nissan pathfinder

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Mogoče imaš prav, vendar če je pogon še tisti pravi kot včasih in so dodali le varnostno opremo, potem bi lahko bil še vedno odličen.
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
725
29
28
Super mi je všeč. Nissan bo pa očitno počasi zaključil s pravimi terenci, če bodo krenli v to smer.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
Včasih je bil pri gasilcih popularen al pa navara v bistvu še bolj zaradi kesona... mal poguglej.
Ampak po njihovih izkušnjah beri necestna vožnja in vožnja na polno ni ravno dober za tako rabo pije ko VAZ vozi se pa ko Yugo.
V glavnem zadnje čase se kupuje ford ranger al pa wv amarok drugače se pa vedno bolj fura 4x4 kombije
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
a mi kdo pove kaj pomeni
2wd - zadnji pogon
auto - avtomatika med zadnjim in 4wd do 50:50 razmerja
4h - 4 wd zaklenjen diferencial
4l - 4wd, zaklenjen dif pa še reduktior

a je to tko, al je to kaj drugače.

model r51.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
2wd - zadnji pogon
auto - zadnji pogon, prenos do 50:50 glede na potrebe (pri zaviranju je vedno samo 2wd)
4h - 50:50 (100% zapora sredinskega diferenciala)
4l - reduktor + 50:50 (100% zapora sredinskega diferenciala) + ESP off in agresivno delovanje "elektronske zapore" zadnjega diferenciala

Mislim da je 4l in 4h razlika še v temu da gre pri vklopu reduktorja dirketno na zobniški prenos v diferencialu medtem ko gre pri 4h preko visko sklopke (vprašanje torej če gre pri 4h za 100% zaporo diferenciala). Se moraš pa za 4l vedno ustavit in menjat.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ljubi te majka...

torej kadar je spolzko, a vozno maš auto.

kadar je spolzko, kolesa drsijo neanokomerno..4h
kadar je pa res sranje pa 4l.

drži?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
+ kadar želiš driftat daš na 2wd!
evil.gif


Pa seveda če želiš imeti manjšo porabo tudi 2wd!
grims-1.gif


Kadar ni 100% spolzko daš na auto, recimo mokra cesta, občasne snežne zaplate, manjši snegec, makadamski klanec ... auto ti omogoča da diff ni zaprt in je avto še vedno normalno "vodljiv" in ti ga ne prestavlja ter vleče iz smeri ko greš v zavoje.

4h ti blokira diferencial zato avto izgubi vodljivost v zavojih, po suhem oz. terenu z dobrim oprijemom (tudi če je samo manjši del) ni dobro tako vozit ker ti uničuje gume pa tudi ostali deli prenosov trpijo. Po klancu navzdol če je cesta zelo spolzka je bolj pametno kot auto dat 4wd ker ti zavira motor vsa 4 kolesa (glej naslednjo točko). Verjetno ti 4wd preklopi avtomatično v auto ko greš hitreje od XX km/h.

4l ti vključi reduktor, torej zmanjšan prenos. Uporabno bodisi za offroad, oz počasno premagovanje ovir ali pa vlečenje kakšne prikolice po težkem terenu. Ker se ativira še agresivno blokiranje zadnjih koles v primeru zdrsa na osi je še težje vozit po kakšnih ostrih ovinkih (obračanje ipd.). Za v klanec je bolje vozit z nižjimi obrati zato raje uporabi 4h če gre, ampak če je zelo spolzko potem reduktor pa 3. prestava. 4l se uporabi tudi za spuste ker reduktor pač zaradi drugačnih prenos bolje zavira in omogoča zelo počasno vožnjo brez zavor.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
4h do 100kmh, 4l do 50kmh.

avtomatika preklopi iz 4h na auto v primeru da si 'prepameten'.

hvala, hvala, hvala.

po logiki si na 2wd, k ne gre si na auto k ne gre greš na 4h in počasno, ne ostrih ovinkov, šele pol 4l...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
4L je zakon pri strimih spustih na tezkem terenu, se posebej, ce si obtezen. vrzes v drugo prestavo pa ti leze kompozicija dol z varnimi 4-8kmh brez nabijanja v obrate.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.689
6.713
113
pri taščici
Za uporabo 4l moraš biti kar nekaj terena navajen, pa še terenske gume je pametno imeti. Sploh če primerjam kje smo vozila yetija z letnimi gumami.
Pick up z reduktorjem in terenskimi gumami pa res ne počaka kar tako. Najbrž prej počaka večino voznikov.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ojoj najprej definiraj at/mt gume, aja teh z jetiji sploh niste spoznali
evil.gif


drugace ja, govorim iz izkusenj.

sem se nasmejal spomladi, ko je pajero pred menoj vozil iz pokljuke po asfaltu - plundra z 4x4 lock pogonom.
bonk.gif
potem pa kupi rabljenega terenca.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Od leta 2010 naprej R51 obstaja tudi 3.0 DCI 170kw model s sedemstopenjsko avtomatiko.
Ta nima možnosti preklopa na samo 2WD.

