Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Vzel sem uradno porabo, kot je v tehničnih podatkih. Pa četudi vzamem 6l, se Ampera izplača po 320.000km. Mazda ima servisni interval na 20.000km, torej 300€ v dveh letih (če predpostavimo, da na leto narediš 20.000km). to je 1500€ razlike v desetih letih... še za ogrevanje sedeže pri Amperi ni.
Registracija je bagatela, zavarovanje je odvisno od vsakega posameznika koliko bonusov/malusov ima, tip zavarovanja... Ne vem koliko je razlike pri zavarovanju.
In jemljem vozilo iz cenika. Koliko sem lahko lani dobil subvencije? Aja, nič, ker so bile isti dan pokupljene. Zakaj je ByeBenzin šel po avto čez mejo? Aja, ker ni subvencij... Koliko sploh bo subvencija letos? Noben ne ve, razen "nekaj se govori..." In na če, ko bo, kaj pa če in podobno ne moremo delat zaključkov.
Torej, če zdaj hočem kupit avto, me Ampera brez dodatne opreme stane 39.990,00€, Mazda pa 25.640,00€. Če vzamem primeljivo Ampero, me pride še 3.500€ več. In pri Amperi bom (če odštejem še stroške servisov in podobnega) v plusu v najboljšem primeru pri 270.000km.
Ne delam izračunov v škodo Amperi, ampak jo kvečjemu primerjam z primerljivim ICE avtom, ob enakih pogojih, tehničnih podatkih pri obeh, kot jih podaja proizvajalec. Matematika je tista, ki pokaže, kdo je na boljšem.
Za obračanje izračunov v svojo korist pa si itak ti mojster...