EV subvencije

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
1. Po mojem spominu je Matey napisal, da se upošteva maksimalna moč na kolesih
2. Kako pa Prius pride do moči 136KM, če jih ima bencinski le slabih 100KM? Edit: Si napisal pod 4.
3. Tisto sem napisal tako na približno, ker nisem vedel točne številke.
4. Eto, pa sem izvedel nekaj novega.

No, vsekakor ima maksimalno moč na kolesih večjo, kot je maksimalna moč bencinskega motorja.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.335
760
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Poglej si tale video in mi povej, kakšne puščice vidiš na animaciji na displayu Priusa na desni strani slike:

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/6HcnJoiNSYY&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/6HcnJoiNSYY&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

A to je ta Power mode, ko brutalno pospeši Prius...?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Power mode ne naredi nič drugega kot drugače zmapira gas pedal, če zahodiš v poden gre ne glede na izbran način vedno isto. PWR mode za malenkost izboljša tudi odzivnost, na račun da motorja ne ugaša ko spustiš gas pedal (pri okrog 50 kmh)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Pri prototipnem PiPu sem tudi opazil, da je Power mode, po tem, ko je že izpraznil EV del baterije, držal HV del baterije na višjem SOC, kot če se vozi v Normal mode.
Je tako tudi pri navadnem Priusu?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Moje opažanje je da SOC teži vedno k 60% ne glede na izbran način, moram pa reči da nisem pretirano uporabljal PWR mode, bolj kot ne sem ga samo na AC, sedaj pa še to ne.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Power mode drži višjo napetost sistema dlje časa, bolj odzivno mapiranje pedalov, manj ugaša benz motor, benz motor dlje časa drži na višjih obratih - tudi brez vbrizga goriva ali minimalnim, spremenjena odzivnost sistema ESP in servo volana.

Max power output ostaja enak. Le odzivnost je bolj športna.

Eco način gre v obratno smer. Pedal gasa se odziva, kot da je cegu pod njim in podobne varijante ... Ko pohodiš do konca, pa tudi ECO daje ven 136 konjičev.

Skratka iz sistema, ki daje kombinirano 136 konjičev, se ne da dobit 300 konjičev.
smile-1.gif

Lahko se pa spremeni odzivnost in obnašanje sistema. Da se avto obnaša kot šporska kola ali pa kot eko kanta.
 
Nazadnje urejeno:

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kje sem preklopil na okolje, da bi zamenjal tematiko?
Sem z n-krat napisal, da smo naredili primerjavo z AM, kjer je primerljivo zmogljiv in opremljen Golf stal 30kEUR, Ampera pa z odsteto subvencijo 36kEUR in glede na to, da se privarcuje cca. 1000 EUR / 10.000km, prides s ceno na niclo pri 60.000km. Od tu naprej si na plusu.
Lahko še (n+1)x napišeš isto, a tista primerjava je bila povsem brezvezna. Golfa je bilo treba naludati z usnjem in še vsem mogočim, da bi bil kakor enakovreden Ampari; nihče pa ni povedal, da Je Golf registriran za 5, Ampera pa za 4 osebe.
Zakaj ste umetno napihovali cene Golfu, z namenom primerljivosti, če pa sta vozili že po številu potnikov različni?
Zakaj ste vzeli najdražji ne-premium avto v razredu?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ko smo pozimi 2012/2013 delali test, je Golf7 šele prišel ven in primerljiva oprema s primerljivimi zmogljivostmi (2.0TDI (150 konjev) - vsti trije so tam nekje, DSG (avtomatik)- vsi trije so 'avtomatiki', BMT - Blue Motion Technology - nižja poraba) je prišla tako, kot je zgoraj napisano.

Vzet pa je bil Golf7, ker se je pokazala priložnost dobiti Golfa7, Ampero in Prius Plug-In ob istem času, da smo lahko naredili test. Vsi trije avtomobili so bili ob tistem času novi na tržišču in takrat je bila primerjava primerna (razen števila sedežev - ampak temu se ni dalo izogniti).

