Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Napisal sem ti že da nakladaš in iz malega prsta na nogi vlečeš povezave, ki niso bistvene in jih skoraj ni. Da se spravim na tvoj nivo: ali v Nemčiji dobijo podjetja subvencijo, da plačajo delavca za enako delo več kot v Sloveniji? Napisal bi primerjavo za Kitajsko, pa nisem več prepričan, da dobi inženir v Sloveniji več kot na Kitajskem. Nisi sposoben ločiti med obdavčitvijo in vračilom denarja iz proračuna v obliki subvencije. DPF filtri na vozilih niso zaradi subvencij. Vsaj jaz ne vem, da bi bila kdajkoli pri nas kaka možnost, da jo dobiš.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Kakorkoli že - rezultat nevlaganje v čistejše okolje lahko vidiš na Kitajskem. Ne vem, če si tam že bil, da bi to videl iz prve roke - jaz sem bil. Reke smrdijo in niso več reke, ampak tekoče odplake, zrak je pa tako umazan, da če si potno čelo obrišeš z rokavom bele bombažne majice, bo tisti del majice črn. To so moje osebne izkušnje.
To je rezultat nevlaganja v čisto okolje. Če so vsi ti stroški odvečni, odstranimo DPF filtre z dizel izpuhov in katalizatorje z bencinskih izpuhov. Saj je to nepotreben strošek, ne?
Ne boš verjel, ampak v Nemčiji so dajali subvencije za DPF filtre za naknadno vgradnjo:
http://www.autoblog.com/2009/08/04/germany-giving-350-to-retrofit-diesel-particulate-filters/
No...
Nazadnje urejeno: