Dejansko če ima ta 4WD kakšen pomen v sklopu hibridnega pogona (recimo večja rekuperacija) potem je to edini smisel za nabavit. Ker RAV4 z zadnjim pogonom ne premakne avta niti na ravnini, na youtubu je ogromno testov kjer se to nadzorno vidi. Za aktivno varnost (držanje v zavojih) pa tudi ni, ker mislim da nad 50km/h itak ne da nič od sebe, pa glede na to da ne premakne avta niti po ravnini z mesta tudi riti ne bo držal v zavoju s to močjo.
Tudi v tehničnih podatkih 4wd verzija v ničemer ne izstopa, razen da ima 60kg več kar se pozna v 0.1 l večji kombinirani porabi.
Skratka ta pogon je poraz in bilokatera trenutna 4wd tehnologija (tudi najslabša) ga pelje scat v vseh pogojih.
Zakaj večja rekuperacija? Saj velja zakon o ohranitvi energije, za rekuperacijo rabiš samo en generator/motor. In ja, pri Priusu ta drugi motor ne opravlja rekuperacije.
Še enkrat, Prius ne misli lezt tja kjer je Subaru. Gre za rahlo asistenco in marketinški prijem. 90% folka ki kupi 4WD ga itak ne rabi. Toyoto dodaten elektro motor stane 50 EUR, kabli 5 EUR, proda pa za 1500 EUR. Čisti profit 1445 EUR.
Isto kot cela fama z kvazi terenci zadnje desetletje, stane 5 jurjev več, proizvajalca pa stane za 500 EUR pleha več. Folk pa kupuje kot blesav. Na koncu 80% avtov niti navanega makadama ne vidi.
Iz vidika pametnega kupca, pa je to pač sistem, ki ti pomaga speljat v kakem snegu in ledu, brez da bi imel kaj dosti višjo porabo ali strašno ceno.
Pri čemer lahko greš testirat 4WD pogone v drugih kvazi terencih, npr. Honda CRV, pa boš opazil, da je tudi tam 4WD bolj kot ne joke, ampak služi se pa na to reč dobro.