EV subvencije

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
A si upošteval to,da se je z Ampero (ne samo z Ampero,ampak ker je ravno v primerjavi...) 100x večji užitek voziti,kot pa z neko smrdljivo dizelsko Mazdo3?? Nisi,a ne?
grims-1.gif

Ni vse v matematiki v življenju...
100% se strinjam z vsem navedenem !
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Vzel sem uradno porabo, kot je v tehničnih podatkih. Pa četudi vzamem 6l, se Ampera izplača po 320.000km. Mazda ima servisni interval na 20.000km, torej 300€ v dveh letih (če predpostavimo, da na leto narediš 20.000km). to je 1500€ razlike v desetih letih... še za ogrevanje sedeže pri Amperi ni.

Registracija je bagatela, zavarovanje je odvisno od vsakega posameznika koliko bonusov/malusov ima, tip zavarovanja... Ne vem koliko je razlike pri zavarovanju.

In jemljem vozilo iz cenika. Koliko sem lahko lani dobil subvencije? Aja, nič, ker so bile isti dan pokupljene. Zakaj je ByeBenzin šel po avto čez mejo? Aja, ker ni subvencij... Koliko sploh bo subvencija letos? Noben ne ve, razen "nekaj se govori..." In na če, ko bo, kaj pa če in podobno ne moremo delat zaključkov.

Torej, če zdaj hočem kupit avto, me Ampera brez dodatne opreme stane 39.990,00€, Mazda pa 25.640,00€. Če vzamem primeljivo Ampero, me pride še 3.500€ več. In pri Amperi bom (če odštejem še stroške servisov in podobnega) v plusu v najboljšem primeru pri 270.000km.

Ne delam izračunov v škodo Amperi, ampak jo kvečjemu primerjam z primerljivim ICE avtom, ob enakih pogojih, tehničnih podatkih pri obeh, kot jih podaja proizvajalec. Matematika je tista, ki pokaže, kdo je na boljšem.

Za obračanje izračunov v svojo korist pa si itak ti mojster...

Ni vse v ceni.
1. Ni izpustov strupenih plinov, predvsem je problem pri hladnem motorju in starem vozilu.
2. Manj hrupa.
3. Ni menjalnika.

Samo ne rečt zdaj da te 3 stvari ne motijo.

Zame so te tri stvari zelo pomembne pri nakupu avtomobila.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Ma to nima smisla. Tudi za benc-diz. vozila lahko napišeš:
1.sodobni filtri, ki skoraj ne onesnažujejo
2.lep zvok iz izpuha
3.ročni menjalnik za užitek in izbiro načina vožnje
To, kar so zate pomembne stvari za drugega niso in obratno. Avto je samo prevozno sredstvo neglede na pogon in ima namen, da te prepelje iz točke A v točko B. Nekateri to jemljejo preveč osebno in prizadeto, če se z nekom ne strinja. Vsak naj si izbere kar njemu odgovarja in ne nasprotuje, če ima nekdo drugačen pogled.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Je tudi cenejše zavarovanje, prispevek za ceste,
To ne drži. Ampera nima nič cenejše registracije. Zavarovanje gre na moč 111 kW, cestnina pa za 1,4 motor. EV pa je oproščen cestnine to pa drži.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Meni je šlo zavarovanje na moč bencinskega motorja, to je 86KM. Prispevek za ceste pa je za 1.4 mašino, kar je še vedno cenejše od 2.0 mašine.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Meni je šlo zavarovanje na moč bencinskega motorja, to je 86KM. Prispevek za ceste pa je za 1.4 mašino, kar je še vedno cenejše od 2.0 mašine.
O tem je že bila debata
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vem, ampak jaz še vedno plačujem za 86KM. Cca. 750 EUR za osnovno + kasko z vsemi dodatki.
 
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Vem, ampak jaz še vedno plačujem za 86KM. Cca. 750 EUR za osnovno + kasko z vsemi dodatki.
Nisem mislil razglabljati, samo tukaj pa sedaj kažeš na manipulacijo. Uporabiš tisto kar tebi bolj ustreza. Za pospeške je elektromotor, za reg. pa benc. motor. Rex ni pogon, osnovni pogon je elektromotor.
informativni izračun
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kakšno manipulacijo? Ti pokažem mojo zavarovalno polico?

Verjamem, da se je v vmesnem času to spremenilo, ampak jaz še vedno plačujem zavarovanje za 86KM in sem tudi že uveljavljal kasko, ko mi je nekdo na parkirnem mestu obdrajsal sprednji odbijač in nisem imel nobenih težav.

Mimogrede, Prius in Prius Plug in sta paralelno hibrida, kar pomeni, da bencinski motor in elektro motor lahko hkrati dajeta pogonsko moč, kar pomeni, da se njuna moč sešteva.
Podobno je pri Golf-u GTE, pa recimo i8, pa en Peugeotov dizelski hibrid.

Pa se pri teh vozilih plačuje zavarovanje seštevka moči bencinskega in elektro motorja?

Edit: Tvoj link na informativni izračun pravi, da ne. Zakaj tako razlikovanje?
 
