k sreci nikol se, sem pa treniral za te zadeve. kot vsak pilot.Moram... kolikokrat si pa ze ti zasilno pristal na avtocesti?
Sem kar pricakoval taksen odgovor.k sreci nikol se, sem pa treniral za te zadeve. kot vsak pilot.
Glede na to, da je bil instruktor zraven, bi pricakoval, da bi nasel kak bolj primeren teren za zasilni pristanek.
No ja, glede da je letel v smer prometa je bila tole kar v redu ”izbira”, kolikor lahko sploh izbiraš.Sem kar pricakoval taksen odgovor.
Moje laicno mnenje se ujema s tvojim. Matej pa bi ocitno v vsakem primeru naredil bolje.No ja, glede da je letel v smer prometa je bila tole kar v redu ”izbira”, kolikor lahko sploh izbiraš.
Mikrolokacija je bolj hebena kot ne. Relativno malo ravnine, v bistvu je to ene 700m za tunelom in potem mostom Peračica. Pa potem še en most preko avtoceste. Cesta pa tudi ni čisto ravna, tak dolg ovinek. Ne spomim se pa kje gredo daljnovodi. Kot si rekel, zarad mal pleha pa plastike se ni za sekirat. Mogoče bi bilo res lahko bolje, ampak hej, danes zvečer ga bodo lahko vsi žurali.sicer ne poznam mikrolokacije ampak glede na sirino AC pa da je pristajal v smeri prometa in ne kontra, bi pricakoval manjso skodo na avionu. naceloma se zmeraj isce kalsna njiva, ceste so bolj kot ne zadnja izbira predvsem zaradi prometa.
ko je "pr nas" ruknu dol, je pristal na njivo je bil avion sam malo blatn.
ni nujno da bi naredil bolje lahko bi se bolj zajebal. nikjer nisem pisal da bi sam boljse naredil, sem samo komentiral skodo na letalu pa glede na to da je instruktor zraven sedel.
najbolj pomembno je da sta ziva in zdrava. pleh oz. plastika se lahko nadomesti.
glede na sirino AC bi lahko lepse pristal, tu je pa odbil del desnega krila pa rep.
Vazno pa je, da sta neposkodovana
Gravitacija. Vleče stvari k zemlji. Dokler motor dela se še nekako upiraš. AC zagotovo ni prva izbira. Že zaradi ogrožanja drugih.kaj pa je bil vzrok zasilnega pristanka? če okvara letala potem je nekako pričakovano da tudi letalo dobi kako buško
Bi lahko a ne? strela jasna, eni ste res profiji za vse.Kakor sem videl na posnetkih, bi lahko pristal na sredini, torej na voznem pasu, ampak je imel pred sabo pocasno vozilo, ki bi ga zadel od zadaj, ce bi pristal na voznem pasu in se je odlocil, da z desnim krilom zadane dvignjeno travnato bankino (v tem kratkem podrocju tudi ni stranske ograje) in s tem prepreci trk s pocasnejsim vozilom.
Model, vonji strokovnjak, epidemiolog, imunolog, zdravnik in sedaj še letalski strokovnjakKakor sem videl na posnetkih, bi lahko pristal na sredini, torej na voznem pasu, ampak je imel pred sabo pocasno vozilo, ki bi ga zadel od zadaj, ce bi pristal na voznem pasu in se je odlocil, da z desnim krilom zadane dvignjeno travnato bankino (v tem kratkem podrocju tudi ni stranske ograje) in s tem prepreci trk s pocasnejsim vozilom.