Če pa moraš na šiht, ga pa tam nafilaš, doma pa potem koristiš tisti štrom za hišo...Ah... Delo od doma ja ....
Ja a bi raje dal za avto 30k, pa za baterijo 20k ali 50k za malo boljši avto, ki ti hkrati nadomesti baterijo?Najbrž če se tako špara, pa dela od doma, se na koncu ne bo kupilo nobenega vozila več, le zakaj bi dal 50k, da ti stoji doma?!? To bi bila malo draga baterija
Vse "težave" ki si jih naštel so softwersko rešljive.Netmetering je itak še zadnji poizkus folk napizdit, da se SE splačajo. KO so porabili EU subvencije, pa bodo ukinili, ker ni finančno vzdržno. Ampak OK, pustimo to za drugo temo.
Torej imamo dve možnosti - ali kupiti domači power bank ali pa uporabiti avto kot hranilnik energije. Baterija za avto takšnega ranga (60kWh) je nekje 17 - 20k€. In ne sme biti prenapolnjena dalj časa (ji škodi), ne sme biti preveč izpraznjena (ji škodi), pogosti trickle charge ji škodi itd. Če damo skupaj z dnevno ali redno uporabo avtomobila, baterijam znatno zmanjšamo življensko dobo. Jaz se sigurno tega nebi šel z avtomobilom (se pa lepo sliši).
Teslin powerwall je 13.5kWh, stane 8 - 10k€, omogoča polnjenje do 7kW in odjem z 5kW. Brezveze za neko normalno gospodinjstvo.
Ulbrich told Handelsblatt that it will take several years to build a virtual energy storage system from electric cars. Although Volkswagen has stated it wants to have 10 million new-generation EVs on the road by 2030, consulting firm Deloitte has estimated 6.35 million is more realistic.
A to ta VW (Volkswagen-Konzern, katerega del je tudi Porsche)VW naj bi že v prihodnjem letu imel podporo za VTG v svojih EVjih:
Volkswagen wants to stabilise grid by adding V2G in all its electric cars
The VW Group to become first major carmaker to start rolling out "vehicle-to-grid" technology to stabilise electricity grids, setting itself apart from Tesla.thedriven.io
the reason for this is the Taycan's 800-volt onboard charger. It allegedly does not control the charging process well enough, leading to the overcharging of some cells. An overheated cell is hazardous, but the Porsche will detect it and automatically shut it down. This reduces performance and range, however.
Ampak to še ne pomeni, da v prihodnosti to ne bo nekaj povsem običajnega, ker dela pa se na tem.
Kakšne nesmisle? Čez 2 leti bodo net metering ukinili in vsi ki bodo doma postavljali SE bodo rabili baterije.
Za domačo uporabo se bodo kupovale baterije ranga 20kWh, novejši EVji pa imajo baterije po 60kWh in več...
Če boš imel električen avto ki ima VTG in je cel dan parkiran doma, je to odlična rešitev...
Jaz in moji sodelavci npr že 2 leti delamo od doma in je zelo majhna verjetnost, da bomo šli kdaj nazaj delat v poslovne prostore, ker je za firmo ceneje, če delamo od doma... Pa takih firm je veliko.
In potem imaš doma avto, ki izgublja na vrednosti, rabiš ga pa samo za v štacuno in nazaj...
Sej ne pravim, da bi imel avto 100% priklopljen na hišo... če ga rabiš ga voziš, ko ga ne rabiš, pa deluje kot baterija za hišo, zato da čim manj štroma vzameš iz omrežja...
Verjamem da si marsikdo tega ne zna predstavljati (ker na avto gledate samo kot na prevozno sredstvo) ampak ta scenarij bo realnost za veliko ljudi v roku par let...
Res je, nekateri imajo ocitno se vedno alter place.Marsikomu marsikaj ni vredno denarja... ampak dokler je dovolj ljudi, ki to za tako ceno kupijo, bodo šle cene navzgor. Tudi ICE avti so iz leta v leto dražji oz. da je naš denar iz leta v leto manj vreden.
Beancounters na delu:A to ta VW (Volkswagen-Konzern, katerega del je tudi Porsche)
Porsche Could Have A Serious Taycan Problem On Its Hands
A whistleblower may have opened a giant can of worms.carbuzz.com
Baterije v kleti noben ne vidi, avto na dvoriscu in na cesti pa cela ulica.Najbrž če se tako špara, pa dela od doma, se na koncu ne bo kupilo nobenega vozila več, le zakaj bi dal 50k, da ti stoji doma?!? To bi bila malo draga baterija
Netmetering je itak še zadnji poizkus folk napizdit, da se SE splačajo. KO so porabili EU subvencije, pa bodo ukinili, ker ni finančno vzdržno. Ampak OK, pustimo to za drugo temo.
Torej imamo dve možnosti - ali kupiti domači power bank ali pa uporabiti avto kot hranilnik energije. Baterija za avto takšnega ranga (60kWh) je nekje 17 - 20k€. In ne sme biti prenapolnjena dalj časa (ji škodi), ne sme biti preveč izpraznjena (ji škodi), pogosti trickle charge ji škodi itd. Če damo skupaj z dnevno ali redno uporabo avtomobila, baterijam znatno zmanjšamo življensko dobo. Jaz se sigurno tega nebi šel z avtomobilom (se pa lepo sliši).
Teslin powerwall je 13.5kWh, stane 8 - 10k€, omogoča polnjenje do 7kW in odjem z 5kW. Brezveze za neko normalno gospodinjstvo.
V2G="Vehicle to grid" (zgoraj sem narobe pisal VTG namesto V2G) je drugače kot V2L (Vehicle to load):V2h (vtg?) podpira po mojih podatkih kia ev6, novi megane ga bo imel, phev outlander in eclipse cross, mg marvel R. Najbrz se kdo. Vendar bolj tista zasulna varianta namesto agregata oziroma inverterja.
Da bi baterija delovala kot kompenzator omrezja,n pa najbrz se nobena..
ISO 15118 also enables bidirectional energy transfer in order to realise vehicle-to-grid applications by feeding energy from the EV back to the grid when needed.