nissan pathfinder

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:

Zanimivo... s pravimi gumami je terenec 4x4 top šit, drugače zna biti bolj nevaren od osebnega...

Daleč najbolj nevarni so pick-upi, ki imajo povečine primarno zadnji pogon oz. priklopljiv sprednji pogon, ki pa ga lahko vklopiš samo na spolzkem terenu (ker imajo blokiran sredinski diff). Kombinacija zadnjega pogona in lahkega zadka sta zagotavilo za adrenalinske vožnje po asfaltu ...
cheer.gif


Drugače pa kar se gum za terence tiče - pri zimskih je nekako najboljše mnenje o Bridgestone Blizzak, pri AT pa BFG AT. Sicer je pred kratkim prišla ven nova BFG AT KO2, ampak je še prehitro, da bi se dalo podati realno oceno. Zraven tega pa je trenutno na voljo v precej čudnih (oz. precej velikih) dimenzijah. Tudi o Wrangler DuraTrac je zaslediti precej hvale o vožnji v snegu.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Skratka resni terenci so za res hud teren ok, za ostalo pa slabši kot običajen FWD?
Za po običajnih cestah so pa najboljši teli soft terenci z raznimi elektronskimi diffi.

lp
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Dejansko res. Tapravi terenci imajo vklopljiv srednji in zadnji, nekateri celo prednji diff, ob hkratnem pogonu na vsa kolesa in tako bolj uporabni. Pickupi so res najslabsa moznost za nedeljskega voznika (tricetrt voznikov). Ampak ker so pickupi dejansko truck-i se pricakuje, da ima tudi uporabnik malce znanja o voznji kamionckov. Razen L200, ki ima podobne prenose kot Pajero oz. Shogun.

Za vse ostale se je pa zadnjih deset let namnozilo dovolj suvov, ki zadovoljijo potrebe vseh neumnih voznikov. Ki niti gumba za lock nimajo, ker je itak preneumno brati manuale. In potem odpiras softijeve teme. Ostali smo se sprijaznili, da delajo pac avtomobile za mase in ne zanesenjake. Ce pogledas malce sirse, klenih terencev skoraj ni vec.

Terenci v snegu pogorijo zaradi teze in sirokih pnevmatik. Tukaj jih nese vsaka fiat panda.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Skratka resni terenci so za res hud teren ok, za ostalo pa slabši kot običajen FWD?
Za po običajnih cestah so pa najboljši teli soft terenci z raznimi elektronskimi diffi.

lp

In iz kje si razbral da so terenci na snegu slabši kot fwd? To sploh ni primerljivo.
tongue-1.gif


Resni terenci z dobrimi ZIMSKIMI GUMAMI (ala Bridgestone Blizzak V1) so za po snegu odlični, zaradi teže znajo imeti probleme le pri spustih, kjer so Subaruji in pande, kot omenja ggg, boljši zaradi nižje teže.
wink-1.gif


Za vožnjo po navadnih cestah, dokler ni preveč snega, se enako ali boljše obnesejo osebni avti z dobrim štirikolesnim pogonom (Subarujev simetrični AWD, BMW xDrive, Audi Quattro), Fiat Panda in nekateri SUVI ...
zmaga.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Iz zgornjih zapisov ugotavljam to, kar si ti zapisal v zadnjih dveh odstavkih...



lp
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Vcer je lepo metal. Nujno je bilo it v dolino in kolebanje a zmoremo ali ne je bilo stranska tema. 4hi pogon, hill desc control in je slo po najhujsih strminah, zasnesenih. V dolini vecino casa rwd. Na zasnezenih parkingih in ulicicah smo dal na auto. Na auto je slo bp iz parkinga, cez nespluzen robnik, plocnik in na drug parking ene 50m po celem.

Je pa rwd nevaren, nepredvidljiv. Kljub esp itd te obtne za 90 stopinj preden dojames. Zato sem na snegu inel auto, ki ga drzi precej lepo v liniji.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
Drage so pa tudi za pol avta (10k) pa montaža je tudi cela znanost. To je za skandinavijo ko imajo res sneg.
Sem pa videl štirikolesnika s temi gosenicami v Kranjski Gori. To bi še imel pozimi gosence poleti gume
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
Jaz bi na vse štiri ker pomoje elektronki ne bo 0 jasno zakaj en pogon grabi drugi pa ne. Če ni možno bi pa dal na prednje da ti saj "volan" dela
zmaga.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Kam se da verige? Spredaj al zadaj? Najbolje itak na vse.

Jaz bi dal na vse štiri oziroma vsaj na stalno gnano os, torej na ZADNJI kolesni par. In ne vozit v "auto" načinu, ampak v 4H oziroma 4L Drugače pa RTFM, oziroma poglej kaj ti glede verig piše v navodilih za avto.
zmaga.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ja, sej o tem je tu govora. V primeru stalnega štirikolesnega pogona je najboljše imeti verige za vsa štiri kolesa, v primeru priklopljivega pa vsaj za pogonsko os. Pathfinder ime priklopljiv pogon, zato MORA imeti verige vsaj na stalni pogonski osi, torej zadaj.