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Kaj pa drugega kot manipulacija? Precej dobro veš, da kar sem napisal drži. Z 86 KM se ne da dobiti teh pospeškov za 1,7 t težko vozilo, kar si zagovarjal. Če imaš ti agenta, ki ti je šel na roke še ne pomeni, da ga bo imel tudi nekdo drug in gre za objektivnost, da ne bo kdo razočaran ugotovil pri nakupu, da bo plačal zavarovanje za 111 kW. Polico je potrebno letno obnoviti, če bi šel recimo na AMZS podaljšati bi ti računali 111kW, neglede kaj imaš v prejšnji polici.
Kakšen seštevek? Ti imaš el. pogon 111 kW (150 KM)+ rex 86 KM. Kakšen seštevek je to?
Včasih res pretiravaš, tudi če veš da nimaš prav.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
1. Kot sem rekel, verjamem, da so za mano začeli moč računati drugače. Pri meni so še računali 86KM in še zdaj je uporabljen ta podatek, ko podaljšam polico. Imaš pa prav
wink-1.gif


2. Ne razlikuješ serijskega in paralelnega hibrida. Naj pojasnim:

- Pri paralelnem hibridu, kot je npr. Toyota Prius, se moč na kolesa sešteva, ker hkrati kolesa lahko poganjata bencinski in elektro motor. To je mogoče preko planetarnega sistema zobatih koles in pri tem dobiš na kolesih hkratno moč bencinskega motorja in elektro motorja, torej se moči seštevata. dizelski Peugeot Hybrid to počne tako, da en par koles poganja dizelski motor, drug par pa elektro motor, ampak vozilo lahko poganjata oba hkrati, s seštevkom moči.

- Pri serjskem hibridu (Ampera, i3) pa pogonsko moč na kolesa daje le elektro motor (pri Amperi v določenem primeru tudi bencinski, ampak le kot samostojen pogon, ne kot seštevek moči), bencinski motor zagotavlja le, da se baterija ne izprazni.


Zakaj se torej, pri zavarovanju, pri paralelnih hibridih ne upošteva seštevka moči vseh pogonskih motorjev, ampak le fosilnega sklopa?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zakaj se torej, pri zavarovanju, pri paralelnih hibridih ne upošteva seštevka moči vseh pogonskih motorjev, ampak le fosilnega sklopa?

Po tem načelu je bilo pri meni sklenjeno zavarovanje, zato imam zavarovano za 86KM.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zakaj se torej, pri zavarovanju, pri paralelnih hibridih ne upošteva seštevka moči vseh pogonskih motorjev, ampak le fosilnega sklopa?
Zato ker je bencinski motor primarni, elektromotor pa služi za pomoč. Pusti kW el. motorja, ker to so samo tehnični podatki in ne osnovni pogon.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zakaj se torej, pri zavarovanju, pri paralelnih hibridih ne upošteva seštevka moči vseh pogonskih motorjev, ampak le fosilnega sklopa?

Po tem načelu je bilo pri meni sklenjeno zavarovanje, zato imam zavarovano za 86KM.
Ti imaš primarni motor 111 kW, neglede na pogonsko gorivo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Pa kaj, če je primarni. Kot je Matey, ki je zavarovalničar, takrat pojasnil, se zavaruje maksimalno moč na kolesih. In maksimalna moč na kolesih pri Priusu je cca. 140KM.
 
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Ja koliko se pa lahko s prisu hib. voziš na elektriko brez predelave in dodajanja baterij? Kaj ti koristi el. motor, če lahko samo spelješ? Boš zavarovanje plačeval za speljevanje ali vožnjo? Spet bi rad uporabi samo tisto, kar tebi ustreza.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kaj ima to veze? Tudi jaz se lahko sklicujem, da ko izpraznim baterijo, da je maksimalna moč na kolesih omejena z močjo bencinskega motorja in v primeru prazne baterije le-ta pade na 86KM.

Kot je pojasnil Matey - važna je maksimalna moč na kolesih in pri paralelnih hibridih je to seštevek elektro in bencinskega motorja. Tako je pravilo in nehajva ovinkariti.

In pri Priusu elektro motor ni uporabljen le pri speljevanju. Če stopalko za gas pohodiš do konca, bosta delala oba motorja in oba s polno močjo na kolesa. Mimogrede, še to dejstvo - Priusov elektro motor je celo 60kW, le limitiran je na 38kW.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Poglej si tale video in mi povej, kakšne puščice vidiš na animaciji na displayu Priusa na desni strani slike:

 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
1. kolišno moč se zavaruje mora biti jasno napisano v zakonu, zato mi ni jasno zakaj je potrebno vse to kreganje. Po spominu pa mislim da se zavaruje po močnejšem motorju, nikoli se pa ni nič seštevalo.
2. Prius ni parallel hibrid, niti se mu moči obeh motrjev ne seštevajo, ni pa čisto series hibrid, je mešanica ki se ji reče "series-parallel hybrid"
3. Priusova sistemska moč ni 140 konj temveč 136
4. Priusov el. pogonski motor ni nič limitiran, daje vseh 63 kW od sebe, 26 kW prejema iz baterije, 37 kW prejema iz generatorja, preostalih 37 kW bencinskega motorja se prenaša mehansko, 26+37+37 = 100 kW sistemske moči. http://eahart.com/prius/psd/
 
Nazadnje urejeno: