Avtomatski menjalnik in zima

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Kolikor je meni znano, se večina čisto nič ne prilagaja in so to bolj zgodbice.
Vsaj za DSG sem pred časom bral resne (neforumske) članke, kjer je tudi VW možakar potrdil, da je pač narejena tabela in se ravna po njej.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Zakaj ne? Jaz sem pa mislil, da se novodobni vsi ucijo glede na rezim voznje.

stari klasični se 100% stari mislim tam 10-15 let. Za audi in mercedes 100% vem, da se prilagaja.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
910
62
28
Zanimivo branje

http://www.thetruthaboutcars.com/2007/12/the-truth-about-adaptive-transmissions/

Citat:
I’ve got two cars with excellent adaptive transmissions: S2000 and 335i; that they each have three pedals only makes the use of the transmission that much more “adaptive”!
evil.gif
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik jaka6 pravi:
Js mam na lexusu poleg P, D R še en B ta je za vožnjo navzdol in bremzanje z mašino

Verjetno hibrid? Moj IS250 nima B. Me pa zanima če se kaj prilagaja načinu vožnje. Ima sicer 3 programe. Snow, normal in power..
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole je PSAjev cukomatih (torej robotizorani ročni). P nima, ker ensotano ostane v prestavi. Daš v R in ugasneš
R je rikverc (puščica zraven samo kaže, kam porinit ročko)
A je isto kot pri klasiki D
M je ročni način (prestavljanje z ročkami ob volanu)

N pa seveda je, saj je slikano z menjalnikom v N.

Samo pripomba: tudi v A se lahko menja z ročkami ob volanu in tudi v M avto menja sam, če ga preveč biksaš (tiščiš v prenizke ali previsoke obrate).
Puščica ob R pomeni da se ročica dvigne, da gre v R, pri enih se pa gumb stisne.
wink-1.gif

Pa priporoča se, da menjalnik vedno puščaš v N ko ga ustaviš, preden ga ugasneš in zategneš ročno (če le-ta ni električna).

PS: zanima me koliko "cukomatikov" si si lastil več kot kot pol dneva na testiranjih? Meni so štirje delali brez vseh problemov po par let vsak (no razen P3008 HY, ki je pa imel druge probleme, ampak menjalnik je bil OK).
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Nemci so vidli, da se običajni avtomatiki ne kvarijo dost in so se odločili narest DSG. Potem pa so sledili še ostali proizvajalci na Evropskem trgu, ko so videli koliko se da zaslužit s tem polizdelkom.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Nemci so vidli, da se običajni avtomatiki ne kvarijo dost in so se odločili narest DSG. Potem pa so sledili še ostali proizvajalci na Evropskem trgu, ko so videli koliko se da zaslužit s tem polizdelkom.

Koliko DSG jev si pa imel v lasti, če smem vprašat?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
kajma veze kolko jih je mel?
dejstvo je, da je z njimi več problemov kot z klasičnimi
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.734
113
Utemeljit se ga da s kompleksnostjo, vec sestavnih delov in sistemov, vecja verjetnost okvare.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Jaz sprasujem o dejstvih, ne verjetnosti. Cakam na odgovor kvakarja in luka, ker ocitno vec vesta o tem
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Tudi če okvar ni več kot pri klasiki, je iskanje in odprava napake/okvare lahko nesramno draga.
Ko sem pred leti kupoval avtomatika, je bilo polovico starejših avtomobilov naprodaj z okvaro menjalnika. Če ti to kot kupcu ne pove ničesar, potem....nekateri seveda tega niso imeli napisano v oglasu, si zvedel po telefonu, ali pa sele nanogledu na drugem koncu Slovenije. Je pač "zjutraj" prišlo do okvare. Moj avtomatik je delal 5 let brez servisa. Razen menjave olja ob nakupu. Pa je bil uvožen z 200kkm po števcu, star 12 let. Ko bi prišlo do okvare menjalnika bi samo poklical cigo trans.
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Jaz sprasujem o dejstvih, ne verjetnosti. Cakam na odgovor kvakarja in luka, ker ocitno vec vesta o tem

Poglej v aktualni Autobild, kjer na dauer testu DSG menjalnik ni zdržal 200k km.
wink-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole je PSAjev cukomatih (torej robotizorani ročni). P nima, ker ensotano ostane v prestavi. Daš v R in ugasneš
R je rikverc (puščica zraven samo kaže, kam porinit ročko)
A je isto kot pri klasiki D
M je ročni način (prestavljanje z ročkami ob volanu)

N pa seveda je, saj je slikano z menjalnikom v N.

Samo pripomba: tudi v A se lahko menja z ročkami ob volanu in tudi v M avto menja sam, če ga preveč biksaš (tiščiš v prenizke ali previsoke obrate).
Puščica ob R pomeni da se ročica dvigne, da gre v R, pri enih se pa gumb stisne.
wink-1.gif

Pa priporoča se, da menjalnik vedno puščaš v N ko ga ustaviš, preden ga ugasneš in zategneš ročno (če le-ta ni električna).

PS: zanima me koliko "cukomatikov" si si lastil več kot kot pol dneva na testiranjih? Meni so štirje delali brez vseh problemov po par let vsak (no razen P3008 HY, ki je pa imel druge probleme, ampak menjalnik je bil OK).
Kaj vam to pomeni "cukomatik"?
Da cuka med menjavo ali kaj?
Konkretno se zanimam za DS5, ki ima tak menjalnik v letnikih 2012, leto kasneje že malo drugačnega.
So bili kakšni problemi s temi menjalniki?