Boeing 747 zletel s steze

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.198
705
113

Priponke

  • F93A7FC0-6899-41EB-8243-5703196BA3F0.jpeg
    F93A7FC0-6899-41EB-8243-5703196BA3F0.jpeg
    174,5 KB · Ogledi: 112

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
657
113
sicer ne poznam mikrolokacije ampak glede na sirino AC pa da je pristajal v smeri prometa in ne kontra, bi pricakoval manjso skodo na avionu. naceloma se zmeraj isce kalsna njiva, ceste so bolj kot ne zadnja izbira predvsem zaradi prometa.
ko je "pr nas" ruknu dol, je pristal na njivo je bil avion sam malo blatn.

ni nujno da bi naredil bolje lahko bi se bolj zajebal. nikjer nisem pisal da bi sam boljse naredil, sem samo komentiral skodo na letalu pa glede na to da je instruktor zraven sedel.

najbolj pomembno je da sta ziva in zdrava. pleh oz. plastika se lahko nadomesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajpace in 8888

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.198
705
113
sicer ne poznam mikrolokacije ampak glede na sirino AC pa da je pristajal v smeri prometa in ne kontra, bi pricakoval manjso skodo na avionu. naceloma se zmeraj isce kalsna njiva, ceste so bolj kot ne zadnja izbira predvsem zaradi prometa.
ko je "pr nas" ruknu dol, je pristal na njivo je bil avion sam malo blatn.

ni nujno da bi naredil bolje lahko bi se bolj zajebal. nikjer nisem pisal da bi sam boljse naredil, sem samo komentiral skodo na letalu pa glede na to da je instruktor zraven sedel.

najbolj pomembno je da sta ziva in zdrava. pleh oz. plastika se lahko nadomesti.
Mikrolokacija je bolj hebena kot ne. Relativno malo ravnine, v bistvu je to ene 700m za tunelom in potem mostom Peračica. Pa potem še en most preko avtoceste. Cesta pa tudi ni čisto ravna, tak dolg ovinek. Ne spomim se pa kje gredo daljnovodi. Kot si rekel, zarad mal pleha pa plastike se ni za sekirat. Mogoče bi bilo res lahko bolje, ampak hej, danes zvečer ga bodo lahko vsi žurali.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: matej_ in jendomen

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Seveda je pa pametovanje alterasev, ki se v življenju niso pristali aviona, kaj šele izven letališča, najpomembnejse.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
kaj pa je bil vzrok zasilnega pristanka? če okvara letala potem je nekako pričakovano da tudi letalo dobi kako buško
Gravitacija. Vleče stvari k zemlji. Dokler motor dela se še nekako upiraš. AC zagotovo ni prva izbira. Že zaradi ogrožanja drugih.
Vprašanje je koliko je bil visok ko je motor crknil. Pa kaj je imel na izbiro. Možno, da se je v zadnjem trenutku odločil za AC, ko je videl da ne bo šlo do primerne njive. Tak primer je bil pred leti na vipavski AC.
Od kje pa SN zgodba o prevračanju? Če bi, bi zgledalo precej slabše.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
657
113
pilot je prvo javil po poletanju iz lesc kontroli zracnega prometa, potem je javil, da ima tezave z motorjem.
par minut kasneje je navil da je motor odpovedal in da bo poskusil pristati na AC.

na vseh portalih imaš posnetke darsovih kamer pristanka.
jebeno je ker AC ni ravna ampak je v rahlem levem ovinku in je po pristanku udaril v desni breg. do prevracanja ni prislo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kakor sem videl na posnetkih, bi lahko pristal na sredini, torej na voznem pasu, ampak je imel pred sabo pocasno vozilo, ki bi ga zadel od zadaj, ce bi pristal na voznem pasu in se je odlocil, da z desnim krilom zadane dvignjeno travnato bankino (v tem kratkem podrocju tudi ni stranske ograje) in s tem prepreci trk s pocasnejsim vozilom.
 

p4pe

Guru
24. feb 2010
1.605
999
113
48
KR
Kakor sem videl na posnetkih, bi lahko pristal na sredini, torej na voznem pasu, ampak je imel pred sabo pocasno vozilo, ki bi ga zadel od zadaj, ce bi pristal na voznem pasu in se je odlocil, da z desnim krilom zadane dvignjeno travnato bankino (v tem kratkem podrocju tudi ni stranske ograje) in s tem prepreci trk s pocasnejsim vozilom.
Bi lahko a ne? strela jasna, eni ste res profiji za vse. :obesise:
A za tuš ročko pa še nimaš rešitve?!?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.898
2.284
113
za šankom
Kakor sem videl na posnetkih, bi lahko pristal na sredini, torej na voznem pasu, ampak je imel pred sabo pocasno vozilo, ki bi ga zadel od zadaj, ce bi pristal na voznem pasu in se je odlocil, da z desnim krilom zadane dvignjeno travnato bankino (v tem kratkem podrocju tudi ni stranske ograje) in s tem prepreci trk s pocasnejsim vozilom.
Model, vonji strokovnjak, epidemiolog, imunolog, zdravnik in sedaj še letalski strokovnjak:eek: