Okoli 15 Tesel (ali še več), 5x BMW i3, par e-Golfov, par Zoejev, med 5 in 10 smartov, mislim da še nekaj Leafov. Vsaj takole na hitro, kar sem spotoma opazil oz. naknadno izvedel. Takole čez prst bi rekel, da se številke približno ujemajo. Za kaj več bi jih bilo pa treba uradno vprašat (sem jih mislil, ampak glede na napisano, nima smisla).Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ce so dejansko kupili vse avtomobile, za katere so oddali vloge, ni problema. Drugace bi bilo, ce bi vloge ostale neizkoriscenen
Ja, meni se zdi OK, da tisti, ki se prej prijavi in nabavi, pač dobi subvencije - na cesti je pač X novih avtov. Če bi bilo subvencij dovolj, se to ne bi zgodilo. Problem je v eko skladu oz. državi, ne sistemu ali eni firmi.Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jaz tudi ne razumem, kakšna je razlika če ena firma dobi vse subvencije in kupi 50 EVjev, ali pa če 50 janezov dobi vsak svojo subvencijo in isto kupijo 50 EVjev?
Ti res marsikaj ne razumeš...
Torej se ti zdi uredu,da ENA firma v celi državi dobi VSE subvencije,ker hkrati tudi prepreči ostalim,da bi jih dobili?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Odločite se.
Popolnoma enak.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Imaš enak pogled na subvencije države za zamenjavo oken stanovanjskih stavb za novejša, z boljšo izolacijo in subvencije za nadgradnjo stavb z boljšo izolacijo (povečanje energetske učinkovitosti stavb), subvencije za ogrevanje s toplotnimi čpralkami namesto s kurilnim oljem ali premogom?
Oče je leta nazaj na staro Stadlerko namestil gorilnik - brez subvencije.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če bi tako razmišljali, bi še danes kurili premog, kot smo ga 30 let nazaj. Ljubljana je bila jeseni in pozimi zamegljena in zasmogana. Vlaganje v razvoj, kar to je, prinaša nove tehnologije in čistejšje okolje.
Če bi razmišljali po tvoje, bi danes imeli okolje in reke take, kot jih imajo kitajci - češ, saj čistilne naprave ne prinašajo denarja. Čemu čist zrak? Premog je itak najcenejši.
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Upam, da ga tudi ne bo.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hmmm. Smo 5. marca, pa Ekosklad še ni objavil razpisa za subvencije za EV-je.
Zakaj pa ne ? Po noveli energetskega zakona tako in drugače vsi uporabniki plačujemo nove postavke za energente, ki grejo v eko sklad in čigar smisel je povečanje energetske učinkovitosti. EV vozilo vsekakor spada v omenjeno skupino.
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Subvencije so kot droga - just say NO.
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Brez teh butastih postavk za nove energente, bi imeli cenejšo elektriko - pa kup birokratov, ki se napaja iz tega bi bilo tudi brez dela.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Subvencije so kot droga - just say NO.
Potem lahko začneš pri prenehanju subvencioniranja dizelskega goriva v primerjavi z bencinom.
Nižja trošarina ni subvencijaCitat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Subvencije so kot droga - just say NO.
Potem lahko začneš pri prenehanju subvencioniranja dizelskega goriva v primerjavi z bencinom.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, meni se zdi OK, da tisti, ki se prej prijavi in nabavi, pač dobi subvencije - na cesti je pač X novih avtov. Če bi bilo subvencij dovolj, se to ne bi zgodilo. Problem je v eko skladu oz. državi, ne sistemu ali eni firmi.
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Nižja trošarina ni subvencija
Napisal sem ti že da nakladaš in iz malega prsta na nogi vlečeš povezave, ki niso bistvene in jih skoraj ni. Da se spravim na tvoj nivo: ali v Nemčiji dobijo podjetja subvencijo, da plačajo delavca za enako delo več kot v Sloveniji? Napisal bi primerjavo za Kitajsko, pa nisem več prepričan, da dobi inženir v Sloveniji več kot na Kitajskem. Nisi sposoben ločiti med obdavčitvijo in vračilom denarja iz proračuna v obliki subvencije. DPF filtri na vozilih niso zaradi subvencij. Vsaj jaz ne vem, da bi bila kdajkoli pri nas kaka možnost, da jo dobiš.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Kakorkoli že - rezultat nevlaganje v čistejše okolje lahko vidiš na Kitajskem. Ne vem, če si tam že bil, da bi to videl iz prve roke - jaz sem bil. Reke smrdijo in niso več reke, ampak tekoče odplake, zrak je pa tako umazan, da če si potno čelo obrišeš z rokavom bele bombažne majice, bo tisti del majice črn. To so moje osebne izkušnje.
To je rezultat nevlaganja v čisto okolje. Če so vsi ti stroški odvečni, odstranimo DPF filtre z dizel izpuhov in katalizatorje z bencinskih izpuhov. Saj je to nepotreben strošek, ne?
To je veliko bolj sprejemljiva rešitev. Seveda ne nižja stopnja DDV. Nižja stopnja DMV. Aja, tega pa so tako ali tako že verjetno oproščena. Torej je država naredila svoje.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Bi ti bilo potem bolj sprejemljivo, da se EV-je obdavči po nižji davčni stopnji (9% oz. kolikor je za hrano) in je stvar rešena?