Golfu nismo napihvali cen. Takrat so bile take, da je po uradnem ceniku ,enako opremljen in enako zmogljiv kot Ampera, prišel 30kEUR.
 
Nazadnje urejeno:

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Seveda ste ga napihovali, saj ste mu nabijali ceno z nepotrebno opremo. Ampere nihče ne kupi zaradi usnjenih sedežev.
Poleg tega ste primerjali avto, ki je registriran za 4 osebe z avtom, ki je registriran za 5 oseb. Če ste primerjali neprimerljivo pri številu potnikov, zakaj je bilo potrebno izenačevati opremo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ampere brez usnjenih sedežev takrat ni bilo na voljo. Nič nismo napihovali. Delali smo primerno primerjavo opreme. Drugače bi lahko delali primerjavo Ampere z osnovnim Golfom brez kakršnekoli dodatne opreme, ampak to ni poštena primerjava. Potem bi lahko Ampero in Priusa primerjali tudi z osnovnim Cliom.

Povej mi avto s 4 sedeži, ki bi ga lahko uporabili za primerjavo z Ampero?

Sicer pa ne vem, kaj si se toliko zapel za ta peti sedež. Kdor ga potrebuje, ne bo kupil Ampere. Kdor ga pa ne potrebuje, mu je pa vseeno ali jih je 4 ali 5. V vsakem primeru, ne vem kaj bi rad s tem petim sedežem. Iztržil 10kEUR popusta?

Mimogrede, tudi i3 ima le 4 sedeže. In?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
klaj ko bi se ti malo pozanimal o smogu preden lepiš neke slikice? Daj vpiši v Google še Sunny LA Wallpaper all pa Sunny Peking... jezus.

Smog je normalen pojav. Pravzaprav je bil še bolj normalen 70 let nazaj. Koncentracija smoga v zraku naj ne bi presegla 0.12 ppm za več kot 8 ur, šele nad to mejo je ob daljši (več dni) izpostavljenosti možnost, da zelo občutljivi ljudje sploh kaj opazijo. Sem za foro pogledal graf za ZDA, predvsem CA in SV del, kjer je "onesnaženost" največja. ne boš verjel, ampak med 2003 in 2013 v CA se vrednost smoga ni dvignila nad 0.12 ppm. Povprečje je pod 0.10 ppm.

Vrednost ozona (smog, ne pa CO2) je v zadnjih 10. letih padel za nekje 10 - 13%, medtem ko se je število avtomobilov skokovito povečevalo.

Pariz se duši v smogu, zato s cest umika polovico vozil

Citat:
Prvi dan tedna bodo tako lahko svoje jeklene konjičke vozili le vozniki, katerih registrske tablice se končujejo na liho število. Izjema so taksiji, električna vozila in reševalna vozila. Vsa javna prevozna sredstva bodo najmanj v ponedeljek v Parizu in okoliških mestih obratovala brezplačno.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pa saj verjetno veš, da za smog v Parizu niso kriva samo vozila? Sicer je Pariz specifičen, ker se tam vozi veliko res starih dizlov, ki po moje nito EURO1 norme ne dosegajo. Drugi problem je, da so po Parizu in okolici vozi veliko tovornjakov. Tretji, najbolj kritičen primer pa je obilica težke industrije, ki je posejana okrog in okrog Pariza.
Spet je fašist Hidalgo lobiral...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Vse lepo in prav, ampak štrom vozilo bolj malo pomaga, če se štrom zanj pridobiva v termoelektrarni

A imaš doma svečo namesto luči, perilo pereš na roke, TV-ja in GSM-a nimaš, comp pa uporabljaš le v službi, ker se štrom tudi za vse našteto pridobiva v HE?
rolleyes-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
s primerljivimi zmogljivostmi (2.0TDI (150 konjev) - vsti trije so tam nekje

Malo še pa boš napisal da je z Ampero po zmogljivostih primeljiv Golf R...
shocked-1.gif