Mogoče imaš prav, vendar če je pogon še tisti pravi kot včasih in so dodali le varnostno opremo, potem bi lahko bil še vedno odličen.
Nazadnje urejeno:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
ojoj najprej definiraj at/mt gume, aja teh z jetiji sploh niste spoznali
drugace ja, govorim iz izkusenj.
sem se nasmejal spomladi, ko je pajero pred menoj vozil iz pokljuke po asfaltu - plundra z 4x4 lock pogonom.potem pa kupi rabljenega terenca.
Tale članek je zelo površen (in delno zavajajoč) prevod, ki povzema tuje članke, v zvezi z "Jubilejno" japonsko izdajo serije LC70.
LC70 serija je na voljo z različno paleto motorjev, še vedno se ga dobi z izvirnim 1HZ motorjem, ki je čista "brezelektronska" klasika, ampak ga zaradi okoljevarstvenih standardov načeloma ne moreš registrirati v EU (sicer obstaja način kako to zaobiti). Zato pa so v paleti tudi novejši motorji.Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
[cenzura].ga. Noter so dali neko sodobno elektroniko in to ni več to. Stara oblika z novo tehnologijo (novi problemi), isto kot G klasa.
lp
Pri večini priklopljivih 4wd pogonih je treba pazit, ker se ob vklopu zaklene sredinski diff, kar zna biti neprijetno ob ostrih zavojih (npr vožnja po serpentinah), ti lahko hitro odleti kakšna polosovina ...Citat:
Uporabnik softi pravi:
po logiki si na 2wd, k ne gre si na auto k ne gre greš na 4h in počasno, ne ostrih ovinkov, šele pol 4l...
Citat:
Uporabnik softi pravi:
še vedno en vem kaj je smešnega v tistem z lock in kaj je bilo mišljeno.
izanima me pa kako je prav voziti.
v sneg greš s 4x4 in če ne gre greš naprej na zaporo diff in je to to..govorim za breg, par cm snega. za več cm snega verjetno potem reduktor, na 10 cm in bregu pa ali ima smisel ali ne?
in kako greš dol. se pravi breg, 10 cm snega in breg 20 cm snega.
in obe sceni s tovorom zadaj. verjetno isto, le prej prestopaš v naslednji razred.
in kdaj nucaš asista za downhill.