EV subvencije

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj
Tesla bo povozila te "playerje" in prav je tako, ker se samo norca delajo s temi bednimi približki električnih avtov z dosegom 10km.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Tesla bo povozla samo sebe... vedno več je težav, vedno več je nezadovoljnih kupcev.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi: Menda je tudi Etrel moral nadgraditi že obstoječe polnilne postaje s čipom, ki stane cca. 500 EUR, ki omogoča, da se Zoe polni na takih javnih polnilnih postajah.
Malo sem si ogledal Etrelovo stran, pa nisem nad njihovo ponudbo nič kaj navdušen. To, kar sem uspel videti, in kar nudijo za javno polnilno infrastrukturo: enofazno polnjenje do 7,4 kW (na vtičnico) in trofazno polnjenje do 22 kW (na vtičnico), je preskromno za sedanje razmere.
http://polnjenjeev.etrel.si/grid/evcharging_we_our_solutions
 

Etrel

Zelenc'
4. dec 2014
6
0
1
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Menda je tudi Etrel moral nadgraditi že obstoječe polnilne postaje s čipom, ki stane cca. 500 EUR, ki omogoča, da se Zoe polni na takih javnih polnilnih postajah.

Pravzaprav je tako, da ima Renault povsem svoj ZE Ready standard, ki je glede na druge standarde zelo rigorozen. Med drugim zahteva za trifazno polnjenje vozila vgrajeno zaščito RCD tipa B - to je ena od dražjih komponent, ki mora biti na novo vgrajena v postaje, če želijo omogočiti polnjenje npr. Zoeja. Ostale potrebne spremembe je možno opraviti brez menjave komponent in je na koncu skupni strošek načeloma nižji od navedenega. Žal ZE Ready standard posledično vseeno podraži tako javne kot domače AC postaje.
 

Etrel

Zelenc'
4. dec 2014
6
0
1
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi: Menda je tudi Etrel moral nadgraditi že obstoječe polnilne postaje s čipom, ki stane cca. 500 EUR, ki omogoča, da se Zoe polni na takih javnih polnilnih postajah.
Malo sem si ogledal Etrelovo stran, pa nisem nad njihovo ponudbo nič kaj navdušen. To, kar sem uspel videti, in kar nudijo za javno polnilno infrastrukturo: enofazno polnjenje do 7,4 kW (na vtičnico) in trofazno polnjenje do 22 kW (na vtičnico), je preskromno za sedanje razmere.
http://polnjenjeev.etrel.si/grid/evcharging_we_our_solutions

Naš namen ni nuditi univerzalne rešitve, pač pa z zagotavljanjem AC polnjenja z do 32 A po fazi pokrijemo večino potreb polnjenja, za vse ostale potrebe pa se potem postavljajo DC postaje z večjo močjo (kot bodo npr. menda še letos postavljene po slovenskem avtocestnem križu). DC postaj pa se nismo lotili, ker niso v skladu z našim dolgoročnim ciljem zagotavljanja polnjenja, ki se ga lahko vodi v skladu s potrebami celega omrežja (in obenem zadosti končnemu uporabniku, kar je seveda prioriteta). Smisel DC je zagotoviti samo čim večjo moč v čim krajšem času - kar je seveda ustrezno dražje, a vseeno nujno za nek manjši % polnjenj. Tu ni nobene optimizacije stroškov in moči polnjenja, samo potreba po lokalnem jačanju omrežja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Etrel pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Menda je tudi Etrel moral nadgraditi že obstoječe polnilne postaje s čipom, ki stane cca. 500 EUR, ki omogoča, da se Zoe polni na takih javnih polnilnih postajah.

Pravzaprav je tako, da ima Renault povsem svoj ZE Ready standard, ki je glede na druge standarde zelo rigorozen. Med drugim zahteva za trifazno polnjenje vozila vgrajeno zaščito RCD tipa B - to je ena od dražjih komponent, ki mora biti na novo vgrajena v postaje, če želijo omogočiti polnjenje npr. Zoeja. Ostale potrebne spremembe je možno opraviti brez menjave komponent in je na koncu skupni strošek načeloma nižji od navedenega. Žal ZE Ready standard posledično vseeno podraži tako javne kot domače AC postaje.

Pa npr. od RWE polnilna postaja pred Hotelom Union že pokriva ta standard, ker postavljena je bila že leta 2010 (?), vem pa, da se tam Zoe polni brez problema?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Zanimivi predlogi!
Upajmo samo,da bo leto 2015 zadnje,ko se bodo subvencije za tekoče leto lahko koristile šele marca ali aprila,in ne že 1.Januarja! Zanima me,zakaj o tem zamujanju subvencij ni v članku niti besede?
Ker samo še to čakamo,da se bodo pojavili novinarski članki o tem,da EV pri nas niso zanimivi,ker se letos Janurja in Februarja ni prodal niti en sam primerek
rolleyes-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hmmm. Smo 5. marca, pa Ekosklad še ni objavil razpisa za subvencije za EV-je.
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Pa tudi 6.3.2015 ni bil objavljen v uradnjem listu 16/2015. Me prav zanima, če bo za 100% EV 7.000 EUR subvencije kakor je bilo predlagano s strani DEVS-a.
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hmmm. Smo 5. marca, pa Ekosklad še ni objavil razpisa za subvencije za EV-je.
Upam, da ga tudi ne bo.

Zakaj pa ne ? Po noveli energetskega zakona tako in drugače vsi uporabniki plačujemo nove postavke za energente, ki grejo v eko sklad in čigar smisel je povečanje energetske učinkovitosti. EV vozilo vsekakor spada v omenjeno skupino.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Mene predvsem zanima,zakaj subvencije niso na voljo že od 1.Janurja naprej?? Smo 11.Marca in še vedno ni subvencij?!? Kdo je za to odgovoren,komu je to v interesu? In zanima me tudi,zakaj je tista "gospa" na ekoskladu tako neprijazna? Tole vse skupaj je prav za na televizijo...katastrofa!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kolikor sem spremljal dnevne dogodke, je bil takratni (je še zdajšnji?) je Avantcar rezerviral sredstva na prvi dan razpisa, menda že takoj zjutraj. Ampak, recimo, da so z Avantcara klicali vsako jutri na Ekosklad, ali je razpis že zunaj.

Mogoče pa tale slika pove največ:

388419-samo-omerzel-minister-za-infrastrukturo-in-prostor.jpg


Lahko je pa tudi to popolno naključje.

Edit: Dodal linke
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Še dodatno k mojemu prejšnjemu prispevku:

Mogoče je pa tudi naključje, da je lanski razpis odstranil omejitev prejšnjih razpisov, to je, da EV lahko stane največ 50.000 EUR z DDV (pri čemer bi bil Model S izključen). Kako je lahko nekdo, ki je oddal vloge za Model S, ki stane več kot 50.000 EUR, na prvi dan razpisa, vedel, da je bil umaknjen ta pogoj?

Ali pa mogoče to, da se je čas rezervacije sredstev podaljšal s 6 mesecev (kakršen je bil pri razpisu leto poprej) na 12 mesecev (zaradi česar nihče drug ni mogel priti do sredstev razpisa za pravne osebe za čas poteka razpisa).

Sama naključja...
 
Nazadnje urejeno: