Počelo je

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.021
396
83
tam ko se terc po tori rola
V soboto se vračamo s fure, dva motorja. Lepo tekoče kruzamo 70 (toliko je pač bila omejitev), nakar zadaj prileti bizgec na sportaku. Preko cele kolone, spredaj pa en avto normalno zavija levo. Sem samo gledal, kdaj bo počilo, pa se mu je izšlo po desni prehiteti... To, da je bila neprekinjena črta, verjetno nima pomena... Poba, če bereš, srečo si imel. Relacija Mislinja-SG, pri Telačniku je bilo.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.293
822
113
pa to sploh ni najhujš, da je tko pelov. Najhujše je to, da on sedaj misli,da je ful hud in da zna noro dobr pelat, ker je kao obvozil in se za las izognil. Ampak hitri prijatelj, Matilda te bo že ujela.

LP, A
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
pa to sploh ni najhujš, da je tko pelov. Najhujše je to, da on sedaj misli,da je ful hud in da zna noro dobr pelat, ker je kao obvozil in se za las izognil. Ampak hitri prijatelj, Matilda te bo že ujela.

LP, A

Matilda nas ujame tako ali drugače. Ene doma pred TV ko berejo txt ali sedijo pred računalnikom in zlivajo žolč prek tipkovnice na ta forum druge pa na motorju ali v avtu tretje pa...
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.293
822
113
ma ni glih res. statistično gledano je vožnja motorja bolj nevarna od vrtnarjenja, branje ttx, sedenja pred računalniko,.... jst nimam nč proti motoristom in tud sam sem mel "motor", ko sm bil mulček. ampak sedaj pač nekako bolj cenim svoje cele kosti in življenje, kot pa da bi si kupil kroso al pa cestni motor, ker točno vem kakšen sem (bil) po naravi in bi ga prevečkrat rad stisnu al pa naredu mal daljši skok. s tem ko to nimam, eliminiram verjetnost, da se mi to zgodi. že ko sm z avtom na AC ga rad pohodim do blokad in dobr da je že pr 230, ker drgač bi šu pa pač 300.

in nazaj na temo: model misli, da je hud in da zna vozit. sej mu je ratal, pa še mogoče desetkrat , stokrat mu bo, ampak statistično gledano so taki manevri smrt/poškodba.

lp
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
ma ni glih res. statistično gledano je vožnja motorja bolj nevarna od vrtnarjenja, branje ttx, sedenja pred računalniko,.... jst nimam nč proti motoristom in tud sam sem mel "motor", ko sm bil mulček. ampak sedaj pač nekako bolj cenim svoje cele kosti in življenje, kot pa da bi si kupil kroso al pa cestni motor, ker točno vem kakšen sem (bil) po naravi in bi ga prevečkrat rad stisnu al pa naredu mal daljši skok. s tem ko to nimam, eliminiram verjetnost, da se mi to zgodi. že ko sm z avtom na AC ga rad pohodim do blokad in dobr da je že pr 230, ker drgač bi šu pa pač 300.

in nazaj na temo: model misli, da je hud in da zna vozit. sej mu je ratal, pa še mogoče desetkrat , stokrat mu bo, ampak statistično gledano so taki manevri smrt/poškodba.

lp

ma bo kar res.
wink-1.gif


koliko jih letno umre zaradi infarkta, možganske...
pa nihče ne peezdi čez premastno hrano, alkohol...
grims-1.gif


kot mulc si imel frčota in ne motor
wink-1.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.293
822
113
sej zato sm pa dal v narekovaje, ker BT mašina pač ni glih motor, ampak bolj prevozno sredstvo. in verjemi, divjak tud ni zame motorist, ampak morilec in kot takega, ga je treba obravnavat.

statistika:
Leta 2008 je v nesrečah umrlo več kot 6800 motoristov. Motoristi predstavljajo samo 2 % prometnih udeležencev, a kar 17 % smrtnih žrtev nesreč. Vsaka tretja žrtev med motoristi je mlajša od 25 let, pri motoristih srednjih let so nesreče pogostejše kot pri avtomobilistih enake starosti. (http://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/vehicles/motorcyclists-mopdeds/index_sl.htm)

se pa stanje pri nas izboljšuje: Raziskava, ki zajema podatke voznikov motornih koles za obdobje od leta 2001 do 2009 je pokazala, da je število umrlih motoristov v prometnih nesrečah od leta 2001 do 2007 nihalo. Od leta 2007 (39 mrtvih motoristov) pa se je število zmanjšlo. V letu 2008 je umrlo 38 motoristov, leta 2009 pa 28 voznikov motornih koles. V letu 2010 je do 16. 12. 2010 umrlo 17 voznikov motornih koles. (http://www.voznja.si/article/22/tevilo-umrlih-motoristov-2010)

