa je, da v Avstriji ne vidiš toliko "zanimivih" pojavov. To kar vidiš pri nas iz kateregakoli vozila, je katastrofa.

Še enega sem pozabil od danes
smile-1.gif
Iz Ptujske na Titovo, zeleni Berlingo, mobitel na uhi, čista rdeča, gremo skozi.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.258
338
83
kzs:
Mene pa zanima na splošno (ne samo pri motorjih) kaj menite o dandanašnjih omejitvah. Če se mene vpraša smo se v zadnjih dvajsetih letih krepko izboljšali po statistiki na število vozil.
Bolj na pamet, pa vendar: 20 let nazaj smo imeli tako na oko vsaj 10x manj vozil v prometu, pa omejitev v naselju 60, da o Tigar gumah ne govorim, ABS, ESP in ostala navlaka pa so bili takrat še na risalnih deskah.
Danes se vozimo v mašinah z ogromno elektronike pri zaviranju, gume so neprimerno boljše, zavorna pot za faktor 2 krajša pri isti hitrosti, vozil je v prometu 10x več, omejitev imamo pa v naselju 50 na uro; da ne govorim o tem da je število smrtnih žrtev praktično enako kot 20 let nazaj. Če se mene vpraša se je prometna varnost na oko statistično izboljšala vsaj za 5-kratnik glede na 20 let nazaj, torej je bila vožnja 20 let nazaj 5-krat nevarnejša kot danes.
Glede na navedeno mislim, da so nekatere omejitve naravnost smešne:
1. tale območja umirjenega prometa 30 na uro so postavljena na karneki, samo za kasirat (mirno povsod 40)
2. omejitev v naseljih bi bila mirno 60
3. avtocesta splošna omejitev 150 če se mene vpraša.
Stavim da bi statistika če bi dvignili omejitve na zapisane ostala praktično ista. Kaj menite?
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
Citat:
Uporabnik KarEn pravi:
kzs:
Mene pa zanima na splošno (ne samo pri motorjih) kaj menite o dandanašnjih omejitvah. Če se mene vpraša smo se v zadnjih dvajsetih letih krepko izboljšali po statistiki na število vozil.
Bolj na pamet, pa vendar: 20 let nazaj smo imeli tako na oko vsaj 10x manj vozil v prometu, pa omejitev v naselju 60, da o Tigar gumah ne govorim, ABS, ESP in ostala navlaka pa so bili takrat še na risalnih deskah.
Danes se vozimo v mašinah z ogromno elektronike pri zaviranju, gume so neprimerno boljše, zavorna pot za faktor 2 krajša pri isti hitrosti, vozil je v prometu 10x več, omejitev imamo pa v naselju 50 na uro; da ne govorim o tem da je število smrtnih žrtev praktično enako kot 20 let nazaj. Če se mene vpraša se je prometna varnost na oko statistično izboljšala vsaj za 5-kratnik glede na 20 let nazaj, torej je bila vožnja 20 let nazaj 5-krat nevarnejša kot danes.
Glede na navedeno mislim, da so nekatere omejitve naravnost smešne:
1. tale območja umirjenega prometa 30 na uro so postavljena na karneki, samo za kasirat (mirno povsod 40)
2. omejitev v naseljih bi bila mirno 60
3. avtocesta splošna omejitev 150 če se mene vpraša.
Stavim da bi statistika če bi dvignili omejitve na zapisane ostala praktično ista. Kaj menite?

napisano sicer drži, vendar žal ljudje nismo napredovali v glavah, tako kot so avtomobili s tehniko... omejitve naj kar ostanejo!

če dvigneš zakonsko omejitev, nekateri avtomatsko dvignejo svojo omejitev, ki je "kao še vedno varnih do 20km/h več od predpisane"
torej imaš konkreten dvig hitrosti tudi na avtocestah... 150 km/h ni mačji kašelj, pa čeprav je avtocesta!
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.258
338
83
Če si kdaj vozil po Nemčiji po avtocesti potem veš da je 150 mačji kašelj. Štiripasovnica, na skrajni desni se vozijo 80-90, na skrajni levi praktično ni zgornje limite. Pa bi težko rekel da se folk bolj ubija zaradi tega. Po mojem nihče ne bi dvigoval omejitev v glavi zaradi "prekrška par km višje". Ni logike.
Aja, pa še nekaj: se peljem po ZDA po AC, piše minimum 50mph, pa minimum 70mph. Pa kamioni vozijo enako hitro kot avtomobili praktično, ne pa tako kot pri nas - v bistvu imamo min. hitrost 30mph na AC.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Mah. na avtocesti se v konici peljemo 100, tm tm. Medtem pa ko ni guzve....nekateri niso sposobni hitreje, al pa sparajo. Za oboje obstaja vlak, bus, taxi, pa jih ne razumem, zakaj se tega ne posluzujejo....ksno kazen bi jim naklestil, pa bi se hitr spokal.
evil.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.258
338
83
Saj še vedno velja da je maksimum dovoljen - lahko pa pelješ manj - pač prilagodiš hitrost razmeram (dež, prometna konica ipd.).
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Srečam veliko motoristov. Večinoma so v kolonah. Vožnje normalne. Zame je vse normlano, če prehiti kolono in potem ne cjazi, me prehiti kljub moji vožnji 90-100 in gre normalno naprej svojo pot in ne ožema do konca ko bedak, itd..... V soboto recimo mi je sral en makaronar po Črnem Kalu s 60km/h. Smo ga dohitel čist na vrhu. In kaj je naredil X. Ja spet je šel prek vseh zakonov, ogrožal celoten Črni kal vključno z vsemi, ki so se v tistem trenutku pripeljali mimo po AC, ter ga prehitel čez dve polni črti. Posnetka ne bo, da ne fašem kakšnega Mahoney-a na vrata.
grin1.gif


Ampak kar nekaj procentov je tudi takih. Še največkrat, če nekdo tako pospešuje nima ravno vrhunske top opreme. Kakšne kavbojke pa neko jakno čez, toj to. Moja hitrost nekje 80km/h. Dal sem gor za primerjavo in povedal moja opažanja. Zameril se mi ni, zaradi mene, če gre drugič nag na motor.

Sicer pa vsa pohvala tistim motoristom, kateri so začeli nositi svetleči jopič, kateri res seka v oči, ko pripelješ mimo.
zmaga.gif
Eni majo še čelade take. Res super, ste vidni na kilometre.