nissan pathfinder

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Jp. Za vsakodnevne vožnje po cesti 2H (RWD), šele ob slabših razmerah (sneg, blato ali "off road") po potrebi 4H in ostalo.
wink-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
2 cm snega, wrangler at m+s nove.
Ravnina gre, mini klanec no go.
Spusti zaj*. Problem bocno drsenje

Avto pogon. Vzpon gre lazje
4h pogon. Vzpon tekoce.
4lo pogon. Vzpon za salo. Pri bocnem drsenju pb obracanju drzi avto, kar ga nben drug pogon ne.

Hill asist gladko spusca. Precej dober obcutek, boljsi k ba nogo. V 4 lo mode.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Jao, wrangler so tavelik crap od gume. Folk z njimi leti iz ceste na mokrem asfaltu. Če rabiš AT, bi vsaj BF Goodrich vzel.
rolleyes-1.gif
Pa tudi sicer se AT guma z zimsko v teh razmerah ne more primerjati. Lahko pa situacijo precej popraviš, če znižaš tlak v gumah na kak bar in pol. Na normalni cesti jih seveda nafilaš nazaj.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Gume so bile v kompletu.
Test je porazen. Na nivoju GE z zimskim gumam oz nekoliko boljse.

Zimskih se ne bo kupovalo, ker ni potrebe po voznji v snegu.

Zakljucek je, da je pogon ok, gume sranje.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Jao, wrangler so tavelik crap od gume. Folk z njimi leti iz ceste na mokrem asfaltu. Če rabiš AT, bi vsaj BF Goodrich vzel.
rolleyes-1.gif
Pa tudi sicer se AT guma z zimsko v teh razmerah ne more primerjati. Lahko pa situacijo precej popraviš, če znižaš tlak v gumah na kak bar in pol. Na normalni cesti jih seveda nafilaš nazaj.

No,no, saj tudi z wranglercami gre ... do neke meje ...
grin1.gif


Drugače pa so top shit namenske zimske gume za terence Bridgestone Blizzak V1, ki jih imam tudi sam na pajotu.
zmaga.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Nikamor ne gre. Iz podzemne garaze, ki ma odprt uvoz ne prides z 2wd, na vse 4 pa ce mas sreco.

Zanimivo, očitno je pathfinder pretežka gajba, da bi se ta guma obnesla vsaj solidno. A so gume prišle z avtom?

Kolega jo je imel na Jeep Wranglerju in je bila za silo ok ... Jaz čez leto na pajerotu vozim Hankook icebear s cca. 5mm profila, pa čeprav se kljub starosti snega ne ustrašijo za eno lepo, ob prvi napovedi močnega sneženja montiram zimski komplet.
zmaga.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ja, z avtom.

guma je taka, da v 5 cm snega ne prideš iz podvoza na dunajski ven na bavarca z zadnjim pogonom. 4*4 prideš. na ljubljanski grad pa dvomim, da v 5 cm pridem z reduktorjem.
najbl nevarno je k ga vleče v stran.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Guma je očitno, kljub profilu, zvožena po robovih, saj se je z njo vozilo preko celega leta. Po celcu bi še šla, po ledu pa bolj ne kot ja.
Zakaj pa nočeš kupiti pravih zimskih? Kolk km delaš letno (pozimi, poleti)?
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
a so dovolj napumpane gume? Oziroma da niso preveč?

Naj kak strokovnjak pove če je to res ampak a ni nekoč veljalo, da je za vožnjo samo po snegu boljša manj napolnjena guma kot preveč? In da se tega ne uporablja za vožnjo po normalnih cestah ampak samo kadar si kam zabredel oziroma ne moreš ven.

Drugače pa kupit ene ketne za vsak slučaj kadar je kriza in je to to.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Že res, da se v snegu ali na pesku spusti tlak v gumah, vendar s pravimi zimskimi gumami in 4x4 ne smeš imeti nobenih problemov, ne glede na tlak.
wink-1.gif
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Zimske so pač zimske, ni primerjave za vožnjo po snegu. Ampak kolikokrat letno pa se voziš po zasneženem nespluženem cestišču. V mojem primeru mogoče 5x letno, vse ostalo je plundra ali manj. Takrat pa pač voziš bolj previdno. Ali pa potem tista dražja varianta, menjat na M+S.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Guma je nova. Nima se 4000 prevozenih. In vse kar je vozeno je vozeno v izi. Danes grem z osebnim in s3 probat. Sigurn gre bolje .

Zanimivo... s pravimi gumami je terenec 4x4 top šit, drugače zna biti bolj nevaren od osebnega...