ampak težje poškodovanih je pa več: Asist. dr. Anže Kristan, dr. med., vodja Urgentnih travmatoloških ambulant Kirurške klinike UKCL je ob tem dejal: »V letošnjem letu smo obravnavali 1522 poškodovancev v prometnih nesrečah, od tega 72 poškodovanih motoristov, kar znaša 65 odstotkov več v primerjavi z lanskim prvim tromesečjem. Ta trend nesreč je zaskrbljujoč, saj največ poškodb beležimo v mesecih maj, junij, julij. Najhujše poškodbe so ravno pri motoristih, saj imajo hudo poškodovanih več organskih sistemov. Nekatere poškodbe so življenjsko ogrožujoče ter običajno puščajo težko ozdravljive posledice.« (http://med.over.net/i26890/)

"pa nihče ne peezdi čez premastno hrano, alkohol..." Vsi pizzdijo čez mastno hrano, alkohol,... jst ne vem kje ti živiš, se pa vidi, da prov brihten ravno nisi, za razliko od ostalih tvojih stanovskih kolegov.

lp
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Pri statistiki si pozabil eno stvar. Od leta 2001 pa do danes se je število registriranih motociklov močno povečalo, tako da se situacija izboljšuje.
Nekaj so k temu prispevali motoristi sami, nekaj avtomobilisti (verjetno so vlogo pri tem igrale akcije, ki opozarjajo na motoriste), nekaj delavnice varne vožnje za motoriste. Žal se na takšnih delavnicah pojavljajo tisti "normalni" motoristi, ki se zavedajo ranljivosti, medtem ko se jih "dirkači" izogibajo, saj se na takšnih poligonih zaradi svojih lastnosti športni motocikli ne obnesejo prav dobro (preizkusil na lastnem primeru) in se junaki kaj hitro osmešijo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Drži, konec leta 2010 je bilo pri nas okoli 50.000 registriranih motornih koles.
K
onec leta 2007 recimo 34.000 itd.

Konec leta 2005 pa recimo le 11.400.

V petih letih skoraj 5x povečanje, mi pa smo uspeli pri tem trendu celo znižati smrtne žrtve.

Leta 2001 je bilo 36. mrtvih motoristov, leta 2009 je bilo 17 smrtnih žrtev.

Vidim, da veliko pozornosti posvečaš delavnicam varne vožnje, za katere pa je moje mnenje, da so sicer koristne (vaje iz zaviranja, pa mogoče izogibanje kakšne ovire), vendar nezgod ne bodo zmanjšale, saj večina nezgod nima veze s tehniko vožnje, ampak z objestnostjo pa tudi napakami drugih udeležencev.

Po drugi strani pa imamo problem pri proizvajalcih motorjev, ki delajo prezmogljive motorje za povprečne uporabnike. No, k sreči je na voljo že veliko pomagal, od absa, traction control ipd. kar pripomore k večji varnosti.

Povsem posebna zgodba pa so vozniki SS motorjev, ker tu pa ne vidim nobene logike, da nabaviš kaj takega, ki je že v štartu namenjeno za dirkanje. Za to pa naše ceste niso.

http://www.fu.uni-lj.si/diplome/pdfs/diplomska/susniknina.pdf
Mogoče če se tale diplomska malo preleti.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.429
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:

Leta 2001 je bilo 36. mrtvih motoristov, leta 2009 je bilo 17 smrtnih žrtev.

Kaj pa statistika kriplov? Koliko je bilo hujše poškodovanih?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Tu je nekaj.

----
Ko primerjamo podatke voznikov enoslednih motornih vozil smo ugotovili, da se je v letu
2010 v primerjavi z letom 2009 zmanjšalo število prometnih nesreč z udeleþbo voznikov
enoslednih motornih vozil za 10% (tabela 1). V prometnih nesrečah je leta 2010 umrlo 23
(31) voznikov enoslednih motornih vozil. Med umrlimi je bilo 17 voznikov motornih koles (28)
in 6 voznikov koles z motorjem (3). V prometnih nesrečah se je hudo telesno poškodovalo
211(246) voznikov, lahko telesno poškodovanih pa je bilo 679 (874) voznikov enoslednih
motornih vozil
---
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.293
822
113
mogoče je bil pa slabši vreme in posledično tud manj motorjev na cesti.

lp
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
sej zato sm pa dal v narekovaje, ker BT mašina pač ni glih motor, ampak bolj prevozno sredstvo. in verjemi, divjak tud ni zame motorist, ampak morilec in kot takega, ga je treba obravnavat.

