Citat:
Obstajajo določena pravila, kako morajo voziti motoristi v skupini. "Prvi mora biti zelo dober vodja – ne nujno dober motorist, dobro mora razmišljati. Zadnji mora biti dober motorist, zato da lovi ritem, v sredini pa so slabši vozniki. Postavljeni morajo biti v cik cak, med seboj morajo imeti varnostno razdaljo, kot je predpisano – recimo sekunda, še raje dve med dvema motorjema in tako se mora igra popolnoma iziti," je pojasnil Gustinčič.
Razmere na cestah po njegovem mnenju niso tako pomembne. "Pesek ali ne, mokro cestišče ali ne, treba je biti pozoren in vožnjo prilagoditi razmeram. Povsod se da peljati, če imaš pospravljeno glavo." Je pa pomembno, da se motoristi pripravijo na novo sezono. Statistike kažejo, da so v nesrečah pogosteje udeleženi motoristi v svojih 40, 50 ali 60 letih. "To so načeloma 'pospravljeni' ljudje. Mislijo, da znajo voziti motor. Včasih je en gib zapestja odprl 60 konjskih moči, danes jih odpre 150 ali 200. Kako motor ustavlja, kako pospešuje, kaj pomeni imeti hitrost 100 km/h in se ustaviti, če se spredaj pojavi kombi … vse to moraš preizkusiti. Če to nekdo stori prvič, mu ne bo uspelo, in toplo svetujem vsem, naj gredo na tečaj. Tam bodo ugotovili, da trikrat, štirikrat ali petkrat ponovijo, pa se še vedno ne izide, torej bi v življenju trčil vsaj petkrat, in ko človek to spozna, takoj začne drugače voziti."
Po Gustinčičevih besedah ljudje pogosto zamenjajo vožnjo motorja na dirkališču in na cesti. "Na dirkališču vsi peljejo v isto smer, lahko pelješ na kontakt, ker so ljudje nekako istega znanja, na cesti pa veljajo prometni predpisi," je zaključil.