Če kupuješ 2.5 pa raje računaj na preventivno zamenjavo verige.
(je kup tem odprtih na tujih forumih)
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
ojoj najprej definiraj at/mt gume, aja teh z jetiji sploh niste spoznali
evil.gif


drugace ja, govorim iz izkusenj.

sem se nasmejal spomladi, ko je pajero pred menoj vozil iz pokljuke po asfaltu - plundra z 4x4 lock pogonom.
bonk.gif
potem pa kupi rabljenega terenca.

In kako veš v katerm načinu je vozil??
sprasujem se.gif


Je pa za spuste po spolzkem terenu, kot je bilo že omenjeno, priporočljivo voziti v 4L (torej z reduktorjem) in brez zaviranja, reduktor je uporaben seveda tudi za vzpone, vožnjo po globokem snegu, pri prečenje visoke vode itd.. Been there, done that.
cool-1.gif
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Kaj pa tole
cool-1.gif

Landkruzr 70
Tale članek je zelo površen (in delno zavajajoč) prevod, ki povzema tuje članke, v zvezi z "Jubilejno" japonsko izdajo serije LC70.

Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
[cenzura].ga. Noter so dali neko sodobno elektroniko in to ni več to. Stara oblika z novo tehnologijo (novi problemi), isto kot G klasa.
lp
LC70 serija je na voljo z različno paleto motorjev, še vedno se ga dobi z izvirnim 1HZ motorjem, ki je čista "brezelektronska" klasika, ampak ga zaradi okoljevarstvenih standardov načeloma ne moreš registrirati v EU (sicer obstaja način kako to zaobiti). Zato pa so v paleti tudi novejši motorji.



Citat:
Uporabnik softi pravi:
po logiki si na 2wd, k ne gre si na auto k ne gre greš na 4h in počasno, ne ostrih ovinkov, šele pol 4l...
Pri večini priklopljivih 4wd pogonih je treba pazit, ker se ob vklopu zaklene sredinski diff, kar zna biti neprijetno ob ostrih zavojih (npr vožnja po serpentinah), ti lahko hitro odleti kakšna polosovina ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.689
6.713
113
pri taščici
Hočem povedat to, da že civilni avto(4x4) s cestnimi gumami zmore več kot si večina voznic upa. Tudi marsikateri voznik bi ”počakal”.
Ko terenca primerno obuješ, je pa dobro imeti nekaj znanja in izkušenj iz soft terena preden uporabiš vse adute terenca na hard terenu. Vprašajte župana log dragomerja.
Potem pa nekateri ne vejo zakaj je polosovina odletela, zakaj je ”trd volan”...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
še vedno en vem kaj je smešnega v tistem z lock in kaj je bilo mišljeno.

izanima me pa kako je prav voziti.
v sneg greš s 4x4 in če ne gre greš naprej na zaporo diff in je to to..govorim za breg, par cm snega. za več cm snega verjetno potem reduktor, na 10 cm in bregu pa ali ima smisel ali ne?
in kako greš dol. se pravi breg, 10 cm snega in breg 20 cm snega.

in obe sceni s tovorom zadaj. verjetno isto, le prej prestopaš v naslednji razred.
in kdaj nucaš asista za downhill.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
še vedno en vem kaj je smešnega v tistem z lock in kaj je bilo mišljeno.

izanima me pa kako je prav voziti.
v sneg greš s 4x4 in če ne gre greš naprej na zaporo diff in je to to..govorim za breg, par cm snega. za več cm snega verjetno potem reduktor, na 10 cm in bregu pa ali ima smisel ali ne?
in kako greš dol. se pravi breg, 10 cm snega in breg 20 cm snega.

in obe sceni s tovorom zadaj. verjetno isto, le prej prestopaš v naslednji razred.
in kdaj nucaš asista za downhill.

Vozi v 4H, torej normalen 4x4 način, če je snega preveč oziroma po hudem bregu daj v 4L, torej reduktor in pelji v drugi ali tretji lepo na izi. Če imaš HDC za spust, ga uporabi, drugače reduktor in druga, motor dovolj zavira. V obeh primerih pusti zavore pri miru.

V glavnem boš v 4H prilezel vsepovsod, pri vleki prikolice uporabljal 4L, zapore difa če kje ostaneš oziroma po potrebi, v glavnem na terenu, na cesti ne boš rabil.
zmaga.gif


To je to ... iz lastnih izkušenj ... kaj je smešnega s tistim lock-om in kaj je bilo mišljeno pa tudi mene zanima.
sprasujem se.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
torej path v 2wd, pa pol 4wd. in šele pol dif in pol še zapora.

dol pa 4wd pa 2, oz za hdc preklop na 4h oz 4lo, ki imata zaporo dif in tam dela hdc.