statistika:
Leta 2008 je v nesrečah umrlo več kot 6800 motoristov. Motoristi predstavljajo samo 2 % prometnih udeležencev, a kar 17 % smrtnih žrtev nesreč. Vsaka tretja žrtev med motoristi je mlajša od 25 let, pri motoristih srednjih let so nesreče pogostejše kot pri avtomobilistih enake starosti. (http://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/vehicles/motorcyclists-mopdeds/index_sl.htm)

se pa stanje pri nas izboljšuje: Raziskava, ki zajema podatke voznikov motornih koles za obdobje od leta 2001 do 2009 je pokazala, da je število umrlih motoristov v prometnih nesrečah od leta 2001 do 2007 nihalo. Od leta 2007 (39 mrtvih motoristov) pa se je število zmanjšlo. V letu 2008 je umrlo 38 motoristov, leta 2009 pa 28 voznikov motornih koles. V letu 2010 je do 16. 12. 2010 umrlo 17 voznikov motornih koles. (http://www.voznja.si/article/22/tevilo-umrlih-motoristov-2010)

ampak težje poškodovanih je pa več: Asist. dr. Anže Kristan, dr. med., vodja Urgentnih travmatoloških ambulant Kirurške klinike UKCL je ob tem dejal: »V letošnjem letu smo obravnavali 1522 poškodovancev v prometnih nesrečah, od tega 72 poškodovanih motoristov, kar znaša 65 odstotkov več v primerjavi z lanskim prvim tromesečjem. Ta trend nesreč je zaskrbljujoč, saj največ poškodb beležimo v mesecih maj, junij, julij. Najhujše poškodbe so ravno pri motoristih, saj imajo hudo poškodovanih več organskih sistemov. Nekatere poškodbe so življenjsko ogrožujoče ter običajno puščajo težko ozdravljive posledice.« (http://med.over.net/i26890/)

"pa nihče ne peezdi čez premastno hrano, alkohol..." Vsi pizzdijo čez mastno hrano, alkohol,... jst ne vem kje ti živiš, se pa vidi, da prov brihten ravno nisi, za razliko od ostalih tvojih stanovskih kolegov.

lp

potencijalnih morilcev-divjakov med avtomobilisti je glede na statistiko veliko več
wink-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

In to celo leto, ker moto sezona recimo traja od marca do konca oktobra.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.293
822
113
alterneverendingstory. ghibi, statistika ni absolutna številka, ampak delež. absolutno gledano res več avtomobilistov, statistično pa motoristov.glede na ves porast prometa enoslednih vozil pa je tudi jasno, da je na cesti en kup ljudi z malo izkušnjami glede na motor, ki ga vozijo. ker dons ima folk avto da se pelje in nekateri, da norijo, motor pa si kupuje ogromno tistih, ki bi radi bili hitrejši. koneckoncev pa kot sem vam rekel: ste šibkejši člen v prometu in zato morte bolj pazit, kot avtomobilisti. ker ko si pod avtomobilom/ograjo, boš ti polomljen ,ne jst. seveda tega ne privoščim nikomu, da ne bo tko izpadl.

tudi za najhitrejšimi se nabere kolona
smirk-1.gif


lp
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Med mojo družbo lahko rečem, da ne poznam divjaka oziroma takšnega, ki bi si motor kupil zaradi divjanja ali da bi bil hitrejši. Noben nima cestaka.

No, enega pa poznam, ki je nabavil cestaka, ampak tisti je bil že v avtu nevaren. Njemu je bil namen nakupa motorja divjanje.

Pri avtomobilistih pa ne gre samo za divjanje, gre za cel kup drugih prekrškov, ki so izjemno nevarni za ostale udeležence, česar pri motorstih sploh ni (npr. vzvratna vožnja in druge scene, mobiteliranje in druge operacije, samo ne vožnja).

Tako da jaz menim, da si le majhno število motoristov kupuje motor zaradi hitrosti (lastniki SS motorjev), vedno več pa je kupcev, velik porast v zrelih letih, ki motor kupijo zaradi prostega časa (izleti, druženja itd.).

Da pa morajo motoristi bolj paziti, tu se pa strinjam.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
alterneverendingstory. ghibi, statistika ni absolutna številka, ampak delež. absolutno gledano res več avtomobilistov, statistično pa motoristov.glede na ves porast prometa enoslednih vozil pa je tudi jasno, da je na cesti en kup ljudi z malo izkušnjami glede na motor, ki ga vozijo. ker dons ima folk avto da se pelje in nekateri, da norijo, motor pa si kupuje ogromno tistih, ki bi radi bili hitrejši. koneckoncev pa kot sem vam rekel: ste šibkejši člen v prometu in zato morte bolj pazit, kot avtomobilisti. ker ko si pod avtomobilom/ograjo, boš ti polomljen ,ne jst. seveda tega ne privoščim nikomu, da ne bo tko izpadl.

tudi za najhitrejšimi se nabere kolona
smirk-1.gif


lp

tistih parkrat letno ko grem na avto cesto me je groza.
peljem po avtocesti "nemreš belivit" 120-130kmh
med divjaki, ki me skoraj odpihnejo s ceste so LE avtomobili
redkogdaj se zgodi, da me pihne kak RR ali SS
wink-1.gif


na regionalkah se skoraj po pravilu dogaja, da me izsiljujejo in "rinejo"
s ceste raznorazni SUV Audi, BMW in ostale smeti
Z motoristi nimam teh težav!

