In to med avtomobili pred in za sabo, ki so bili konkretno pocasnejsi od letala. Ce me spomin ne vara, je to odsek ceste, ki je par km od tunela, kjer je omejitev 100 km/h, tako da se lahko predvideva, da so vozila na voznem pasu vozila s to hitrostjo, tako letalo pa ima pristajalno hitrost koliko?Znanec je kapitan pri ryan airu in zivi blizu mesta pristanka…in je sel pofirbcat…. Komentar: dobr jenzrihtu, bi mu kar roko sel dat… tko da bi sklepal da ni bla glih najlazja stvar tam pristat
Tam je hitro konec omejitve (150-200m po tunelu)....kak echt švaba se še drzi tega...vsi ostali balkanci pa se ne.In to med avtomobili pred in za sabo, ki so bili konkretno pocasnejsi od letala. Ce me spomin ne vara, je to odsek ceste, ki je par km od tunela, kjer je omejitev 100 km/h, tako da se lahko predvideva, da so vozila na voznem pasu vozila s to hitrostjo, tako letalo pa ima pristajalno hitrost koliko?
AndY1 lohk te s sabo vzamem na en šolski krog, pa nardiva imitacijo engine failure, pa da te vidmo, kako bi ti v tistem trenutku reagiral oz. rešil situacijo. Imitacija je eno, če se ti pa to RL nardi, je pa čist nekej druzga.
Koliko dejansko ima finese tak avijon?
dober si ti strokovnjak za preiskovanje letalskih nesreč in incidentov.Imel sem prav:
Pilot, ki je pristal na avtocesti: Med življenjem in smrtjo je odločalo 60 sekund | 24ur.com
Okvara motorja, med življenjem in smrtjo je odločalo 60 sekund. Graški pilot Aref Shabanpoor se je za avstrijske medije razgovoril o dramatičnem pristanku na slovenski avtocesti. "Najpomembneje je bilo, da nikogar ne poškodujem," je poudaril.www.24ur.com
Pilot ni nikogar hotel poskodovati, vkljucno z avtomobilisti, kar pomeni, da je zadel brežino namenoma, da se je prisilno ustavil, ne da bi zadel avto pred seboj. Na posnetkih se lepo vidi, da bi z razliko v hitrosti fajn zadel avto pred sabo.
Tako je pa z desnim krilom zadel brežino in posledično je to krilo prevzelo nase vecino izgube kineticne energije letala. Res, samo kapo dol.
Se pa ne bi branil enega solskega kroga
Malo provokacije ...Znanec je kapitan pri ryan airu in zivi blizu mesta pristanka…in je sel pofirbcat…. Komentar: dobr jenzrihtu, bi mu kar roko sel dat… tko da bi sklepal da ni bla glih najlazja stvar tam pristat
Kot vedno zadnji dve leti.Imel sem prav:
V bistvu bi v primeru smrtnih zrtev zadevo se vedno obravnavala policija. Hkrati pa sluzba za preiskovanje letalskih nesrec. Na njihove strokovne ugotovitve bi nato policija oprla svoja dejanja - lahko se poda porocilo na tozilstvo (ker ni znakov kaznivega dejanja oz ker je osumljenec mrtev), lahko pa kazenska ovadba, kjer bi pilotu ocitali malomarnost in smrtne zrtve kot posledica tega.Malo provokacije ...
A bo dobil kakšno kazen tale pilot oz. inštruktor oz. kdorkoli je že pilotiral ali ne? In če ne zakaj? (domnnevam da to prevzame sicer agencija za letalstvo in policija niti nima pristojnosti)
Če bi nastalo verižno trčenje, 2 avtobusa otrok pomrla, a bi tole strmoglavljenje (pristanek ravno ni) šteli kot kaznivo dejanje ali bi bile objektivne okoliščine "nesreče" vseeno dovolj? Vem da se AC lahko uporabljajo za zasilne pristanke, ampak veljajo pravila in omejitve in polna slovenska AC turistov sredi poletja ni ravno zgled "varnega pristanka".
(moralna dilema, pristanek na polni AC ki se lahko izzide lahko pa ne in pomre 100 ljudi, ali pikiranje v gozd kjer umreš kvečjemu oseba v letalu, pa še to pri takem plastičnem jajcu ki "leti" s hitrostjo fičota ni ravno zagotovljeno)
V bistvu bi v primeru smrtnih zrtev zadevo se vedno obravnavala policija. Hkrati pa sluzba za preiskovanje letalskih nesrec. Na njihove strokovne ugotovitve bi nato policija oprla svoja dejanja - lahko se poda porocilo na tozilstvo (ker ni znakov kaznivega dejanja oz ker je osumljenec mrtev), lahko pa kazenska ovadba, kjer bi pilotu ocitali malomarnost in smrtne zrtve kot posledica tega.
To je podobno kot zelezniska nesreca - preiskuje policija ampak se opira na izsledke strokovnih sluzb s podrocja kjer je do nesrece prislo