Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Ma si se zdaj nataknil na teh 5 vozil...
Na začetku je tudi bilo par bencinskih pump, očetje in njihovi očetje še znajo povedat, kje in koliko je bilo črpalk... Z večanjem števila avtomobilov se je večala tudi potreba po bencinskih črpalkah in ker je bilo povpraševanje, so se te tudi zgradile.
EV-ji pa se pač ne prodajajo v tako velikih količinah in dokler bodo bolj popularni hibridi, kjer nisi odvisen zgolj od elektrike, tako dolgo ne bo nekdo investirla velikih denarjev za nekaj navdušencev - in lahko še ne vem kako obračaš, skupina voznikov samo električnih vozil je v tem obsegu le to - navdušenci.
'Točno tako par pump. In z večejanjem števila...' Osebno opažam, da je na cesti vedno več EVjev, glede na to, kaj si napisal, je potem potrebno za EV tudi vedno več pump. Konec koncev se strinjaš. Tukaj je še turizem, naj bo Slovenija tista zaplankana država, da avstric, nemc ne moreta na morje ? Potem tudi vinjete ne bo kupil, se ne bo ustavil na kavici, ali pa celo kaj prigriznil.
'... za nekaj navdušencev...' Res koliko je pa nekaj? Par-koliko par? Ducat? Jih ni toliko malo kolikor morda misliš. Jih je že kar toliko "malo", da sem zadnjič kljub dvema priključkoma nisem imel kam priklopit. In ko sem parkiral tam kjer drugače parkiram z bencinarjem (tudi polnilca državne luknje trenutno še imam). Sem videl, da je še en EV mimo pelal (mislim, da Eli
). Kolikšna je pa možnost verjetnostnega računa za to ? Hočemo ali nočemo EVjev je vedno več. In tudi, ko sem pisal obrazec za odmero DMVja, je bil zraven mene še en gospod, ki je tudi 'uvažal' avto. Sedaj ali navdušenec, kontra državi, ekološki razlogi, ne vem še kaki razlogi - vsak kupec ima svojo zgodbo. EVji pa počasi kapljajo na cesto. Ali morda veš, da če podjetje kupi EV vozilo, da mu pripada celotni odbitek DDVja, da mu gre v investicijsko vzdrževanje (se zelo splača, kar tisti, ki imajo podjetja vedno)- za fosilnega si ne more ne odbiti DDVja ne dati kot investicijo osnovno sredstvo (za osebna vozila; razen če je taksist). Morda pa bi ti rad, da še tistih par firm, ki so v sloveniji pošljemo v tujino? Kdo bo pa raznovrstne dajatve plačeval? Avstrici se nam pa smejijo, ker se firme selijo v avstrijo kot gobe po dežju. Konec koncev, firma, ki kupi električni avto se še naslednja 3 leta ne more preseliti v tujino sicer mora vrniti subvencijo - si to vedel ? Neposredno ko pluvaš po EVju pluvaš tudi po svoji plači!!!
Smernice, novele, zakoni, statistika-dejstva, pol pa flancanje slame. Zato pa je slovenija kjer je, ko lastni ministri ne vedo kaj sprejemajo. Narod pa verjame zgodbicam.
A so se ljudje tudi tako oglašali, ko so se slovenske firme prodajale tujcu? Veš koliko je tobačna dajala v zdravstvo? Seveda, sedaj pa denarja v zdravstvu ni (poleg tono drugih razlogov). Ali morda veš koliko firm se bo letos prodalo tujcu. Vse velike razen ene! Seveda pol pa ne bo služb, pa denarja. Kriv bo pa kdo? Amerika ali pa EV-ji. Samo volilci ne. Seveda, tudi jaz marsikaj ne vem oz ne izvem. Si se morda vprašal, koliko tak EVjček doprinese v državno blagajno? DMV-sitnica (pa ni pošteno, EV ne onesnažuje okolja). DDV-ni sitnica. Ali to pomeni, ker smo zoper EVje, da naj vozilo registriram v avstriji pa raje tam plačam MwSt namesto tukaj 4k+ DDVja ? Avstrija bo prav vesela. Se je potrebno zavedati, da vsak prodan EV tudi v državno blagajno doprinese. Potem, eni bi radi, da se EVjem ukine subvencija, ampak salame pa naj salamaraji naprej kupujejo ? Upam, da ni kdo tako naiven, da če se to ukine, da bo ta denar pritekel kam drugam kakor na offsore banke!
Sam sem študiral tehnične vede, ki mi predstavljajo kruh, pa sem na trdo spoznal kam pes taco moli. Kasneje sem šel samoplačniško študirat še družboslovne vede, da se me malo težje žejnega pele skozi vodo.
Pa tono je še dejstev, ki se mi jih ne da pisat.
EV je EV, ima svoje prednosti in slabosti, ki se jih ne da dati v isti koš, glede na uporabnika. Dejstvo pa je; tvoja računica oziroma pogled, za drugega ne velja (ne veš dejstev). Z enim, ki si dopisujeva, se je odločil avto na firmo (vem in razumem zakaj), jaz sem se odločil na fizično osebo (tudi točno vem zakaj). Ne kar neki posploševati. Če se tebi ne splača, se meni lahko izplača in obratno. Namesto, da pluvaš po EVjih oziroma pumpah, raje razmišljaj o novi poslovni priložnosti: EV taksi. Marsikdo se bo šel pelat zgolj iz firbca, ali pa, da ga bo hvalil, drug da ga bo pluval - biznis je pa le biznis. Jaz imam trenutno drugi kruh, sicer se bi tega lotil. Nemci ne jamrajo, ampak se zadeve raje lotijo, kar za ljubo slovenijo ne velja - tukaj bolj velja mentaliteta 'mea bi' oziroma 'Marija k meni'.