Pustiva statistiko in poglejva realno.
Med motoristi so divjaki in med avtomobilisti so divjaki
A ni bolj smiselno udrihati po divjakih splošno in ne izključno
po hebenih motoristih?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pismo, jaz ne morem verjeti, nooooo. Pa ko malo sonce pokuka, brni po okolico ko v čeblejm panju, po regionalki vidiš samo bliskovito hitre pikice pisanih barv, ko se vozimo z avtomobili nas prehitevajo po levi in desni, skoraj nikoli ne vidiš motorista voziti po predpisih ali vsaj malo okrog le-teh, ko se razmažejo, se razmažejo do paštete...

Ampak neeeeeeee, tukaj na Alterju imamo le zgledne motoriste, ki jih grdi grdi avtomobilisti nalašč izrivajo s ceste (prekleti sadisti), pa jim pot zapirajo (čeprav motorist seveda vozi 50 km/h, ima živo pisan kombnizon, dolge luči, rotacijske luči in prižgano gasilsko sireno), čudno, da še ne trdijo, da na njih streljajo z avtomatskim orožjem iz zasede!

Evo, de facto:
1.) imamo divjake tako v avtomobilih kot na motorjih
2.) divjakov na motorjih je prekleto več, kot na avtomobilih (in ne, nimam nobene statistike, ki bi lahko to potrdila - le opazaovanje prometa)
3.) divjanje motoristov je veliko bolj objestno, kot divjanje avtomobilistov
4.) "spregledal voznika motornega kolesa" ne pomeni, da ima čiča reflekse kot mrtvi konj, da mu je sonce sijalo, da dioptrija ni prava in da so mu krajci klobuka zastirali pogled - čiča pač ne more videti projektila, tako kot se vojak ne more ogniti metku. In ko gledamo slike nesreče, ko motorist praktično zmasakrira avto (in sebe), so pojavljajo komentarji, češ kako pa veš, da je vozil neprilagojeno - ja pa poglej avto pa seštej 1+1, saj ni težko
5.) motorist je veliko bolj izpostavljen poškodbam pri nesrečah, kot voznik avtomobila - ampak to je problem motorista in ne avtomobilista. In temu primerno bi se morali tudi motoristi obnašati
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Posploševanje ni nikoli dobro.

Na podlagi včerajšnjega dogodka bi tudi jaz sedaj lahko posploševal o pijanih in norih šoferjih avtomobilov.

http://www.najdi.si/novica/Slo...b1533a035869b44

Citat:

DOGOŠE – V sredo zvečer je 39-letni moški iz okolice Maribora vozil osebni avtomobil jeep wrangler po Dupleški cesti v Dogošah, iz smeri Maribora proti Dupleku. V križišču s Svenškovo ulico je zavijal levo in pri tem zaprl pot 29-letnemu vozniku motornega kolesa yamaha FZ 1-S, ki je pripeljal iz nasprotne smeri.

Težje poškodovani motorist

Ta je sicer zaviral, a je po dobrih desetih metrih padel na levi bok in skupaj z motorjem drsel več kot osem metrov, nato pa trčil v osebni avtomobil. Avtomobil je po trčenju zapeljal štiri metre naprej in se prevrnil na bok. V nesreči se je motorist težje poškodoval, zato so ga prepeljali v mariborski klinični center.

Pijan in brez vozniškega

Mimoidoči so vozniku po trčenju pomagali postaviti avtomobil nazaj na kolesa, ta pa se je s kraja odpeljal. Ob 21.30 so ga izsledili v Mariboru in ugotovili, da ima v litru izdihanega zraka 0,98 miligrama alkohola, vozil pa je tudi brez vozniškega dovoljenja. Napisali mu bodo obdolžilni predlog in plačilni nalog, seveda pa se ne bo izognil niti kazenski ovadbi, saj je iz malomarnosti povzročil prometno nesrečo ter zapustil poškodovanca, so nam sporočili iz mariborske policijske uprave
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kakšno posploševanje? Na eni strani imaš pijanega voznika, na drugi strani pa prehitrega motorista. Krivda avtomatsko pripade pijanemu šoferju, kar je tudi pravilno. Tukaj ni kaj za debatirat. Edino to, da če bi motorist vozil 90 km/h bi se izognil nesreči...